Paco, Vicky Nienah en Xena Foto update 07-08-2010

Gestart door Kaatje, 15 augustus 2007, 16:45:43

« vorige - volgende »

Lisa

19 februari 2008, 18:45:33 #1800 Last Edit: 19 februari 2008, 18:49:01 by Lisakuh
Citaat van: Anja op 18 februari 2008, 19:03:55


Goed gedaan Lisakuh ;) ;) ;)

Groetjes Anja





Dat doe ik ook voor Karin dat ze haar boekje niet moet zoeken ;)

Hoi Karin,

Wat sneu zeg dat de verkering uit is tussen je oudste zoon en zijn vriendin.

:o :o Wat vervelend zeg voor je buren :o :o

En ik wacht geduldig mee op de foto's ;D

Liefs Lisa

Kaatje

Hoi Anke,

Acht jaar is toch een behoorlijke tijd, ik hoop ook dat hij er snel mee om weet te gaan, ik vind het echt sneu en zit er best wel behoorlijk mee  ::)

Ondertussen geniet ik natuurlijk van mijn heerlijke kwartet  :D

Groetjes Karin

Kaatje

Hoi Anja,

Ondertussen is het nog een heel verhaal geworden hè  ;) Ik bedoelde eigenlijk niet veel te vertellen over de valkjes ! Vandaag heel de kooi lekker schoon gemaakt, ... verse beukensnippers erin, alle bakjes met een sopje gedaan en de tralies, zitstokken en alles ook gelijk meegenomen  ;)

Ja, inderdaad sneu hè .... ik moet ook eerlijk bekennen dat het me best wel een hoop doet, ondanks dat ze niets van vogels of met alles wat veren had te maken wilde hebben was het voor ons een hele lieve schoondochter, maar ja ... zij moeten verder hè en zij moeten er wat van maken ...  ::)  Het is helaas niet anders ....

En dan de buren, ja ... dat is een verhaal apart hoor, ik zag de brandweer dus ook met opgetrokken wenkbrauwen kijken, frikandellen !? En echt hoor zonder schaamte !! Nu wist ik al dat het zoontje zelfs kippenpoten of andere warme dingen kreeg, in het weekend zelfs rijst op de nuchtere maag  ::)

Ik ben in ieder geval erg blij dat er geen brand is uitgebroken want achteraf blijkt de brandverzekering in 2006 al geroyeerd te zijn dus ze zijn niet eens verzekerd  ::)

Ze zijn het hele weekend en maandag en vandaag bezig geweest met dingen uit het huis te halen, ... Rick was een zondag met de auto bezig, nieuwe luchtfilter en wat kleine dingen en het keukenraam stond een stukje open !

Rick vroeg of hij een broodje frikandel kon bestellen en dan ligt de buurman dus gewoon in een deuk ... ik zou me doodschamen en me ogen uit mijn hoofd huilen, maar goed, sommige mensen zijn wel heel erg makkelijk !

Ik vroeg hoe ze het wilden gaan doen, ... nou ze halen dus het huis voor zover mogelijk leeg en geven dan de sleutels terug, ... ze denken dat de stichting de rest wel schoonmaakt maar volgens mij werkt dat niet zo hoor  ::)

Ik ben dus echt blij, want als er echt brand was uitgebroken dan had ik ook waterschade en alles gehad ... lekker idee om te weten dat je buren dan niet verzekerd zijn, gelukkig zijn wij dat wel, poehhh !!

En ja, ik hoop dat dat voorjaars huppeldepup snel over waait want jakkes echt niet leuk !!

En ik weet het hoor, ... en zal er zeker gebruik van maken,  je bent een toppertje maar dat weet je wel ... daarom even speciaal voor jou een aparte reactie  :-* :-*

Knuffel Karin


Kaatje

19 februari 2008, 19:08:09 #1803 Last Edit: 19 februari 2008, 19:29:37 by Kaatje
Citaat van: Lisakuh op 19 februari 2008, 18:45:33
Citaat van: Anja op 18 februari 2008, 19:03:55


Goed gedaan Lisakuh ;) ;) ;)

Groetjes Anja





Dat doe ik ook voor Karin dat ze haar boekje niet moet zoeken ;)

Hoi Karin,

Wat sneu zeg dat de verkering uit is tussen je oudste zoon en zijn vriendin.

:o :o Wat vervelend zeg voor je buren :o :o

En ik wacht geduldig mee op de foto's ;D

Liefs Lisa



Je bent al net zo'n kanjer van een meid  :-* :-* :-* De foto's, daar ga ik echt mijn best voor doen  ;) En tja ... het zat er een keer aan te komen bij de buren, gelukkig hadden ze geen vogels of andere huisdieren want die waren onherroepelijk dood gegaan natuurlijk  :(

Liefs Karin

Kaatje

Hoi Kim,

Bedankt voor de complimentjes, ik ben blij dat je genoten hebt van Anja haar foto's  :D

Hoi Jeanine,

Het klopt zeker dat ik haar als dochter ben gaan beschouwen, ik hoop dat we een goede band blijven houden hoewel dat op den duur natuurlijk best lastig zal gaan worden ... Ik zag mijn schoondochter dus echt al als de moeder van mijn kleinkinderen  :-[

De foto's komen er op "kort" termijn weer aan, eerst maar alles even relativeren  ::)

De dames hebben inderdaad prachtige gewichten en het gaat gelukkig erg goed, ze zijn er vandaag zowat de hele dag uit geweest  :D

Hoi Caroline,

Je bent een kanjer en een lieverd van een meid  :-* :-* :-* Bedankt voor het sterkte wensen met het voorjaars huppeldepupje  ;)

Hoi Sharon,

Dat was zeker schrikken hoor, op het moment zelf sta je er niet echt bij stil ... maar naderhand ga je echt wel zitten denken wat er had kunnen gebeuren ... gelukkig was ik thuis en Patrick liep stage, dus het dierbaarste ( de valkjes ) kon ik eventueel zo verhuizen  ::) Maar toch ...

Bedankt voor het sterkte wensen ... en ja het valt inderdaad best zwaar, we kennen haar al zo lang natuurlijk !!

Hoi Peggy,

Fijn dat je weer genoten hebt van de foto's  :D  Heerlijke snoeppies zijn het en als ik naar ze kijk of ze zitten lekker bij me dan ben ik gelijk weer blij  :D

Ik denk dat het rond april word dat Patrick op moet, spannend hoor!  Hihi .... ik hoop toch dat je nu wel kan autorijden  ;) ( Geintje hoor !!! )

En ja, precies, ... wie gaat er nu 's morgens frikandellen bakken voor half 9 in de ochtend ... jep ... mijn buren, ik bedoel mijn gewezen buren want ze komen hier niet meer terug hebben ze al laten weten  :-X

Groetjes Karin


Peggy

Ik denk dat het rond april word dat Patrick op moet, spannend hoor!  Hihi .... ik hoop toch dat je nu wel kan autorijden   ( Geintje hoor !!! )

Ik durf het bijna niet te zeggen maare ik ben zojuist op de parkeerplaats in mijn achteruit tegen een andere auto aan gebotst  >:( >:(
Zo irritant.  Ben nu niet meer sjaggie maar dat was ik best wel hoor,  bah bah
Hopelijk valt de schade heel erg mee...wij zelf hebben geen schade en het ging ook niet hard ( gelukkig )  daar gaat je no-claime weer  :(
sorry even off topic.

gr Peggy



Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kaatje

Hoi Peggy,

Wat super balen zeg   :( :( en ik kan me dus heel goed voorstellen dat je sjaggie was/bent  :( Gelukkig was het niet hard, balen van je no claim zeg  ::)

Hopelijk valt alles mee voor je !!

