Peggy's valkjes... zoek een nieuw huisje voor mijn lieve valkjes!!

Gestart door Peggy, 18 mei 2007, 22:36:02

« vorige - volgende »

Marian

Hoi Peggy,

Wat een fijne berichtjes hier :D
En ik kan me je ongeduld zo goed voorstellen! Je gaat ook zo'n fijn super lieffff valkje bijkrijgen...
Ik weet niet precies wanneer je op vakantie gaat en daarna Remy gaat halen, in elk geval vast een hele fijne vakantie en een geweldig ophaalmoment van Remy :D
(ik doe 't maar op tijd, omdat ik dadelijk met vakantie ben ;D)

Groetjes, Marian

Caroline

Jeetje moeilijk .... ik begreep niet dat je Reem mee wilde nemen al is ook dit niet altijd zonder risico's.  ::)

3 jaar geleden nam ik Diégah, toen net bij mij in huis, mee op een weekendje weg. Het arme beestje vond het helemaal niks in het vakantiehuisje en at alleen maar als ik naast de kooi zat wat tijdens een weekendje weg natuurlijk lastig is, je bent dan veel weg.  :-\

Eenmaal thuis kreeg ze een darminfectie, veroorzaakt door een lichaamseigen bacterie die door verminderde weerstand de overhand kon krijgen.  >:(

Uiteraard hoeft het niet maar ik heb altijd het idee gehad dat dit weekendje weg weleens de reden kon zijn van haar ziek zijn, dat haar weerstand eerst verminderd is door de verhuizing naar mij en vervolgens het weekendje weg, echt te veel is geweest.  ::) Valkjes zijn nu eenmaal erg stressgevoelig voor dit soort dingen.

Laten we er gewoon een paar daagjes goed over na denken allebei en het weekend een definitief besluit nemen.

Oké??
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Peggy

Citaat van: Caroline op 10 augustus 2009, 22:50:52
Jeetje moeilijk .... ik begreep niet dat je Reem mee wilde nemen al is ook dit niet altijd zonder risico's.  ::)

3 jaar geleden nam ik Diégah, toen net bij mij in huis, mee op een weekendje weg. Het arme beestje vond het helemaal niks in het vakantiehuisje en at alleen maar als ik naast de kooi zat wat tijdens een weekendje weg natuurlijk lastig is, je bent dan veel weg.  :-\

Eenmaal thuis kreeg ze een darminfectie, veroorzaakt door een lichaamseigen bacterie die door verminderde weerstand de overhand kon krijgen.  >:(

Uiteraard hoeft het niet maar ik heb altijd het idee gehad dat dit weekendje weg weleens de reden kon zijn van haar ziek zijn, dat haar weerstand eerst verminderd is door de verhuizing naar mij en vervolgens het weekendje weg, echt te veel is geweest.  ::) Valkjes zijn nu eenmaal erg stressgevoelig voor dit soort dingen.

Laten we er gewoon een paar daagjes goed over na denken allebei en het weekend een definitief besluit nemen.

Oké??


Nee joh, ik ga Reem die hele volksverhuizing van mij niet aan doen..nee nee ik kom reem gewoon na Texel ophalen..is veel beter..met name ook gezien zijn voorgeschiedenis..ik zat vanmiddag gewoon maar wat te denken maar je moet me gewoon maar laten l*llen..ben gewoon ongesteld  ;D ;D ;D
Ik heb echt tijd zat  ;)  maar het is gewoon verleidelijk,nu reem toch zelfstandig blijkt te zijn...maare reem blijft voorlopig lekker bij jou.Vind ik helemaal prima  :-*

liefs peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Yvon

Hoi hoi

Leuk zo'n ongesteldheid.  ;D ;D
Als jij dat dus hebt gaat jouw fantasie helemaal aan de rol.  ;D
Maar ik snap je ook wel hoor.  ;)
Het wachten met Reem ophalen is inderdaad toch wel het beste.  ;) :D
Dalijk gewoon lekker genieten van de vakantie in Texel heb je ook weer iets heel leuks om weer naar huis tegaan.  :D

Groetjessss Yvon  

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

♪ Marlies

Was je dat ook al toen je om Zuko kwam ? :-X ::)  :P ;D ;D

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline

PS. had je trouwens Reem gezien bij de fotowedstrijd van augustus??  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Peggy

11 augustus 2009, 16:31:40 #1853 Last Edit: 11 augustus 2009, 17:29:43 by Peggy
Citaat van: Caroline op 11 augustus 2009, 09:55:08
PS. had je trouwens Reem gezien bij de fotowedstrijd van augustus??  ;)


Heb de foto net even bekeken; gaaf  8) 8)

Citaat van: *Yvon op 10 augustus 2009, 23:04:47
Hoi hoi

Leuk zo'n ongesteldheid.  ;D ;D
Als jij dat dus hebt gaat jouw fantasie helemaal aan de rol.  ;D
Maar ik snap je ook wel hoor.  ;)
Het wachten met Reem ophalen is inderdaad toch wel het beste.  ;) :D
Dalijk gewoon lekker genieten van de vakantie in Texel heb je ook weer iets heel leuks om weer naar huis tegaan.  :D

Groetjessss Yvon  



Ik word af en toe gek van mezelf als ik ongesteld ben  ;D
Ik ga idd heerlijk genieten in Texel.Heb een goede oppas gevonden voor mijn 5-tal. Een kennis uit de buurt..zij heeft zelf ook parkietjes...verzorgt straks mijn vogels en mijn moeder gaat gewoon iedere dag even kijken hoe het met ze gaat. Zij kan helaas zelf niet de voliere in omdat zij hevig allergisch is maar zo is het ook goed geregeld en Reem zit natuurlijk veilig en wel bij Caroline..


