Peggy's valkjes... zoek een nieuw huisje voor mijn lieve valkjes!!

Gestart door Peggy, 18 mei 2007, 22:36:02

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Peggy, ja hoor, heb hier ook even bijgelezen al , en wat een mooi valkje heb je daar en Zuko is een supercoole naam hoor ! HEEL fijn weekend nog! Grtjs Ann



Caroline

Citaat van: Caroline op  6 augustus 2009, 21:29:26
Wat is wijsheid ....  :-\

Reem woog net 91 gram en had en gevuld kropje, ik ga hem denk ik geen pap geven ....  ::)

:-*


Hey meis, even een updeetje over onze Reem.  ;)

Hierboven even het berichtje waar we waren gebleven.

Woensdag 5 aug. was Reem afgevallen en woog na 2 dagen geen pap nog maar 84 gram.  :-\ Dus 15 ml. pap gegeven die avond.

Donderdag 6 aug. wist ik het even niet meer, hij woog 91 gram .... na een uurtje denken heb ik Reem geen pap gegeven.  ;)

Vrijdag 7 aug. woog hij 89 gram, weer die twijfel maar toch weer geen pap gegeven.  ::)

Zaterdag 8 aug. gisteren dus, pfffffh, ik had voor mezelf een grens getrokken, weegt Reem 87 gram of minder, krijgt hij een halve papvoeding .... hij woog 88 gram, dus wederom geen pap. DIt was voor het eerst dat Reem 3 daagjes geen pap kreeg dus erg spannend.  :-[ :-X

Net een 10 minuten geleden, ik was zo nieuwsgierig, dus een half uurtje te vroeg, Remy even gewogen .....

Wat denk je????

Vandaag de vierde dag GEEN pap, Reem woog ------> 91 gram!!!!  :o ;D


Hij kan het, hij of zij  ;) heeft voor het eerst zich zelf na 4 dagen geen pap op een prachtig gewicht gehouden.  :D :D :D

Is dat goed nieuws of is dat goed nieuws??  8)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Peggy

Hoi hoi Caroline,
das idd goed nieuws.Dan kom ik hem /haar ophalen  :P  nee das geen goed idee  :D  Maare ik ben supertrots op Reem en natuurlijk op jou.
Echt fijn dat ie met zijn bekkie gewoon kan eten.Eet Reem ook pellets of gewoon zaad en alle andere dingen die jij natuurlijk altijd klaarmaakt voor je vogels  ;)
Ik ben trouwens weer op het werk maar ik dacht,effe kijken hoe het gaat met onze Reem  :D
Liefs Peggy
ps thanks voor de update  :-*


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Roxy

Wat super dat Reem zelf eet. Je kan hem nu vast snel ophalen :D.

Caroline

9 augustus 2009, 22:08:14 #1834 Last Edit: 9 augustus 2009, 22:10:29 by Caroline
Hihihi!!!! Telephatie?? Ikke schrijven, jij kijken.  ;D ;D

Wat Reem eet, ik weet het niet.  :-[

Reem, Star en Silver hebben 3 bakken met eten, daarin door elkaar gemengd per bak, 2 schepjes valkparkietenzaad, 2 schepjes grasparkietenzaad, 1 schepje onkruidzaad en 1 schepje pellets (Nutribird B14 voor grasjes). Steeds hetzelfde schepje.

Daarnaast was er gisteren een bak met een stukje 10 granenbrood, andijvie, gekiemd zaad, eivoer, gepelde zonnebloempitjes. Vandaag hadden ze tricolore fusilli, andijvie en gekiemd zaad.

Morgen alleen de 3 standaard bakken en verder wordt er niet gekookt voor ze .... morgen krijgen ze een badje.  :P ;D

Ik ben ook supertrots om mijn kleine Reem .... jeetje wat zal het afscheid nemen moeilijk worden.  :'( :'( Ik was gisteren even aan het terug bladeren in mijn valkjesagenda  :P dinsdag wordt Remy 11 weken en ik heb hem gepapt vanaf 10 dagen oud.  ::) Hij hangt dan ook enorm aan me.  :-* En ik aan hem.  :-[

Nu eerst lekker op vakantie en dan .... mag je hem komen halen.  ;)

Werkse nog, liefs Caroline  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Peggy

hé caroline,  ik heb je een immetje gestuurd  ;)

liefs Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Kimm

hoi peggy,

wat een fijn nieuws over reem :D super hoor!!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Hermien


Tjeempie, wat een goed nieuws hier! Dat wordt verlangend uitzien naar de dag dat je Remy in je armen sluiten mag. Rijmt ook nog.

Ja Carolien, dit afscheid zal inderdaad niet meevallen. Geniet nog maar intens van je papvalkje zolang je hem nog bij je hebt. En sterkte met het afscheid.

                             :-*   :-*   :-*

*Manon*

wat een goed nieuws Peggy dat Reem zo goed eet joh...

het afscheid zal Caroline inderdaad niet makkelijk vallen.. gelukkig wonen jullie bij elkaar in de buurt  :D :D :D

Liefs Manon

ManjaV

Hoi Peggy,

Wat een goed nieuws he over Reem.
Ben blij voor je, je zal er vast naar uitkijken om hem op te kunnen halen :D

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Peggy

Citaat van: Caroline op 10 augustus 2009, 22:05:47


           


93 gram!!!






Geweldig Reem en Caroline!!
Hij doet het dus echt goed hè..echt super!  ik zou hem/haar het liefste komen halen nu  :-\  heb al vanalles zitten bedenken maar volgens mij is het beter dat ik effe wacht tot na mijn vakantie. 
Maare vanmiddag dacht ik;  als Caroline het goed vindt ga ik hem halen  ;)

Liefs peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Caroline

Tuurlijk vind ik het goed maar ik weet dat jij het beste wilt voor Reem en ik denk dat zo veel mogelijk regelmaat het beste is voor Reem en dat is denk ik pas verhuizen als jullie terug zijn van vakantie en niet voor de vakantie.  ::)

Hij moet anders eerst wennen aan jullie dan al snel weer aan de oppas en vervolgens weer aan jullie.  :-\

Hier in de voor hem vertrouwde omgeving wachten en nog even lekker aankomen (en niet te vergeten rustig afstand nemen van mij) tot jullie terug komen uit Texel en dan definitief verhuizen en aan jullie wennen is in mijn ogen het allerbeste.  :)

Toch??

Even je gevoel uitschakelen natuurlijk.  :P

Liefs en knuffel van Reem.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anke

Hoi Peggy,
Ben ik een paar dagen niet in je boekje.... heb jij gewoon een nieuw valkje erbij :o :o
En wat een mooierd ;D
Gefeliciteerd met je mooie nieuwe aanwinst!!!
Gaaf dat Remy nu zelf eet ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Peggy

Citaat van: Caroline op 10 augustus 2009, 22:22:56
Tuurlijk vind ik het goed maar ik weet dat jij het beste wilt voor Reem en ik denk dat zo veel mogelijk regelmaat het beste is voor Reem en dat is denk ik pas verhuizen als jullie terug zijn van vakantie en niet voor de vakantie.  ::)

Hij moet anders eerst wennen aan jullie dan al snel weer aan de oppas en vervolgens weer aan jullie.  :-\

Hier in de voor hem vertrouwde omgeving wachten en nog even lekker aankomen (en niet te vergeten rustig afstand nemen van mij) tot jullie terug komen uit Texel en dan definitief verhuizen en aan jullie wennen is in mijn ogen het allerbeste.  :)

Toch??  Meis je hebt zo helemaal gelijk! ik moet gewoon geduldig zijn en dat gaat ook wel lukken hoor maar vanmiddag had ik even zoiets van; '' ik ga reem ophalen en neem hem gewoon mee naar Texel ''  ;D  maar ook dat ga ik niet doen hoor..laat reem maar lekker bij jou ''groter en sterker'' worden en dan kun je ook langzaamaan afstand gaan nemen (  als je dat wilt ) want voor mij hoef je dat niet te doen  :P  knuffel maar lekker heel veel met de schat!

Liefs peggy


Even je gevoel uitschakelen natuurlijk.  :P

Liefs en knuffel van Reem.  :-*


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier