Peggy's valkjes... zoek een nieuw huisje voor mijn lieve valkjes!!

Gestart door Peggy, 18 mei 2007, 22:36:02

« vorige - volgende »

Wilma1

Citaat van: Mara op  1 november 2007, 19:04:28
Hoi Peggy

Dat is een hele mooie naam. Hoe is het verder?

Mara


hihi...  wat toevallig, JIJ bent zo'n voorbeeld wat Peggy verteld, want je heet geen Mara, maar blijft voor velen altijd Mara!!!!  ;D :D

;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Citaat van: Wilma1 op  2 november 2007, 11:04:58
Citaat van: Mara op  1 november 2007, 19:04:28
Hoi Peggy

Dat is een hele mooie naam. Hoe is het verder?

Mara


hihi...  wat toevallig, JIJ bent zo'n voorbeeld wat Peggy verteld, want je heet geen Mara, maar blijft voor velen altijd Mara!!!!  ;D :D

;) Wilma



Hoewel ik steeds meer de neiging krijg om Eugenie te gaan zeggen. Waarom.......................geen idee.


Groetjes Anja

Mara

Citaat van: Wilma1 op  2 november 2007, 11:04:58
Citaat van: Mara op  1 november 2007, 19:04:28
Hoi Peggy

Dat is een hele mooie naam. Hoe is het verder?

Mara


hihi...  wat toevallig, JIJ bent zo'n voorbeeld wat Peggy verteld, want je heet geen Mara, maar blijft voor velen altijd Mara!!!!  ;D :D

;) Wilma



Hoi Wilma

Haha, dat is inderdaad waar.

Mara

Peggy

Hoi hoi,  hier gaat alles goed hoor! Dirkje en Belle wipwappen volop en Bo is het daar zichtbaar niet mee eens  ;D Dirkje zit eigenlijk bijna altijd bij Bo en ze kroelen ook heel wat af...alleen wipwapt ie met Belle.  ??? waarom ?  Ik weet het echt niet.  Mss wil Bo niet  ??? Vind het ook wel wat raar hoor...

Onze Melle ( mijn zoontje ) is zojuist een echte Bever geworden bij de scouting. Was heel gezellig en oo zo spannend voor hem. Hij was de enigste die niet naar voren durfde te komen om de 'belofte 'af te leggen. Hij vond het zo eng.Uiteindelijk heeft hij,al zittend op zijn eigen plek, de spreuk zachtjes gezegd,  onze held  8)  Hij is ook wel de jongste vd groep.  Daarna mocht hij nog wat uitzoeken in de speelgoed winkel dus onze avond was superrr gezellig.Nu lekker medium kijken.

Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Anja

Hoi Peggy,

Wat goed van Melle een echte bever. Knap hoor.

Wat een gewipwap zeg bij jou ;D ;D ;D ;D

Groetjes Anja

*Petra*

Proficiat Melle, een echte bever!!
Hij ziet eruit of hij nergens bang voor is, maar ondertussen  ;).
Dat geeft niet hoor, is voor hem ook spannend, en voor ons, als ouders heel schattig  ;D!

Dat is idd wel vreemd met Dirkje en Belle en Bo.
Je vergelijkt ze toch met ons, mensen, en denkt: waarom?
Bij ons wordt er helemaal niet gekroeld, alleen gewipwapt.
Lijkt me nu ook niet zo gezellig, maar goed  ???.

Misschien lijken valkjes in dat opzicht wel op mensen, en vinden wij het vreemd als ze een ander gedrag vertonen, dan wij persoonlijk gewend zijn  ;D ;D.
Is dit nog te volgen  ::)  ;D  ;).

Groetjes Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Peggy

Moeilijk te volgen ja,  hahahahahahaha  ik dacht effe,  heeft ze het nu over haarzelf of over de valkjes whaaahahahahaha  ;D  maar uiteindelijk begrijp ik helemaal wat je bedoelt!

En ja onze melle ziet eruit alsof ie alles durft maar hij vindt in het begin alles erg spannend,  eerste schooldag,eerste dag scouting etc etc   Sam daarentegen vindt het ook wel spannend maar hij doet het wel!!!   hij wordt zo dadelijk geinstalleerd ( zo heet dat ) tot echte welp!  Hij kent de welpenwet en de belofte uit zijn hoofd en ik weet zeker dat hij deze op gaat lezen ondanks dat hij dat natuurlijk ook erg spannend vindt!  wat een dappere kerel hè ?!  ;)

Als ik vd week weer wat meer tijd heb,open ik wel een dagboekje over mijn jongens in het buurthuis....anders wordt het hier teveel off topic  ;D 

Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Mara

Hoi Peggy

Wat leuk dat Melle een bever is geworden (weet zelf helemaal niets van scouting maar klinkt wel leuk).

Hoe is het met de valkjes?

mara

Peggy

Hallo allemaal,

Ik dacht bij mezelf;  volgens mij is het weer eens tijd voor een update en dan met name een update met foto's  ::) ;D

Heb gisteren de kooi weer schoongemaakt..deze zat helaas weer onder de bloedspetters van onze Dirk  :(  helaas is ons manneke weer zijn vleugelveren verloren aan zijn rechter vleugel ( slagpennen ?  heten die zo ?  ,  ;D )

Ben van te voren even naar de bossen geweest en heb een mooie knotwilg tak weten te bemachtigen.  deze heb ik natuurlijk eerst goed schoongemaakt en toen heb ik de tak in de kooi geplaatst. Mijn viertal vond t fantastisch en sprongen er gelijk op om lekker aan de twijgjes enzo te knabbelen,   de slopers  ;D

Het gaat dus heel goed met Dirk,Bo,Pop(zazu)en Belle !

Hier alvast enkele foto's ;



Het mooie geparelde ruggetje van onze Belle.



Belle en Melle



Nog een keer Belle en Melle  ;D



een mooie close up van (denk ik ) Bo of toch Dirkje ?



onze mooie pop



close upje van onze Dirk



Een douche gehad Dirk ?  ;D



Melle en Dirkje



Melle met een stukje verjaardagstaart en jawel op de taart stond een foto van Melle en Belle.



Nog een mooie foto v onze pop



ons viertal



Mooie close up van Bo



en nog één.



ons Dirkje



pop knabbelt aan een snoepstaaf



foto v Belle op de verjaardagstaart van onze Melle



Geen valkje maar wel een echte Bever  ;D
Foto's van Sam komen nog.

Zo dit waren vooralsnu de foto's.
Groetekes Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

*~Jeanine~*

Hoi Peggy,

Wat een enige foto's en ook een super mooie taart. Was hij net zo lekker als dat hij mooi was?
De foto van Melle is ook heel erg mooi.
Ik heb ervan genoten.

Groetjes,
Jeanine.

Caroline

Gave foto´s hoor!!!!!

Zeker met kinderren zijn altijd vertederend.  ;)

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Sanna

Leuke foto's Peggy! Heerlijk dat de kinderen het ook zo goed met de valkjes kunnen vinden. Je hebt prachtige valkjes hoor ;).

Groetjes, Sanna

Mara

Hoi Peggy

Hele leuke foto's weer van Sam en Melle en de valkjes.

mara

*Petra*

Hey Peggy,

Mooie foto's van belle Melle en malle Belle  ;D ;D.

Gr. Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.