Groetjes Karin

Ik heb vanmiddag tijdens het schoonmaken van de kooi ook speelgoed verwisseld en dit keer heb ik woody



opgehangen ! Eerst waren ze er bang voor en nu zijn ze lekker met de belletjes aan het spelen en de bal die erin zit  :D

Wat een heerlijke snuitjes zijn het toch, zo zijn ze er bang van en zo zijn ze er mee aan het spelen, de deugnieten  :D

Groetjes Karin

Anke

Hoi Karin,
Wat een leuk kleurig speeltjes is Woody :)
Ik kan me wel voorstellen dat ze hem eerst een beetje eng vonden...

Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Citaat van: Peggy op 19 februari 2008, 19:46:42
Ik denk dat het rond april word dat Patrick op moet, spannend hoor!  Hihi .... ik hoop toch dat je nu wel kan autorijden   ( Geintje hoor !!! )

Ik durf het bijna niet te zeggen maare ik ben zojuist op de parkeerplaats in mijn achteruit tegen een andere auto aan gebotst  >:( >:(
Zo irritant.  Ben nu niet meer sjaggie maar dat was ik best wel hoor,  bah bah
Hopelijk valt de schade heel erg mee...wij zelf hebben geen schade en het ging ook niet hard ( gelukkig )  daar gaat je no-claime weer  :(
sorry even off topic.

gr Peggy




Karin hoopt dat je nu auto kan rijden maar zo te lezen is dat niet zo ;D ;D ;D ;D ;D.........grapje.

Hoi Karin,

Wat een leuk en fleurig speeltje zeg. Kan me wel voorstellen dat ze er in het begin niks van wilde weten maar dan wint hun nieuwsgierigheid het toch.

Groetjes Anja

Dierenfreackske

Hoi Karin ...wat leuk zeg die Woody...kunnen ze lekker weer eens anders spelen he ! Heel mooi ook ! Ik ben ook nog op zoek achter nieuw speelgoed maar dat zal voor morgen zijn ! Grtjs Ann



Sally

Hallo Karin,

Al goed dat er geen echte brand is uitgebroken bij je buren. wat daarvan de gevolgen kunnen zijn allemaal... Pff mogen we gewoon niet aan denken he!

En wat erg voor je zoon dat zn relatie afgelopen is, na 8 jaar... dat is toch een hele poos zeg. Ik hoop dat hij het een plaatsje kan geven, en jullie ook. Jullie kenden haar ook al 8 jaar veronderstel ik he...

Voor de rest vind ik het leuk om te horen dat het daar goed gaat met de 4 deugenietjes.
En wat een leuk speelgoedje hebben ze erbij gekregen zeg, ik zou er van het begin ook van verschieten hoor. :P Maar de nieuwschierigheid overwint de schrik zie je wel. :)

Groetjes Sally

Wilma1

Citaat van: Anja op 19 februari 2008, 20:44:51
Citaat van: Peggy op 19 februari 2008, 19:46:42
Ik denk dat het rond april word dat Patrick op moet, spannend hoor!  Hihi .... ik hoop toch dat je nu wel kan autorijden   ( Geintje hoor !!! )

Ik durf het bijna niet te zeggen maare ik ben zojuist op de parkeerplaats in mijn achteruit tegen een andere auto aan gebotst  >:( >:(
Zo irritant.  Ben nu niet meer sjaggie maar dat was ik best wel hoor,  bah bah
Hopelijk valt de schade heel erg mee...wij zelf hebben geen schade en het ging ook niet hard ( gelukkig )  daar gaat je no-claime weer  :(
sorry even off topic.

gr Peggy




Karin hoopt dat je nu auto kan rijden maar zo te lezen is dat niet zo ;D ;D ;D ;D ;D.........grapje.



:o :o :o Voel je maar niet rot en alleen Peggy, want IK heb een BMW inelkaar gereden vorige week  :-\ ;)


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

sandy

die valkjes van jou komen echt niks te kort  ;D ;D en wat een leuk speeltje is woody :D :D

Anja



Zo weer even hijsen hoor.

Alles goed met de birdies? Vinden ze het speeltje nog steeds leuk?

Groetjes Anja