Kuifje, Kenji en Pietje's avonturen...Een verhaaltje voor Kuifje.

Gestart door Sally, 5 juni 2007, 18:33:16

« vorige - volgende »

Sharon

Hoi Sally,
JEEJ!!! Kuifjefoto's!!  :D :D :D :D
Echt super bedankt meid!
De foto's zijn echt prachtig. Je kunt ook duidelijk zien dat Kuifje erg geniet van de plantenspuit.
Ik blijf haar echt zo ontzettend mooi vinden. Ze echt heel apart van kleur, heel erg zacht en mooi.

Ik kijk uit naar de volgende serie!!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Sally

hallo Mara,
dankjewel, de andere foto's komen er direkt aan.

hallo Anja.
dankjewel, ja kuifje heeft er heel erg van genoten, en ik ook.

hallo Sharon,
da is graag gedaan hoor. :)
ja kuifje heeft erg genoten van het douchen, spijtig dat de foto's niet zo scherp zijn he.
ik vind ze ook ontzettend mooi, en ze heeft ook een zacht karakter.

de foto's komen eraan!

Kenji vind het ook leuk om gelijk in het eetpotje te kruipen:

Kenji lekker knus onder de computer is wat aan het zingen. :D

Kuifje, Kuifje, kom je ook naar hier?

Ah daar ben je dan. :D

Lekker gezellig hier he. :D

Ik hoop dat jullie ervan genoten hebben.

Sharon

Hoi Sally,
aaaaah, wat lief!!
Wat zijn ze alletwee toch lekker ondeugend. Vooral Kenji dan. Echt lachen dat ze onder de computer zijn gekropen.
Ik heb weer van je prachtige foto's genoten meid!

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Mara

Hoi Sally

IK val met de neus in de boter. Mooie foto's weer.

mara

Sanna

Hoi Sally,

Je hebt hardstikke leuke valkjes joh! Foei foei, zat je daar nou zo over in in het begin?? ;D ;D

Groetjes, Sanna

Sharon

Hallo Sally, Kuifje en Kenji,
alles goed nog daar bij jullie? Ik hoop van wel hoor. Maar dat zal vast wel.

Ik kom ook hier even zeggen dat ik de komende 2,5 weinig hier zal zijn vanwege de examens...

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Sally

Hallo allemaal,
Na even niet online geweest te zijn, ben ik er weer helemaal bij.
Nogeens wat vertellen over de 2 Deugenieten bij mij.
Kuifje gaat haar gangentje nog steeds gewoon en laat haar nogaltijd alleen maar door de tralie's kroelen. Buiten de kooi moet ze weinig tot niets van mijn handen weten, alleen voor op te stappen.

Kenji kan ik meer en meer kroelen door de tralie's.
Ik heb iets gevonden dat als ze op het bovenste stokje ztiten en als ik dan de kooi vanboven open doe dat ik dan Kenji ook kan kroelen.
Hij bijt nogwel steeds maar dit is ook aan het minderen (denk , hoop ik toch).
Ik heb ook nog enkele foto's voor jullie van door de week. Kenji heb ik ook eens met de plantenspuit gedoucht en kuifje moest er even niets van weten...
Ik laat de foto's maar voor zich spreken:

Na de Douche heb ik Kenji met de droogblazer wat bewerkt, en dat vond ie ook niet zo erg blijkbaar. Maar daar heb ik geen foto's van, in de badkamer was er even paniek toen Kenji dacht dat ie door de spiegel kon vliegen. Dus heb ik ze maar weer op de kooi gezet:

close up.

Kenji vanvoor en Kuifje vanachter:

Gezellig naast elkaar:

Kenji op 1 pootje klaar om te gaan slapen:

Kuifje aan het knarssnavelen:

Dit waren ze dan, hopenlijk hebben jullie ervan genoten

Groetjes Sally
en een kroel van Kuifje en Kenji

Sharon

Hoi Sally,
wat heb je weer een prachtige foto's gemaakt meid! Wat zien de vogeltjes er toch content uit. Kenji geniet echt van de plantenspuit zeg. Ik vind hem er echt super grappig en schattig uitzien waar het net lijkt alsof de föhn is ontploft  ;D Zo heel zijn veren naar buiten  :P

Ik heb er van genoten meid!

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Mara

Hoi Sally

Je hebt weer leuke foto's geplaatst.

Mara

Sanna

Hoi Sally,

Heerlijke foto's weer, wat zijn het toch een scheetjes ;).

Groetjes, Sanna

Sally

Hallo Sharon,
Dankjewel.
Ja Kenji's veren lagen een beetje overhoop, maar dat is weer goed gekomen hoor. Het was inderdaad een heel grappig gezicht. :D
Ik denk ook wel dat ze hier gelukkig zijn bij me, ik hoop het toch. :)
Leuk dat je van mijn foto's hebt genoten

hallo Mara,
Dankjewel.

Hallo Sanna,
Dankjewel, Het zijn inderdaad scheetjes. En waarvoor maakte ik me toch telkens weer zorgen he? Om niets dus eigenlijk. :D.
Zoals jij had gezegd toen is alles toch best goed gekomen. :)
Alleen als ze los zijn durven ze wel nog te verschieten van de kleine dingentjes zoals de telefoon die af gaat. Of ze hebben ook soms van die vliegbuien, maar dat is misschien gewoon om hun energie kwijt te kunnen. En waarom hebben ze anders die vleugels gekregen he?:D
Ik maak me niet meer zo snel zorgen hoor. :)

Groetjes Sally

Groetjes Sally

Anja

hoi Sally,

Wat een verwennerij die foto's. Ik heb er enorm van genoten. De foto's dat ze onder de pc kruipen....................het lijkt wel of ze nestjes aan het zoeken zijn.

Je hebt 2 heerlijke schatten zeg.

Groetjes Anja

Sally

Hallo allemaal,

Het is weer even geleden dat ik hier ben geweest dus kom nogeens een kleine update geven over mijn 2 deugenieten.
Alles gaat hier hardstikke goed met de 2 K'tjes.
Kenji laat zich nog meer en nog liever kroelen (door de tralie's) als ik mijn vinger nogmaar door de tralie steek dan steekt hij zijn koppie al onder mijn vinger om gekroelt te worden. maar als ik hem aan het kroelen ben heeft hij toch nog soms zijn kuren door even in mijn vingers te pikken, maar dan mag ik hem terug verder kroelen.
Kuifje die  laat haar dan weer minder kroelen... Maar da zal wel weer goed komen.
Het is wel zo dat als de 2 los zijn ze niet zo graag bij mij zitten denk ik altijd. Als ik ze bij mij heb en ga even in de zetel zitten blijven ze wel even zitten maar dan gaan ze ook snel wat rond vliegen om dan op de kooi te landen. Of op de grond.
Als ik dan weer in de bureau ben met de 2 blijven ze wel gewoon hier bij mij zitten en spelen ze wat op de bureau..
Ach het zijn 2 rare bij elkaar. :D maar ik zie ze toch zo graag.
Ik heb ook nog een vraagje over Kenji.. ivm zijn mutatie.
Maar dat ga ik jullie aan de hand van foto's laten zien.
Die ga ik zodadelijk uploaden, dus even geduld.

Ik heb ook nog slecht nieuws:
Mijn zus gaat haar valkparkiet Pietje verkopen. omdat ze er niet de aandacht in kunnen steken die ze willen (en denk ook dat ze hem beu zijn :'( ) Ze zitten ook met een baby'tje in huis die bijna een Jaar oud word en die vraagt natuurlijk ook veel aandacht.
Nu had ik thuis gevraagt of ik Pietje niet bij Kenji en Kuifje mag zetten in de kooi. Pietje is toch super handtam. Maar dat mag dus niet :'(... Wat vind ik dit zo erg.
Ik ga toch nog even door zagen misschien helpt dit wel.
Ik weet wel niet welke mutatie hij / zij heeft, en weet dus ook niet of het een mannentje of een vrouwtje is...

Tot zover de update,
sewwens tijd voor de foto's :)

Groetjes
Sally

Anke

Hoi Sally,
Het gaat nog steeds goed hier lees ik.
Ik heb genoten van je foto's.
Wat jammer dat je Pietje niet mag hebben. Mag het niet van je zus of niet van je ouders?
Ik ben benieuwd naar je foto's!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Sally

hallo anke,
Dankjewel,
Leuk dat je hier nogeens komt kijken.
van mijn zus mag het helemaal, maar van mijn ouders niet :(.
Toch ga ik nog even door blijven zagen. :) Het is zo'n schatje! en denk dat het een popje is... Want ze doet helemaal niet macho en is misschien al een jaar oud en heeft nogal veel pareltjes.. ze weten niet precies hoe oud ze is want ze komt uit een dierenwinkel. En daar was ze ook al super tam dus...
Zal er wel eens een foto van vragen en hierop zetten. Dan kunnen jullie Pietje ook eens zien.

groetjes Sally