Peggy's valkjes... zoek een nieuw huisje voor mijn lieve valkjes!!

Gestart door Peggy, 18 mei 2007, 22:36:02

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Ja he ...ik vind dat ook mooie valkjes hoor !! Grtjs Ann



Anke

Hoi Peggy,
Leuke foto's hoor!!
Hoe is het nu met Dirkje??
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Peggy

Had ik nu al gezegd dat je mooie foto's had geplaatst? Mhm...nee? Bij deze dan. Je hebt hele leuke foto's geplaatst!!!

Mara

Peggy

Hoi Gerda,  dank je wel hoor voor het compliment en de foto v poppetje vind ik ook wel één vd mooiste hoor..

Anja,Ann,Petra,Anke en Mara; gezellig jullie hier weer te ''zien'' en dank je wel voor de complimentjes hoor!

Anke;  met Dirkje gaat het verder wel heel goed hoor...hij blijft alleen pech hebben met zijn rechtervleugel...vind het zo vreemd dat steeds zijn rechter slagpennen uitvallen  :-\ :'(
Vd week dacht ik nog; ''eindelijk Dirkje heeft zijn rechter slagpennen nu helemaal terug ''  voor zover ik dat kon zien en nu lagen er vanmorgen weer 5 op de grond  >:( :(

ik heb net weer tig foto's verkleind dus deze worden zo geplaatst.  Gisteren gemaakt.

En dan ga ik october road kijken!

Ik zit zo aan anja te denken...ze is zo verdrietig samen met Lisa...vind het zo vervelend voor hun,bah bah...wat een verdriet  :'( :'( :'(

Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

*Manon*

Hoi Peggy,

Mooie foto's heb je geplaatst.
Ben weer helemaal bij met je dagboekje en ik heb lekker een rustig weekje dus ik kan je weer helemaal volgen... t kwam er de laatste tijd niet zo van helaas :-\

Groetjes Manon

*Petra*

Hoi Peggy,

Oh, Dirkje weer zijn slagpennen verloren? En dan ook nog zoveel tegelijk? Zou dat dan puur toeval zijn?

Idd heel sneu voor Anja en lisa, kan me helemaal voorstellen, hoe ontroostbaar je je kunt voelen. En jij natuurlijk ook, door wat je met  Nicky hebt meegemaakt  :'(.
Balen...

Groetjes Petra


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Peggy

Foto's  ;D































Hoi Petra,  ik weet het ook niet hoe het komt dat Dirkje iedre keer maar weer zijn slagpennen verliest aan zijn rechtervleugel...vind het wel sneu en snap er niks van  :-\
In zulke verdrietige situaties komt dat met onze nikkie idd weer wat boven hoor...Nikkie was ook zo geweldig..

Hoi Manon,  fijn,dat je weer helemaal bij bent.  Het is al vaker gezegd maar het bijhouden van alle db is bijna een dagtaak...wel een leuke dagtaak maar ooit gaat het zo snel en loop je tig blz achter... ::)

Hoop dat jullie weer genieten vd foto's  ;D


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

*Petra*

Hoi Peggy,

Vinden ze de ringen ook zo fijn om in te zitten!
De ring is net te klein voor vieren  ;D!
Bo en Dirkje zitten het liefst lekker hoog, volgens mij!
Ik probeer het te ontdekken van die slagpennen, maar misschien zijn deze foto's al eerder gemaakt.
Je bedoet toch de lange pennen ??? Ik kan het op de foto's zo niet ontdekken, maar als hij zij vleugels spreidt, zul je het zeker wel zien..   
En ja, jullie Nikkie, ieder vogeltje heeft toch zijn eigen karakter en is uniek  ;).

Groetjes Petra


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Peggy

12 december 2007, 08:50:34 #683 Last Edit: 14 december 2007, 10:41:51 by Peggy
op de laatste foto zie je de rechter vleugel met de slagpennen...eergisteren gemaakt en toen had ie ze nog  ::) Nu heeft ie volgens mij aan de rechterkant nog maar één (langere) slagpen.



Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Mara

Hoi Peggy

Je hebt mooie foto's geplaatst en het verdriet om het verlies van een valkje kan heel erg groot zijn hoor, ik weet er alles van. En het verlies van sommige valkjes maakt meer indruk (bij jou bijvoorbeeld Nikkie, bij Anja nu Yeni, bij mij vorig jaar Druppel en dit jaar twee van mijn liefste valken) en dan komt het zo nu en dan weer bovendrijven.  Ik vind het ook heel erg....

:hug:

mara

*~Jeanine~*

Hoi Peggy,

Ik liep ook alweer wat achter in je dagboekje.
Het is wel weer super om al je valkjes te zien.
Je kan volgens mij echt wel een paar fotowedstrijden winnen. Er staan zoveel mooie foto's bij.
Kan niet echt een favoriet aanwijzen. In ieder geval vind ik de mooiste waar ze met de ronde schommel in de weer zijn. SUPER GEWOON.

Ik heb heel erg genoten.

Groetjes,
Jeanine.

Anja

Hoi Peggy,

Lief dat je aan ons denkt.

ondanks het verdriet ben ik toch maar in boekjes gaan lezen. Zo ook in de jouwe.

Je hebt weer prachtige foto's gemaakt dat doet me echt goed.

Dank je wel.

Groetjes Anja

Caroline

Wat een geweldige foto´s heb je weer  geplaatst ....  :D

En Dirkje .... ik heb het hier bij Rocky, mijn lutino popje, ze heeft nu door schrikken in de kooi voor de 6de of de 7de keer, ben de tel kwijt, aan haar rechtervleugel alle slagpennen verloren  :-\ Het lijkt wel of de nieuwe terugkomende veren steeds zwakker worden want het schrikken hoeft steeds minder heftig te zijn om toch alle slagpennen te verliezen.

Wat we eraan kunnen doen?? Ik weet het echt niet.  :-\ Baal er wel van .... ik heb alleen maar vliegende valkjes en nu kan Rocky dus al maanden niet vliegen, net of ze gewiekt is.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Peggy

Hoi allemaal,

Mara,dank je wel voor je lieve woorden.

Jeanine;  de schommel is idd een Hit hier  ;D  vooral Bo vindt de schommel erg de moeite waard...zij durft toch wel het meeste hoor  8)  stoer wijffie is ze  ;D
Fijn,dat je de foto's zo mooi vindt.  Ik zal voortaan wat vaker hier foto's plaatsen ,okidoki ?  ;D

Hoi Anja;  natuurlijk denk ik aan jullie. Jullie zijn lief , gezellig, behulpzaam en heb ik al gezegd,dat jullie gewoonweg erg lieve mensen zijn...en als jullie dan verdriet hebben,dan voelen wij met jullie mee...Net zoals jouw Ton zo meeleefde met mij toen ik zo verdrietig was door het overlijden v mijn Nikkie....Vond ik zo attent van hem.  en zoiets vergeet je niet gauw.
Vind het heel fijn dat je de foto's zo mooi vindt....ik plaats nu ook meerdere foto's op advies van...... Jou  ;D ;D

Caroline;  dank je wel.

en ja ik baal er ook wel van hoor dat de slagpennen iedere keer maar weer uitvallen...hoop toch dat dat een keer stopt  :-\  Hij kan nu redelijk ( wel weer scheef natuurlijk...ja hij is natuurlijk alweer uit balans ) vliegen.

Gr Peggy

ps;  ik denk dat ik ook een dagboekje ga beginnen over mijn gezinneke,mijn lieve jongens Sam en Melle en onze lieve hond Does natuurlijk.






Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Sanna

Hoi Peggy,

Je zou eens bij de dierenarts moeten informeren of er niet daarvoor te verzinnen is. Ik weet nl. dat bij bijvoorbeeld een gebroken vleugel, de ene vleugel ook wel eens met verband aan het lichaam gebonden wordt zodat het lichaam als spalk kan dienen, maar het vogeltje verder wel vrij kan bewegen en z'n evenwicht kan houden. Misschien is zoiets ook een idee om de slagpennen in alle rust terug te laten groeien en sterk te laten worden.

Groetjes, Sanna