Kuifje, Kenji en Pietje's avonturen...Een verhaaltje voor Kuifje.

Gestart door Sally, 5 juni 2007, 18:33:16

« vorige - volgende »

Sally

hallo anja,

Het zal dan wel gewoon een jeugdrui zijn want er zijn nergens grote veren te bespeuren. Alleen kleine donsveertjes.

Kuifje heeft vandaag voor het eerst "gedoucht" spijtig heb ik er geen foto's van kunnen maken want mijn ouders hebben de kodak mee naar de camping.
Ik kan jullie wel zeggen dat ons Kuifje er heel erg van heeft genoten! En ik ook natuurlijk :).

Groetjes

Anja

Ik geloof het meteen dat Kuifje er van heeft genoten.
Volgende keer wel foto's maken ;D ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Sally

Hallo Anja,

De volgende keer als ze naar de camping gaan hier zal ik de kodak verstoppen zodat ze die niet meer kunnen mee nemen. Kan ik lekker foto's maken  ;D
Wel niet verklappen eh  ;) :D

groetjes

Anja

Sally

Morgen als ze hier thuis zijn ga ik direkt de kodak vragen en ons kuifje nogis onder de keukenkraan zetten. (daar heeft ie gedoucht) :P En dan foto's maken.

Het begon met... ik zat aan de keukentafel en had al een badje op tafel gezet. Maar aangezien Kuifje liever op mijn schouders zat maakte ik mijn vinger nat en begon te spetsen tegen hem. En ineens deed ie zo zijn vleugels open en ging ie vooroverhangen. Hij genoot daar dus van! Dus ik hem op het aanrecht gezet en de kraan heel zachtjes laten lopen toen kwam ie daar dichterbij en begon ik richting hem te spetsen en deed ie weer zo met zn vleugels. Echt zo'n schattig zicht! En toen heeft ie effe onder de kraan wat staan ronddraaien, echt zo schattig!:D

groetjes

Sally

Hallo iedereen,

Effe nogeens een vraag.. Wanneer zijn valkjes te zwaar of te licht?
Ik heb ons kuifje vandaag voor het eerst gewogen en ie weegt om en bij de 100 gram.. Is dit te zwaar?
Zoja: hoe moet ik hem dan op dieet zetten?

groetjes

Anja

Kuifje is niet te zwaar hoor en hij hoeft ook niet op dieet. Een valkje mag tussen de 80 en 120 gram wegen dus Kuifje heeft een perfect gewicht.

Groetjes Anja

Sally

Dankjewel voor je antwoord.
Nu ben ik gerust :)

groetjes

Sally

Hallo iedereen,

ik had nog een filmpje van ons Kuifje gemaakt en bij hem aan het uploaden maar aangezien ik nu dringent weg moet en het uploaden niet vlot ga ik het deze avond of morgen weer proberen. Nog even wachten dan.

groetjes

Sally

Hallo,

Hier nog 2 foto's van ons Kuifje

Toen ik hem aan het nat spetsen was.

Hij genoot er weer van :).

Hier heb ik nog een foto'tje van de valkparkiet van mijn zus. Die wou ik ook eens laten zien.
Hij/zij noemt Pietje.

Ik heb ook nog een filmpje van Kuifje die aan het "douchen" was. maar photobucket werkt wat tegen dus kan het nog wel even duren voor dat ik hem erop kan zetten hier.

groetjes

Mara

Hoi Sally

Leuke foto's zeg. Ik had ook wat problemen met Photobucket, bij het uploaden van het filmpje gaf hij heel lang aan dat er 0% was geupload, maar gewoon zijn gang laten gaan, deed ik hier ook en nu staat ie.

Mara

Sally

Hallo Mara,

Dankjewel.

Hoelang kan dat duren dat de foto er is? Want hier geeft hij ook de hele tijd 0% aan. Wel best vervelend

Anja

Hoi Sally,

Erg mooie foto's hoor. En het valkje van je zus is ook erg mooi.

Groetjes Anja

Mara

4 augustus 2007, 20:09:48 #133 Last Edit: 4 augustus 2007, 20:23:10 by Mara
Hoi Sally

Dat is ook een mooie mutatie zeg. Dat zou ook een mooi vriendinnetje zijn voor je Kuifje, zo'n mutatie. Maar ik kom even niet op de naam.  :-\

Mara

Sally

Hallo Anja,

Dankjewel. Pietje is ook erg tam. :). Echt een scheetje!

Hallo mara,

hoe kom je op stacey?
mijn naam is sally :).
Ik vind de valk van mijn zus ook heel mooi. Ik ken die mutatie niet. zoveel weet ik er niet van. :)

groetjes