Citaat van: ♪ Marlies op 11 augustus 2009, 06:21:49
Was je dat ook al toen je om Zuko kwam ? :-X ::)  :P ;D ;D


Nee toen zat ik midden in de eisprong;  dan ben ik nog veel erger  :o ;D

Citaat van: Marian op 10 augustus 2009, 22:41:51
Hoi Peggy,

Wat een fijne berichtjes hier :D
En ik kan me je ongeduld zo goed voorstellen! Je gaat ook zo'n fijn super lieffff valkje bijkrijgen...
Ik weet niet precies wanneer je op vakantie gaat en daarna Remy gaat halen, in elk geval vast een hele fijne vakantie en een geweldig ophaalmoment van Remy :D
(ik doe 't maar op tijd, omdat ik dadelijk met vakantie ben ;D)

Groetjes, Marian


Jij ook een hele fijne vakantie hè,daar in het mooie Italie  :D
En ik wacht gewoon heel geduldig op Reem hoor..gelukkig heb ik genoeg afleiding en ga ik strakjes heerlijk naar Texel.


Citaat van: Anke op 10 augustus 2009, 22:30:33
Hoi Peggy,
Ben ik een paar dagen niet in je boekje.... heb jij gewoon een nieuw valkje erbij :o :o
En wat een mooierd ;D
Gefeliciteerd met je mooie nieuwe aanwinst!!!
Gaaf dat Remy nu zelf eet ;D
Groetjes Anke


Dank je wel Anke. Ja mijn nieuwe aanwinst is echt een knapperd hè maar hij heeft inmiddels wel een nieuwe naam gekregen  ;D ;D ;D ;D Hij heet voortaan ;


WELLES!!!  :D  of zal ik hem gewoon Zuko blijven noemen ?  ;) ;)


enne hij is er helemaal happy mee  ;D

Verder geen grote bijzonderheden hier.Ik mag nog 3x werken deze week en dan eindelijk vakantie. Morgen gaan we wrsl weer een dagje erop uit..ook gezellig.

en met de valkjes gaat het eigenlijk wel goed gelukkig.
Eén van hen heeft wel wat gebloed maar ik kan niet ontdekken wie dus het zal wel meevallen.Ik zag alleen wat bloedspetters op een vd panelen.

Jacqueline ( degene die op mijn valkjes gaat passen ) stond vd week in de voliere en ze bleven alle 5 zo heerlijk rustig..Joep stapte netjes op en de rest bleef zeer relaxed dus ik ga ,gerust, op vakantie.  wetende dat ook ons mam regelmatig gaat kijken  ;)  en ik houd natuurlijk contact via de telefoon  ;D  Ik hoop gewoon dat ze tegen de ochtend ofzo niet opgejaagd worden door een kat ofzo want nu ben ik er niet om de kat weg te jagen.. heb tot nu toe maar 2x een kat gezien in de tuin maar dat is eigenlijk mijn enigste angst voor als ik weg ben.  Gelukkig is mijn moeder een ochtendmens en gaat ze iedere ochtend sowieso even kijken.  Ze weet namelijk hoe belangrijk de vogels voor me zijn.

Verder zit ik dus niet veel achter de pc dus loop in verschillende boekjes achter maar dat haal ik wel weer een keer in..de kids zijn nu natuurlijk thuis en die willen vanalles ondernemen  ;D ;D ik ook hoor,  vind ik kei gezellig.
Ik ga zo heerlijke pannekoeken bakken voor ze en dan weer werken maar dan ben ik 2 dgn vrij  :D

Fijne avond allemaal en voor degene die op vakantie gaan of al weg zijn ; alvast een hele fijne vakantie!!  :-*

Liefs Peggy




Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Caroline

Toevallig, ik ga nu ook de laptop uit zetten om pannenkoeken te gaan bakken voor de kids en mezelf.  ;) :P

Waarom Welles?? Was Zuko niet leuk??

Werkse straks  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Peggy

Citaat van: Caroline op 11 augustus 2009, 16:37:15
Toevallig, ik ga nu ook de laptop uit zetten om pannenkoeken te gaan bakken voor de kids en mezelf.  ;) :P

Waarom Welles?? Was Zuko niet leuk?? Jawel maar Welles vind ik leuker  :P ;D
ik moet eerst nog eitjes gaan kopen, zijn helaas op  >:(   ;D


Werkse straks  :)    dank je wel


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

*Manon*

Welles Welles Welles Zuko was wel leuk   :P :P :P

Peggy

Zal ik hem dan toch maar Zuko blijven noemen  :P ::) ;D

jullie moeten me een beetje helpen..ik heb last van mijn hormonen,whahahahahaha  :-*


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

*Manon*

Hoi hoi Peggy,

Je moet lekker doen wat je zelf wilt... ook al is dat soms wat moeilijk als je hormoontjes dwars zitten hihihi....

Ik begrijp dat je twijfelt over Zuko, dan moet je wat anders bedenken en als Welles je bevalt... zou ik m zo lekker noemen  :D :D :D

Liefs Manon

*Yvon

Hoi hoi

Wacht dan een paar daagjes tot je hormoontjes weer een beetje stil liggen en klaar zijn met fantaseren.  :D
Dan zal vast de goede naam die jij wilt er wel uitkomen.  ;) :D

Maar om eerlijk mijn mening te geven.......... Zuko.  ;) ;D

Groetjesssss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >