Kuifje, Kenji en Pietje's avonturen...Een verhaaltje voor Kuifje.

Gestart door Sally, 5 juni 2007, 18:33:16

« vorige - volgende »

Sally

Kenji is toch zo'n schatje! Zo een mooie!

Sally

Hej hej hej!!!
ik heb goed nieuws!!! Ze hebben toegegeven!!!.
Whoeoeee!!.

Anke

Yesssssssssssssssssssssssssssssss

Hartstikke goed zeg ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Sally

Dankjewel, Dankjewel.
Ik heb net en smsje naar Christine gestuurd :D
IK ben super blij!

Sally

Ik deed deze pagina open en zeej zo tegen onze papa.
Kom eens kijken. En ie kwam zo. Ik liet dieje foto van Kenji zien en zeej "dees wordt het vriendje van ons Kuifje se" :D.
En ie zej dr niks op. Kzej zo dan ist goed ofwa?
En ie zej zo "ja das u probleem"
Dus ikke direkt. "oké ik neem hem" :D

Anja

GO SALLY GO

Het duimen heeft geholpen.
Ik ben superblij voor je.

Groetjes Anja

Sally

Ik ben echt zo blij!.
Ik spring bijna een gat in de lucht.

Sally

Christine

Wat was ik blij met jou smsje!!
Ik heb toch stiekem een paar traantjes gelaten daarjuist.... :-[
Het geeft een super goed gevoel dat er toch eentje naar een geweldige thuis gaat waar ik ze kan volgen! ;D
De prijs is afgesproken eh meid! ;) :-*
Christine

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Sally

Hallo christine,

Ik moet me hier ook al inhouden! Ik ben zo opgewonden.
Kenji krijgt hier een super goede thuis. En je kan hem zeker volgen in mijn boekje samen met ons Kuifje. En met foto's en verhaaltjes en alles erop en eraan eh :D
Ik ben dolgelukkig!

Christine

Citaat van: Sally op 23 augustus 2007, 18:28:13
Hallo christine,

Ik moet me hier ook al inhouden! Ik ben zo opgewonden.
Kenji krijgt hier een super goede thuis. En je kan hem zeker volgen in mijn boekje samen met ons Kuifje. En met foto's en verhaaltjes en alles erop en eraan eh :D
Ik ben dolgelukkig!

Vanaf nu gaat het wildkleur valkje omgetoverd worden tot Kenji ;D
Ik ga eens een lijstje bijhouden naar waar de valkjes gaan, denk dat dat makkelijker is!
Vooral met het adresje erbij ;)

Christine

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Mara

Citaat van: Sally op 23 augustus 2007, 17:54:01
Ik deed deze pagina open en zeej zo tegen onze papa.
Kom eens kijken. En ie kwam zo. Ik liet dieje foto van Kenji zien en zeej "dees wordt het vriendje van ons Kuifje se" :D.
En ie zej dr niks op. Kzej zo dan ist goed ofwa?
En ie zej zo "ja das u probleem"
Dus ikke direkt. "oké ik neem hem" :D

Hoi Sally

Wat leuk zeg, dat je er toch een valkje bij krijgt!!! En een hele mooie naam, Kenji.

Mara

Sally

Hallo christine,
Mijn gsm nr heb je alvast he.
En hier kan je me ook volgen :)

Hallo Mara
Das idd leuk. Ben echt gelukkig. Nog een paar daagjes wachten en ie is bij mij. Ik kijk er erg naar uit!

groetjes

Anja

wanneer mag je Kenji dan gaan halen?

Groetjes Anja

Christine

Normaal gezien mag ze Kenji maandag gaan halen bij iemand van mijn papa zijn werk!
Dit omdat het anders een te grote afstand is voor haar!
Ze moet eerst naar die mevrouw bellen en als het daar geregeld is geef ik Kenji mee met mijn papa. Mijn papa moet pas rond de middag gaan werken en die vrouw moet een uurtjes ofzo daarna naar huis dus dat ging dan makkelijker!
Beter zo dan heel lang op kantoor te zitten zeg maar ;)

Christine :D