Peggy's valkjes... zoek een nieuw huisje voor mijn lieve valkjes!!

Gestart door Peggy, 18 mei 2007, 22:36:02

« vorige - volgende »

Caroline

Ha die Peggy, leuk dat je gaat proberen wat meer onder ons te zijn.  ;)

Ik was al aan het denken, het wordt weer tijd voor een minimeeting.  ;D

Fijn dat alles goed gaat met je kwartetje.  :-* :-* :-* :-*

St Jansfeest kennen ze hier helemaal niet, nog nooit van gehoord.

In ieder geval een hele fijne avond morgen. Beterschapjes voor Melle.

Liefs Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Marian

Citaat van: Caroline op 10 juni 2009, 22:45:14
Misschien leuk om te weten Marian .... Joepke is een grotere broer van jouw Indy. Vorig jaar geboren bij Amor & Diégah.  ;)

Groetjessssssssssssssssss Peggy.  :-*


Haha, ik lees nu pas dit berichtje, en jij was natuurlijk gezellig op de koffie bij Caroline ;)
Leuk dat ik nu weet dat Joepke de grote broer van Indy is!
Hoe groter de familie, hoe gezelliger ;D :-*

Groetjes, Marian

Marian

Hoi Peggy :D

Hé, wat gezellig dat je wilt proberen vaker 'hier' te zijn!
En dat klopt wel, dan bedoel ik Guusje ;)
Maar ze zijn alle vier prachtig hoor :P
Doe je grote broer Joepke een kroeltje van mooie zusje Indy ? ;D
Beterschap voor Melle, dat hij morgen maar wel naar het school feest kan gaan!

Groetjes, Marian

Marian

Citaat van: Caroline op 23 juni 2009, 21:44:15

Ik was al aan het denken, het wordt weer tijd voor een minimeeting.  ;D

Liefs Caroline


JA LEUK, een minimeeting ;D ;D  ;)

Doei, doei, Marian

Peggy

Hoi hoi,  zo daar ben ik weer  :D  Hard gewerkt ,al zeg ik het zelf.  Alle mensen liggen iig weer lekker in hun bedje en hebben weer schone billen  ;)

Een mini meeting vind ik altijd gezellig  ;D

Op de vrije school vieren ze bijna alles;  st michael, st maarten, st jan, en dan ook gewoon de overige feesten zoals; pasen,pinksteren,sinterklaas,carnaval,kerst etc
Wel altijd gezellig trouwens.
Melle hoeft morgen pas om 10.45uur op school te zijn tot 12.30uur dus kort dagje...ik moet wel sam om 8.25uur afzetten en de boel opzetten zodat alles klaarstaat voor het feest. Is wel gezellig hoor..verschillende ouders helpen mee en meestal hebben we veel lol. ;D

Morgenvroeg geef ik Joep een dikke kroel van Indy hoor...doe ik heel graag trouwens.
en ja het klopt helemaal wat je zegt Marian;  ze zijn allevier prachtig  ;)

Ik ga nog even wat bladeren hier en daar en dan toch een beetje op tijd naar bed..morgen een drukke maar gezellige dag;  's morgens het kleuterfeest..'s middags moeten we nog gauw even naar een verjaardag...zoontje van een vriendin wordt 9..dan hoor ik ook of de vader van mijn vriendin mss een lutino bleekmaskertje heeft voor me en 's avonds viert Sam dus St Jansfeest...druk druk druk dus maare wel gezellie  ;D

Groetjesssssssss


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Peggy

Heb gisteren weer eens mijn 4 tal gewogen;

Joep 92 gr
Belle 100 gr
Pim 103 gr
Guusje 107 gr

Mooie gewichten toch!  :D

Ik wilde ze gisteren,rond 21.00uur, in hun kooi zetten...had even daarvoor vers voer en water daarin gezet en alle andere bakjes weggenomen en in de vaatwasser gedaan, maare de schattekes zaten allevier al netjes zelf in de witte kooi..dus ze willen er zelf ook graag in voor de nacht want ze waren al een slaapplekkie aan het zoeken  :D

Vanmorgen heb ik de voliere weer schoongemaakt,  dwz het zand gezeefd, witte ''binnenkooi'' schoongemaakt en voorzien v verse houtsnippers,  de kunststof panelen weer schoon gesopt dus hun huisje is weer spik en span en zo hoort het ook.   ;D

Heb verder de tuin ook weer goed geveegd en opgeruimd,  de groene kliko is zelfs weer proper ,je kunt er bijna uit eten  :o ,tuinset weer schoongemaakt dus het ziet er allemaal weer goed uit. Vanmiddag gaan we waterspelletjes doen..dat vroegen Sam en Melle en ja dat vind ik ook wel gezellig dus de waterbalonnetjes liggen klaar, en de emmers en tuinslang ook dus dat wordt vast gezellig.
Om 14.30uur zijn ze uit v school en ga ik ze weer oppikken. en dan kan de pret beginnen  :D  Ga nu eerst effe nog de was op hangen.. 

Fijne dag iedereen.

Gr Peggy 


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Caroline

Klinkt allemaal gezellig, waterspelletjes.  ;D

De kleuters hadden vanmiddag het hele schoolplein vol met zwembadjes staan, zwembroekje, waterschoentjes en  handdoek mee en de waterpret kon beginnen.  ;)

Heb je nog wat gehoord over een lutino bleekje??

Liefs Caroline

PS. ik hoor het wel waar en wanneer er een minimeeting is.  ;D 
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Peggy

Hoi Caroline,

Ja waterspelletjes zijn altijd leuk voor jong en oud.

En ja ik heb de vader van mijn vriendin afgelopen woensdagmiddag gezien ( op verjaardag ) maar hij had me helaas verkeerd begrepen,denk ik, qua mutatie..de jongen waren lutino's en geen bleekmasker lutinootje..helaas helaas maare er komt vast wel weer een ander valkje op mijn pad  ;) maare ooit krijg ik ook mijn lutino bleekmaskertje  :D Het heeft ook geen haast natuurlijk...

Ik ga even wat foto's uploaden,  heb ik zin in .  Voor in dit boekje en voor in mijn ander boekje  ;D

Fijne dag iedereen  :-*


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Marian

Hoi Peggy :D

Hoe was het waterballet gisteren geweest?
Water is inderdaad altijd leuk (nou ja niet als het koud is en het regent ;D)
Onze kinderen zetten de sproeier wel eens onder de trampoline, dat is ook zo gaaf :D
Verder houden we van watersurfen, alhoewel dat toch al weer eventjes geleden is :-\

Heb je ook de valkjes besproeid?

Zeg je mooie gewichten? Dat zijn super gewichten! 8)
En ook super dat ze uit hunzelf, allemaal, de kooi ingaan!
Jij hebt er geen valk aan ;) ;D ;D

Teddy hier is de enige die het 's avonds wel eens voor gezien houdt en lekker uit zichzelf de kooi in vliegt :-*

Wat kunnen we toch genieten van onze lekkere, lieve vogies :D :D

Fijn weekend en groetjes Marian

Caroline

26 juni 2009, 10:54:16 #1659 Last Edit: 27 juni 2009, 22:16:08 by Caroline
Ik kijk uit naar je foto's!!!!

Enne .... over een jaar of 2-3 hoop ik zelf lutino bleekjes te kweken.  :P  ;D ;D

De planning is in de toekomst een zoon van Nina te koppelen met een albino meisje .... misschien van Eros & Perle.   :P

Maar .... dat zijn toekomstdromen.

Ik ga weer verder .... met poetsen, hebt er al 3 schoon.  ;)

Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

B87

Even spieken, Scooby lijkt idd wel op Belle ;D
Mooie valkjes hoor!!


Dagboekje van Suzy en Gina
Suzy voor altijd in mijn hart! 31-10-'08/ 02-03-'10

Peggy

Hoi hoi,

Ik wilde eigenlijk heerlijk wat computeren nu maar mijn pc stijgt bijna op..de ventilator blaast de laatste tijd zo hard..heeft ie altijd al wel gedaan maar de laatste dgn is het niet meer normaal..het lijkt wel een oude koffiemolen  >:(

Het wordt tijd voor een laptop!!  die wil ik zo graag één hebben  :D

Wil wel nog even kwijt dat Melle vandaag geoefend heeft voor zijn A-diploma..hij moest parcourzwemmen en het ging echt kei en kei goed.Ben superrr trots op mijn ventje  :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*

Ik moet nu echt de computer afsluiten..zo'n herrie hier.

Iedereen een hele fijne avond.

Liefs Peggy



Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Caroline

Super gedaan, Melle maar .... wat is dan parcourszwemmen, dat kennen wij hier helemaal niet.  :-[

Wat betreft de ventilator van je pc. Mijn laptop stijgt ook bijna op en met deze warmte springt ie ook wel spontaan uit om af te koelen.  :-\

Nu zit ik met een bevroren koelelement onder mijn laptop op schoot .... ook niet echt lekker.  :-\

Maar ja, als forumjunky moet je wat hè.  ;) :P

FIjne zondag met Maart en de boys.

Liefs Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Peggy

Hoi hoi,

Caroline,  Parcourzwemmen ( zo noemen ze dat in Beek en Donk bij de 3 essen ) is eigenlijk gewoon baantjes trekken..hij moet eerst door het gat duiken en dan schoolslag heen en weer en dan rugslag heen en weer,  daarna rug en borst crawl en dan nog drijven en watertrappelen enzo..Hij heeft afgelopen weekend 2x dit moeten doen en dan ook nog vrijdag gewoon zijn reguliere zwemles en het ging echt supergoed. 
Gisteren had hij een inhaalles omdat ie er één gemist had tijdens de avond 4 daagse en hij dacht dus dat ie kindjes moest gaan inhalen tijdens de les,  snappie;  een INHAALLES  ;D ;D  Ik lag helemaal dubbel toen ie dat zei maare het ging echt erg goed. 12 juli proefzwemmen,19 juli diploma zwemmen.

Oh dus jij hebt dat dus ook dat je laptop zoveel herrie maakt met dit weer? idd best fris zo'n koelelement op je schoot  :D

En over een aantal jaartjes heb jij lutino bleekmaskertjes..kan ik vast gaan sparen  ;D ;D  Mooi mooi.  Mooi toch ,toekomstdromen te hebben.


Birgith,  je mag hier altijd even komen spieken hoor.

Hoi Marian,

Dat is idd ook leuk ja een sproeier onder de trampoline..wij hebben helaas geen trampoline  :P ;) maare zoals je zelf al zei,  waterspelletjes zijn altijd leuk,of heb ik dat zelf gezegd  :-\ :D

Ik besproei mijn valkjes nu wel regelmatig hoor want het is nu echt warm..ik zit er zelfs aan te denken om de parasol bij ons mam te halen want af en toe lijkt het me gewoon te warm. Ze krijgen iedere dag een aantal maal vers drink en badwater maar ze staan toch echt wel in het zonnetje een aantal uren  :-\  Tenminste de voliere zelf..ik zal deze dgn ook het dak wat nat sproeien af en toe mss koelt dat wat af.

Gisteren zaten Pim&Belle met de vleugels wat wijder uit elkaar op twee pootjes te dutten..volgens mij hadden ze echt last vd warmte.
Dus ik houd ze nu toch extra in de gaten hoor.

Ondanks dat ik de voliere zo schoon mogelijk probeer te houden,  lopen er wel mieren over het zand heen af en toe en ook zie ik af en toe bruine kevertjes te liggen (  de meeste al dood overigens )..Kan dit kwaad ?

Ik zeef het zand bijna iedere dag..is ook niet zoveel werk want de voliere is ook niet supergroot natuurlijk en ik houd gewoon niet v ongedierte.

Ik ga nu eerst even de parasol bij mijn mams halen..tot later.

Liefs peggy



Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

*Esther*

Hey Peggy,

Ik heb ooit ergens gelezen dat je de valkjes zelf in de warmte niet nat mag maken. Ze kunnen dan juist hun warmte niet kwijt.
Bij mij staat de voliere ook in de volle zon. Ik hang doeken aan het gaas en zet net als jij een bak water neer.
Je hebt trouwens een mooie voliere! :D

gr Esther