Peggy's valkjes... zoek een nieuw huisje voor mijn lieve valkjes!!

Gestart door Peggy, 18 mei 2007, 22:36:02

« vorige - volgende »

Peggy

Je hebt het helemaal goed hoor Ann  :D en ze zijn idd allebei erg mooi. Ben er ook echt blij mee.

Ja Petra dat gaat zeker de goede kant op en ja ik heb nog een valkje gereserveerd bij Marlies;  een mooie lutino bleekmaskertje  :D

Hele goede berichten over Reem Caroline..het begin is er  :D

Bedelen tegen de kropnaald  ::)  Gelukkig ben jij daar wel heel handig mee  ;)

Liefs peggy en een dikke knufffff voor onze reem  :-*


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

*Manon*

Het gaat de goede kant op met Remy, hopelijk kun je hem snel gaan halen...leuk joh!!  :D :D :D

*Yvon

Hoi hoi

Wat is dat toch leuk als je voorpret kan hebben van nieuwe aankomende valkjes ??  ;) ;D
Alles bedenken van hoe en wat en de namen bedenken.  :D

Groetjessssss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Peggy

Idd Yvon, die voorpret is eigenlijk al geweldig. Ben idd druk bezig met namen verzinnen. Het ene moment weet ik het zeker en denk ik een mooie naam gevonden te hebben en dan ineens vind ik het niet meer klinken  ::)  komt goed  ;D

Ja echt kei leuk Manon.Verheug me er ook echt op  :D
Bij jou is het ook erg gezellig en spannend hoor..superrr dat je nu al 3 donsjes hebt. Gefeliciteerd hoor.




Nog een paar dgn en dan is het vakantie..voor de jongens iig. Melle hoeft nog maar 2 dgn naar school en Sam 3.  Moet nog wel veel doen en helpen op school.Donderdag hebben we de FruitPicknick als afsluiting vh jaar.  's morgens gaan we dan met een bups moeders fruit schillen en dan maken we mooie fruitschalen op  :D Hopelijk hebben we die dag heerlijk weer zodat we fijn buiten kunnen snoepen vh fruit.

Sam gaat trouwens zaterdag op kamp met de scouting,  een hele week  :o  spannend hoor,  vooral voor mij denk ik  ::) Heb hem nog nooit langer dan een dag hoeven te missen maar ik gun het hem zo..het wordt vast fantastisch.Gelukkig mogen we iedere dag een kaart sturen  :D

Liefs Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

♪ Marlies

Hoi Peggy, ;D

Het gaat goed met de lutino bleekmaskertjes. Je zult wel moeten kiezen tussen een pareltje en een `gewone`, want Caroline had weer gelijk.  :P  Het oudste heeft dus pareltjes en is een popje.

Ik zag al dat je foto´s had gepikt uit m´n dagboekje, geeft niks hoor je mag ze allemaal hebbben.  ;D
Ik maak dit weekend weer nieuwe.

Groetjes Marlies ;)

☺ Pita ☺

Ooow jee bij Marlies? weet waar je aan begint hoor  ;D
Je zit er zo met een stuk of 4 bij haar ;P
Maare leuk hoor valkjes er bij  :D

Caroline

Citaat van: Caroline op 20 juli 2009, 19:15:09
Ik heb zo'n vermoeden dat het de jongste gaat worden.  ::)




Ik blijf bij mij eerdere standpunt.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Peggy

Citaat van: ♪ Marlies op 22 juli 2009, 06:47:14
Hoi Peggy, ;D

Het gaat goed met de lutino bleekmaskertjes. Je zult wel moeten kiezen tussen een pareltje en een `gewone`, want Caroline had weer gelijk.  :P  Het oudste heeft dus pareltjes en is een popje.

Ik zag al dat je foto´s had gepikt uit m´n dagboekje, geeft niks hoor je mag ze allemaal hebbben.  ;D
Ik maak dit weekend weer nieuwe.

Groetjes Marlies ;)


Heel fijn om te lezen dat het goed gaat met de lutino bleekmaskertjes.  Dus de oudste heeft toch pareltjes  ::) :D  Ik denk idd dan,dat ik voor de jongste ga want eerlijk is eerlijk..ik vind ze nog mooier zonder de parels  :D maare vindt je het goed dat ik eerst even de foto's vh weekend afwacht ?

