Peggy's valkjes... zoek een nieuw huisje voor mijn lieve valkjes!!

Gestart door Peggy, 18 mei 2007, 22:36:02

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hey ...wat is die Joep een vleierd zeg ! De kids zijn ook heel dol op hem he ! Heerlijk genoten heb ik !
Wat een leuke kids heb je ook !
En Joep is zooooooo schattig ..kruipt ie bijna in je jongen zijn mond , haha ! Grtjs Ann



Anja

Peggy,

ik heb het even geciteerd vanuit Karin haar boekje. Hoop dat je het niet erg vind.

Is de schrik een beetje verdwenen samen met de sjaggiebui?


Citaat van: Peggy op 19 februari 2008, 19:46:42

Ik durf het bijna niet te zeggen maare ik ben zojuist op de parkeerplaats in mijn achteruit tegen een andere auto aan gebotst  >:( >:(
Zo irritant.  Ben nu niet meer sjaggie maar dat was ik best wel hoor,  bah bah
Hopelijk valt de schade heel erg mee...wij zelf hebben geen schade en het ging ook niet hard ( gelukkig )  daar gaat je no-claime weer  :(
sorry even off topic.

gr Peggy



*Manon*

Hoi Peggy,

Wat een geweldige foto's zeg!
En Joep zo leuk met je kids... mooi he dat dat samen zo goed kan gaan.

En dan lees ik het voorval met je auto... jee wat schrikken meid.
Inderdaad is dat goed balen.

Groetjes Manon

Wilma1

19 februari 2008, 21:36:05 #1053 Last Edit: 19 februari 2008, 21:39:07 by Wilma1
Citaat van: Anja op 19 februari 2008, 20:47:35
Peggy,

ik heb het even geciteerd vanuit Karin haar boekje. Hoop dat je het niet erg vind.

Is de schrik een beetje verdwenen samen met de sjaggiebui?


Citaat van: Peggy op 19 februari 2008, 19:46:42

Ik durf het bijna niet te zeggen maare ik ben zojuist op de parkeerplaats in mijn achteruit tegen een andere auto aan gebotst  >:( >:(
Zo irritant.  Ben nu niet meer sjaggie maar dat was ik best wel hoor,  bah bah
Hopelijk valt de schade heel erg mee...wij zelf hebben geen schade en het ging ook niet hard ( gelukkig )  daar gaat je no-claime weer  :(
sorry even off topic.

gr Peggy






Je "staat" niet alleen hoor  ;)


dit is mijn "bijdrage" aan de auto waarin ik vorige week reed  ::) Ik weet precies hoe je je voelt  >:(


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

*Petra*

Hey Peggie,

Zo'n leuke dag, lekker vrij, foto's maken van de kids en de valkjes en dan dit ...  :'(. Echt balen hoor!
Hopelijk kun je het snel langs je 'neerleggen' en weer lekker de enthousiaste 'jij' zijn  ;)!

Succes,
Petra


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Caroline

Vast wel!!

Alhoewel .... balen is het natuurlijk wel.  :-\

Als je slachtofferhulp wilt mag je me altijd bellen.  ;) ;D

Lekker slapen straks.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Peggy

 ;D ;D ;D  zal ik doen Caroline..  :-* 

Ik reageerde in eerste instantie echt wel sjagrijnig richting het vrouwke waar ik tegen aan botste...maar goed...thuis aangekomen heb ik haar maar gebeld...ze hebben lichte schade op de bumper,  rechts -voor...ik hoop zo dat het meevalt zodat we het mss contant kunnen betalen of via de WA...ik wil eigenlijk mijn autoverzekering niet gebruiken...heb de laatste jr wel meer ergens tegen aan gereden  ::)...Maartje zei nog ; '' sinds ik jou ken betaal ik aanzienlijk meer voor de verzekering  :-X ''  Het is wel balen hoor...maar goed...ik zet het naast me neer en met een beetje geluk valt het mee...heb wel al een idee hoe ik het op ga lossen  ;)

Morgenvroeg voel ik me vast al wel een stukje enthousiaster Petra  :D

Oh Wilma, jij ook al ?   volgens mij had ik zoiets al gelezen ja,  gisteren in jouw boekje...heb nog geen tijd gehad om te reageren  :-[  Je bent toch tegen een lantaarnpaal aan gereden ?  ook balen zeg...ik zal morgen wel weer eens een kijkje gaan nemen in jouw boekje zodat ik weer op de hoogte ben.

en anja natuurlijk mag jij dat stukje over de auto even hier plaatsen...is wel zo duidelijk voor iedereen...dank je wel...

en de bank past zo mooi anja  ;) :P

dames, ik ga zo lekker slapen...joep is nog zo wakker...zit hier heerlijk te fluiten... ;D

truste allemaal en bedankt voor jullie reacties hè  :-*


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

*Petra*

Hey Pegy,

En ?? Beetje vrolijk wakker geworden?
Dit weer zal je in ieder geval goed doen hé?
Hopelijk valt het bedrag mee, en kun je het zo betalen..
Ik duim voor je.

Groetjes Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Kaatje

Hoi Peggy,

Ben weer helemaal bij hoor !! Fijn dat de valkjes het zo goed doen en lekker op gewicht zijn !! Ik hoop dat de "kriebel allergie" vanzelf weer verdwijnt met de goede homeopatie spullen !

Trouwens, ik heb hier nog een Mirena spiraal liggen, helemaal in de verpakking en helemaal nieuw, 't schijnt dat je dan maar max 1 dag ongesteld bent, nou dat is dan nog te doen natuurlijk  :D

Hoop dat de schade een beetje meevalt en betaalbaar is, maar meestal kost een beetje schade een boel geld  ::) Even afkloppen, ... ik rij al meer dan 16 jaar schade vrij en heb 75% no claim korting .... Maar ja, een ongelukje is natuurlijk zo gebeurt en dat kan de beste overkomen natuurlijk  ::)

Oja, het filmpje van Paco was gaaf hè ... lekker met zijn koppie heen en weer en dan oe oe oe lekker ritmisch op Paul Simon's refrein  ;D

Knuffel voor de valkjes  ;D

Groetjes Karin

Peggy

Hoi hoi,  net afgewerkt  :D

De schade komt op een bedrag v 300 euro dus we betalen het maar contant  >:(  wel rot-geld hoor...wat je daar niet allemaal voor kunt doen en het zijn niet eens symphatieke mensen, bah bah...
maar ik moet het loslaten  :D

Als ik mijn verz inschakel dan daal ik alweer 4 tredes volgens mij en dan ga ik ongeveer het dubbele betalen..

ach..morgen weer een nieuwe dag  :D  maar ik baal er best goed van hoor!!
Wat ik me wel weer afvraag is;  mogen wij niet bepalen waar de auto dan gemaakt wordt ? en hoe weten wij zeker dat het echt 300 euro kost en mss niet minder ?

Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

*Petra*

Hoi Peggy,

De tegenpartij is vrj om naar een garage te gaan voor taxatie. Dit zal zeker aan de hoge kant zijn, aangezien het garagebedrijf 10% van de taxatiewaarde vraagt.
Het kan ook nog best zo zijn dat de tegenpartij dat geld gewoon in hun zak steekt en niets aan de auto doen.. ::)

Dus ik denk dat je je het best erbij neer kan leggen, en misschien nog wel blij mag zijn, dat het niet nog hoger uitvalt.
Wel heel vervelend, maar zo snel mogelijk proberen te vergeten. Je houdt in ieder geval je no claim, en dat is ook heel wat waard.

Groetjes Petra  ;) 



Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Dierenfreackske

Hoi Peggy ...wat vervelend zeg met de schade ....
300 euro is toch niet zo weinig al he ! Maarja ...ik hoop dat je je vandaag toch al een beetje beter voelt aangezien de omstandigheden he ! Ik hoop dat het daar met de valkjes beter gaat ! Grtjs Ann



Kaatje

Hoi Peggy,

Jeetje mina, ... kan me voorstellen dat je er flink van baalt  :( Vind dit echt heel erg sneu voor jullie en als je de verzekering inschakelt zakt het aantal bonus malus trede weer natuurlijk  :(

Maar € 300,- is inderdaad ook een hoop centen ... Ik denk dat je gelijk hebt en je dit moet proberen los te laten, wat jij zegt ... vandaag weer een nieuwe dag, geniet maar lekker van je Boys en de valkjes, die maken je dan wel weer blij  :D

Sterkte meid !!

Groetjes Karin

Peggy

Hoi hoi,  even nog een update...ik begon echt te twijfelen of ik wel helemaal schuldig was...die mw reed als eerste weg en ze reed vlak achter me en mijn moeder twijfelt nu zelfs of ik uberhaupt wel echt naar achter ben gereden...ik heb dit zo voorgelegd aan mijn verzekering en heb haar daarna gebeld met de mededeling om dan toch maar een schadeformulier in te vullen , mede omdat ik twijfels heb over het feit dat ik alleen verantwoordelijk ben...na wat heen en weer gepraat zei ze ineens,  dan betalen we de schade wel samen,  dus ieder 150 euro..dan hebben we beide de verzekering niet nodig en is het opgelost...ik heb wel nog gezegd; '' is goed maar ik wil wel de rekening vd garage zien en ik wil ook zien dat de schade gemaakt is''
Nu gaan we dus samen haar auto ophalen ( volgende week ) ,  dan zie ik gelijk of het allemaal klopt ja of nee en dan betaal ik gewoon de helft en dan is het denk ik, goed opgelost  :D  Ik denk zelf dat ze zelf ook beseft dat ik niet alleen de schuld heb ...en dan kan je dit wel uit gaan vechten maar daar wordt je niet vrolijker van...ik denk dat het zo wel goed is...er heerst weer rust in de tent!!
bedankt voor het meedenken en jullie lieve woorden.

sorry voor het off topic bericht maar ik moest het effe kwijt  ;)

Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

*Petra*

Hoi Peggy,

Dat heb je goed gedaan! Snel verdiend hoor!!
Complimenten  ;)!!

Groetjes Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !