Kuifje, Kenji en Pietje's avonturen...Een verhaaltje voor Kuifje.

Gestart door Sally, 5 juni 2007, 18:33:16

« vorige - volgende »

♥Debby♥

Jemig Sally, wat een verdriet..

Ik hoop dat kuifje snel beter wordt..

Heel veel sterkte!!!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Bello

Sally,

Woont er niemand in de buurt van jou hier op de site die je met Kuifje naar een vogelarts kan brengen?

Dorothé

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

danielle

Ik wil je voor komende nacht weer heel veel sterkte toewensen voor Kuifje en voor jou!
Ik hoop echt dat ze er doorheen komt. Het is erg slopend om te zien dat je valkje zo ziek is en je zo weinig kan doen.

Knuffel van Danielle

sandy

al;s ik een auto had had ik je naar die vogelarts gereden de afstand maakt me niks uit  heel veel sterkte met kuifje geef haar maar een knuffel van me en kenji en pietje ook natuurlijk xxx

♥Debby♥

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Anja

Hoi Sally,

Hoe is het nu met Kuifje? Heb je contact gehad met de DA?

Groetjes Anja

Mara

Anja

Hoi Sally,

We zijn toch wel een beetje bezorgd hoor.

Groetjes Anja

Kimm

hoi anja en mara,

ik heb sally vanmiddag nog gesproken en zij had de da gebeld. deze da zou een andere arts opbellen voor de mogelijkheden voor kuifje. wat er voor behandeling etc mogelijk zou zijn. de da zou sally hierover terugbellen. hoe dat verlopen is weet ik nog niet. wel weet ik dat kuifje er slecht aan toe is helaas.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anja

Hoi Kim,

Wat sneu zeg. Als je haar weer spreekt wens haar maar heel veel sterkte van me.

Groetjes Anja

Kimm

hoi anja,
dat zal ik zekers doen hoor ;) zal ze fijn vinden. ik hoop ook dat ze snel weer op het forum komt.

liefs kim

Bello

Dan gaan we hard hopen dat deze dierenarts Kuifje kan helpen!!!

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Kimm

hoi dorothe,

nou dat hoop ik ook hoor. zou toch fijn zijn als alles weer gezond is en dat ze weer lekker kan genieten  ;)

Bello

Echt wel.

Zal natuurlijk wel fijn - in geval van nood (indien bij iemand in de buurt wonend)- dat we elkaar konden helpen als er geen vervoer is om mee te gaan naar een goede vogelarts.

Dorothé

Kimm

kunnen wij niet allemaal gaan verhuizen ofzo, beetje richting elkaar ;D  ;D  ;D  ;D0