Kuifje, Kenji en Pietje's avonturen...Een verhaaltje voor Kuifje.

Gestart door Sally, 5 juni 2007, 18:33:16

« vorige - volgende »

Sally

Hallo Anja,
Dankjewel,
De close ups lukken de laatste tijd beter en beter. :D.

Hallo Sharon,
Leuk dat je van mijn foto's hebt genoten! Ik kan er ook uren heen kijken. Maar dan int echt. :D.
Nja ik hoop ook dat ik snel beter word. vandaag heb ik mijn dag op de zetel wel goed gehad. Kenji was constant deuntjes voor me aan het fluiten. en heb daar wel van genoten, ook al voelde ik me zo slecht.

Ik ga nu eens een pilletje pakken en in mijn bed kruipen. en hopen dat ik me morgen stukke beter voel!
Slaapwel!

groetjes
Sally

Anja

Wilma1

4 november 2007, 22:06:58 #752 Last Edit: 5 november 2007, 09:23:31 by Sanna

Nog gefeliciteerd met je verjaardag en mijn complimenten voor al die mooie foto's van je valkjes!!!!

Vandaag ziek ??? ??? Eigenlijk gisteren al.... bah, dat is geen fijn "kado"  :-\  er schijnt toch wel iets te heersen, denk ik ??? wat je bent de zoveelste, waarvan ik hoor met deze klachten  :-\

en ik kijk nu al uit naar de volgende fotoserie!!
;) Wilma

wat een mooi plaatje Anja

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Dank je wel Wilma. ;) ;) ;)

Groetjes Anja

Sally

Hallo Anja,
Ook ik vond je plaatje wel mooi! Dankjewel. :D

Hallo Wilma,
dankjewel voor je mooie plaatje.
Met mij gaat het al stukke beter hoor,alleen het eten lukt nog niet zo goed. (ben ondertussen al 2kg afgevallen) Ik ben gisteren gewoon gaan werken, en ben ook achteraf gewoon naar het sportpaleis geweest. En ik moet zeggen, het was de moeite waard! Zo'n goed concert! Echt waaw.
Ik ben blij dat ik dit niet heb afgezegd.
Aangezien ik niet zeker wist hoelaat het zou worden eer ik thuis was en in mijn bed ging had ik voor vandaag maar een verlofdag genomen. en die heb ik lekker goed opgepakt. Lekker uitgeslapen tot 11u en met de beestjes bezig geweest.

De volgende foto'sessie komt er deze avond of morgen aan. Ze gaan sewwens hier los bij me en dan kan ik nog eens foto's maken.
Maar ik heb alvast een filmpje voor jullie...

groetjes Sally

Mara

Hoi Sally

Bij mij wilt het filmpje niet afspelen, maar ik kijk het van de week nog wel een keertje...

Mara

Sally

Hallo Mara,

Dat is wel vervelend...

Heeft hier nog iemand last van?

Groetjes Sally

Christine

Oké ik zal toch maar eens iets posten!!
Wat een prachtige foto's!
Ik zie de opa van Kenji in de foto's met die bel!!
Flutty deed dat ook als hij machogedrag had.
Dat is dus een lieve eigenschap en vooral omdat het in de familie zit!!
Ook lijkt Kenji sprekend op zijn broertje!
Maar alleen is Toby iets wat geler aan het worden! ;D

Veel plezier met de twee schatje's en geef Kenji een kusje van mij!!
Christine :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Sally

Hallo Allemaal,

Het is weer even geleden dat ik hier ben geweest.
Heb weer 2 reeksen met foto's voor jullie.
Ik denk wel dat die genoeg zeggen dus laat ik ze maar voor zich spreken. Geniet ervan zou ik zeggen!

...

Sally

... Vervolg ...

Dit waren ze dan.
Zoals jullie zien op de laatse foto's heb ik ook Kenji even mogen kroelen. Wat was dit een fijn gevoel zeg! :D

Anja

Hoi Sally,

Nou genoten heb ik hoor. Wat lief dat je weer mocht kroelen hè. Het is volgens mij vandaag fotodag want er zijn veel foto's te bekijken in verschillende boekjes.

Groetjes anja

Sally

hallo Anja
leuk dat je hebt genoten van mijn foto's.
Ja vond het wel leuk dat ik Kenji eens mocht kroelen. En Kuifje kroel ik bijna elke dag in de kooi. buiten de kooi laat ze  het eigenlijk nog niet toe.

Pff het is weer even geleden dat ik hier ben geweest , dus heb weer veel bij te lezen bij iedereen. alleen ben ik daar op het moment nogal tam voor. Ik ga denk gewoon wat foto's bekijken en daar gewoon op reageren. Of wat ik lezen kan. Zal wel zien hoever ik kom. :)

Groetjes
Sally

Mara

Hoi Sally

Je hebt mooie foto's geplaatst zeg. Ik heb er van genoten. Een fijn gevoel is het he, als je je valkje mag kroelen. Heerlijk gewoon.  ;D Geniet er dus ook maar lekker van.

Mara

Sharon

Hoi Sally,
ik weet dat het een beetje laat is, maar toch:
wat een prachtige foto's weer van de twee K'tjes.
Wat hebben ze toch een super schattige koppies op die foto's zeg. Echt om helemaal bij weg te smelten hoor.
Ik heb er weer van genoten hoor. Ze gaven een warm gevoel vanbinnen.
En ik vind het echt super voor je dat je Kuifje al vaker kan kroelen, en dat Kenji het nu ook even heeft toegelaten. Hopelijk gaat dat in stijgende lijn verder.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

♥Debby♥

Wat leuk om te zien dat het maskertje van Kenji gaat verkleuren.. overal van die mooie vlekjes.. gaaf hoor!!

Leuke foto's!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.