Peggy's valkjes... zoek een nieuw huisje voor mijn lieve valkjes!!

Gestart door Peggy, 18 mei 2007, 22:36:02

« vorige - volgende »

*~Jeanine~*

Hoi Peggy,

Okidoki!! Kijk weer uit naar de volgende foto's.
Jammer dat Dirkje iedere keer de slagpennen opnieuw verliest :-\ Hopelijk heeft hij in de toekomst meer geluk met de slagpennen.

Groetjes,
Jeanine.

Dierenfreackske

Zou het misschien kunnen dat hij iets te kort heeft van vitamines in zijn lijfje ?

Ik weet het niet he ....'t is maar een vraag he !!
Grtjs Ann, ...



ManjaV

Hoi Peggy,

Ik heb eens uitgebreid je foto's bewonderd. Je valkjes staan er heel lief en mooi op. Grappig hoe ze met z'n drietjes op die schommel proberen te zitten. ;D
Wat apart dat Dirkje steeds zijn pennen verliest. Inderdaad laten ze bij schrik vaak wat veren vallen, maar vaker achter elkaar dezelfde slagpennen...daar heb ik nog niet eerder van gehoord.
Het enige dat je kan doen, is goed op hem letten maar dat doe je natuurlijk al.

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Wilma1

Ik ben hier weer mooie foto's tegen gekomen  :D een gezellige eetpartij met trosgierst en groente of kruiden ??? In ieder geval smullen  ;D

Mooi is die witte in die ring... weet ff niet hoe die heet  ::)
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

*Manon*

Hoi Peggy,

Wat een mooie foto's weer zeg!
Ik heb er van genoten en wat is zo'n ring populair hé... hier vinden ze de ring ook errug mooi, maar soms zitten ze zo te prutsen aan de ijzeren ophangsysteem, dat ze vast zitten met hun snavel ???
Hoe ze het voor elkaar krijgen... 'k heb geen idee, maar het is wel paniek in de tent dan kan ik je vertellen.

Groetjes Manon

Anja

Citaat van: Peggy op 14 december 2007, 10:55:55

Hoi Anja;  natuurlijk denk ik aan jullie. Jullie zijn lief , gezellig, behulpzaam en heb ik al gezegd,dat jullie gewoonweg erg lieve mensen zijn...en als jullie dan verdriet hebben,dan voelen wij met jullie mee...Net zoals jouw Ton zo meeleefde met mij toen ik zo verdrietig was door het overlijden v mijn Nikkie....Vond ik zo attent van hem.  en zoiets vergeet je niet gauw.
Vind het heel fijn dat je de foto's zo mooi vindt....ik plaats nu ook meerdere foto's op advies van...... Jou  ;D ;D

Gr Peggy

ps;  ik denk dat ik ook een dagboekje ga beginnen over mijn gezinneke,mijn lieve jongens Sam en Melle en onze lieve hond Does natuurlijk.








Hoi Peggy,

Ook jullie zijn zeer behulpzaam en lief. Heb vanmiddag nog even met Maart gesproken. We spreken snel weer iets af oke?

Wat betreft het dagboeje..................doen hoor dan heb je er al 1 vaste lezer bij ;D ;D ;D

Groetjes Anja


Peggy

Even een reactie op jullie berichtjes.. ;

Sanne ; allereerst wil ik even zeggen dat je een hele mooie handtekening hebt. Superr gewoon.
Ik houd het in mijn achterhoofd over wat je zei over het evt fixeren vd rechtervleugel zodat die tot rust kan komen.  Maar dan mag hij de komende tijd dus niet los want de andere drie kunnen wel vliegen en als hij dat dan ook wil proberen; valt hij naar beneden  :-\  Vind het best moeilijk. Het gaat verder erg goed met hem namelijk.  Ik wacht het eerst maar even af...hopelijk worden zijn slagpennen een keer sterk genoeg.
Maar jammer is het wel hoor,dat dit iedere keer gebeurd.

Ann; ik zat er toch al aan te denken om zo nu en dan extra vitaminen door het water te doen.  Is denk ik nooit verkeerd om dat zo nu en dan eens te doen. Dank je wel voor de tip.

Manja;  ja idd heel leuk hè dat ze met zijn drietjes op de schommel willen gaan zitten..is een leuk gezicht  ;D en ik hoop ook ja dat Dirkje niet iedere keer zijn slagpennen blijft verliezen....arm ding  ;)

Wilma;  het witte valkje heet ; Poppetje  ;D en op de foto zitten ze heerlijk te smullen van eivoer,gemengd met boontjes en bieslook;  heerlijk toch  ;D

Manon ; Klinkt akelig hoor dat je valkjes af en toe vast komen te zitten met hun snaveltje in het ophangsysteem.  Snap goed dat daar paniek van komt.  Mijn ring/schommel hangt mbv een touw.  Mss een ideetje  ???

Anja;  natuurlijk spreken we gauw wat af...vind ik altijd gezellig.Dat weet je.  Kan altijd erg met je lachen en als jullie hierheen komen dan zorg ik er echt voor dat ik nu wel wat in huis heb  ;D  ik weet nog dat je cake lekker vindt  :P
Maar ik kom ook gauw weer eens richting jullie.



Verder niet veel nieuws hier. Het gaat goed met mijn vier lieve valkjes.
Fijne zondag allemaal.

Mijn jongens hebben trouwens gisteren van ons een play station gekregen...valt echt wel in de smaak  ;D ;D ;D


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Anja

Hoi Peggy,

Dat heb je goed onthouden ;D ;D ;D

Een play station wow....................wat een verwennerij zeg.

Groetjes Anja

Dierenfreackske

16 december 2007, 23:55:26 #698 Last Edit: 17 december 2007, 08:25:10 by Sanna
Hey Peggy ....leuk dat alles goed gaat en graag gedaan hoor !!! Mijn zoon doet ook graag psp en Game-cube , Game boy en die toestanden !! Soms is het wel eens om gek van te worden maar ja ...zulke dingen zijn nu eenmaal in he in deze tijd !!! Ann



*Manon*

Hoi Peggy,

Ja, dat is inderdaad een ideetje van dat touw als ophangsysteem, zal eens gaan frobelen vanmiddag!

Een playstation!!
Nou dat viel zeker ontzettend in de smaak hé!
Zelfs grote jongens vinden dat nog mooi speelgoed en dan bedoel ik: heeel grote jongens.... jongens van in de 34 jaar, hoorde ik gisteren van mijn vriendin....  ;D ;D ;D
Geweldig cadeau!!
En wat las ik ook... een dagboekje over je gezinnetje... leukkkkk ik kom ook lezen!

Groetjes Manon

Wilma1

Citaat van: Peggy op 16 december 2007, 16:04:11
Even een reactie op jullie berichtjes.. ;
Anja;  dan zorg ik er echt voor dat ik nu wel wat in huis heb  ;D 

[


:o Je had toch trosgierst, bieslook etc ???  ;D ;D ;D wie weet hoe mooi ze dan kan gaan fluiten bij je  ::) :P
;D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Peggy

 ;D ;D ;D ;D ;D
Je brengt me op een idee Wilma  ;)


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

*Petra*

Hoi hoi,

Nou, de jongens zijn verwend  ;D!! Maar dat is ook hartstikke leuk. Ik heb zelf een WII klaar staan, om ze vrijdag te geven  ;).
Ik heb een heel rare droom gehad;
Jouw vier valkjes stonden op de site 'herplaatsing' en ik wist niet hoe snel ik erop moest reageren  ;D ;D.
Niets mee bedoeld hoor, gewoon een rare droom!
Dan weet je iig dat ik je valkjes ook echt heel mooi vind.

Groetjes Petra  :D



Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Peggy

wat een droom zeg  ;)   wel kei lieffff dat je dan heel snel zou reageren.    Dank je wel voor t compliment.


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Anja

Citaat van: Wilma1 op 19 december 2007, 11:12:16
Citaat van: Peggy op 16 december 2007, 16:04:11
Even een reactie op jullie berichtjes.. ;
Anja;  dan zorg ik er echt voor dat ik nu wel wat in huis heb  ;D 

[


:o Je had toch trosgierst, bieslook etc ???  ;D ;D ;D wie weet hoe mooi ze dan kan gaan fluiten bij je  ::) :P
;D Wilma



Citaat van: Peggy op 19 december 2007, 11:25:39
;D ;D ;D ;D ;D
Je brengt me op een idee Wilma  ;)


Waarom denken jullie dat de valkenventjes hier allerlei deuntjes kunnen fluiten ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D