Ik vind de zachtere gele tint zo mooi vd ''gewone''

Caroline,  heb je mss nog een hele recente foto van Jim en Nina Ricci ?  ;)

Ben benieuwd weer naar de foto's Marlies en fijn dat ik ze dan gewoon weer mag ''pikken''  ;D

Citaat van: ♣ Pita ♣ op 22 juli 2009, 08:21:14
Ooow jee bij Marlies? weet waar je aan begint hoor  ;D
Je zit er zo met een stuk of 4 bij haar ;P
Maare leuk hoor valkjes er bij  :D


Ja superleuk  :D

Groetjessss Peggy[/size][/i][/b][/color]


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Caroline

22 juli 2009, 10:21:26 #1748 Last Edit: 22 juli 2009, 10:24:09 by Caroline

Nina Ricci


Close-upje van Nina van deze week, er was paniek geweest dus een klein wondje aan haar snaveltje.  :-\


Even een ouwe foto, Nina, links 5 weken oud en Jim.  ;) Puur voor het kleur verschil.


Close-upje van Jim met Nina (5 weken) op de achtergrond.


Jim zoals hij nu is ....


Nog een keer Jim ....


EN een close-upje van Jim .... bij Jim zijn de gebleekte wangvlek en het geel van zijn koppetje en kuifje nog zachter van tint dan bij Nina.  :D

Ik zal proberen om ze van de week even naast elkaar op de foto te zetten, kun je helemaal goed het verschil zien maar vergeet niet .... dat Jim al zijn nieuwe verenkostuumpje heeft en dat Nina nog niet in de rui is geweest, dit kan nog iets schelen.  ;)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline



Nog even leuk om te vertellen ....  ;)

De mama van jou nieuwe lutino bleekmaskertje, mijn Jim en mijn Nina, is een albinootje wat Marlies bij Mandy gekocht heeft.  :)

Zij is een volledige zus van mijn ....


Noa ....


mijn Chica ....


en mijn overleden Fleurtje.


Suske & Wiske van Mandy zijn de ouders, dus de grootouders van Jim, Nina en jouw bleekje.  ;)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Peggy

Kei bedankt Caroline!  Jij bent wel erg snel..super lief  :-*
Ik vind Jim echt nog mooier..ik zal zo meteen de foto's even aan Maartje laten zien  :D  maare ik ben er eigenlijk al uit  ;)

Nogmaals dank je wel  :D


Das idd leuk om te weten..wij zijn dus echt wel familie nu  :D

dadelijk even een stamboompje maken..leuk joh.

Dank je wel meis  :-*


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Kimm

hoi peggy,

hihi ik ben benieuwd welke je gaat kiezen.
dat zacht gele vind ik ook er mooi hoor en zo lief!


liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Peggy

Het zachtere geel is echt prachtig.

Wat ik me nu wel afvraag is;  krijgen alle ''gewone'' lutino bleekmaskertjes die cinnamon gloed ? of alleen de mannen bijv ?

enne Kim; ik ga heeeeeeeeeeeeeel waarschijnlijk voor de jongste kiezen,zonder de parels  :D

Liefs Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Caroline

Alle lutino en albino mannen (dus ook lutino bleekmasker mannen) worden na mate dat ze ouder worden wat beiger van tint, dat sowieso.

Marlies en ik ook niet, zijn er nog niet uit of Jim nu beiger is geworden doordat hij een man is en nu dus inderdaad ouder of .... dat hij een cinnamon lutino bleekmasker (=lacewing bleekmasker) is. Cinnamon bij lutino's is namelijk ook pas later zichtbaar.

Als Nina door de rui heen is weten we of Jim cinnamon is of niet. Als Nina de beige tint krijgt is zowel zij als Jim cinnamon, krijgt zij die niet, is Jim gewoon beige omdat het een lutino man is.  ;)

Ingewikkeld hè?? Snap je mijn uitleg een beetje??
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Peggy

Beetje ingewikkeld maar ik snap het wel..na 2x lezen  ::)
Dank je wel voor de info  :-*


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier