Peggy's valkjes... zoek een nieuw huisje voor mijn lieve valkjes!!

Gestart door Peggy, 18 mei 2007, 22:36:02

« vorige - volgende »

Peggy

Hoi Wilma,
wat leuk dat je ook weer eens komt kijken in mijn dagboek.
Heb idd gelukkig geen last van mijn valkjes.Heb heel af en toe een vage ''prikkel'' in mijn keel maar dat is maar af en toe.Ik hoef verder niet te hoesten,krijg het niet benauwd,heb geen last van een verstopte neus etc...heb wel,gewoon voor de zekerheid, mijn bloed laten testen en de bloeduitslagen waren goed. Geen allergische reactie waar kunnen nemen bij parkieten,papegaaien en bijv duivenpoep.  wel een hogere score bij duivenveertjes/stofdeeltjes.Dus ben daar wel wat allergisch voor  ::) Hoe dat kan weet ik natuurlijk niet.
Maar ben dus niet allergisch voor parkieten.

en ja onze Sam had het erg leuk gehad tijdens het scouting kamp;  heeft al helemaal zin , in het volgende kamp !!

Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Wilma1

Wat een heerlijk nieuws  :D Ik ben momenteel gewoon flink verkouden, hoesten etc. en blijft vast zitten...heb de HA gebeld voor raad en e.v. AB en moet weer aan de Symbicort en AB preventief voor mijn longen, zei hij, omdat ik daar toch gevoelig blijf  :-\

betr voorkomen dan genezen, zeg ik dan maar!

;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Dierenfreackske

Ik kom ook eens hier kijken , want er zijn zoveel dagboekjes
en ik heb niet altijd de tijd om iederen door te nemen he !!!
Ook mooie valkjes heb je hoor !!! Grtjs Ann



Anja

Hoi Peggy,

Jammer dat je niet mee kunt zondag.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Peggy

Ja, jammer dat je niet mee kunt naar het NOP.

mara

*Petra*

Hoi Peggy,

Leuk dat Sam zich goed had vermaakt!
Is altijd spannend voor het eerst op kamp  ;).
En fijn dat je niet allergisch voor parkieten bent!

Groetje Petra


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Caroline

Zo ook hier eindelijk weer eens bijgelezen.  ::)

Zazu een popje ....  ;D

Super leuke foto´s van je zoon met de valkjes .... echt een mooike dioe met de pareltjes (  :-[ ben de naam kwijt)

Sam op kamp geweest .... en het leuk gehad

Zelf niet allergisch .... helemaal super natuurlijk

Vanaf nu ga ik weer alles proberen te volgen hier.

Liefs Caroline  :D

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anke

Hoi Peggy,
Fijn dat je niet allergisch bent voor parkieten!!
Ik zie nu in de titel van je boekje dat Dirkje weer een beetje kan vliegen. Dat is goed nieuws :)
Ik wacht hier met smart op de tijd dat Alex in de rui gaat zodat hij met zijn vriendjes de kamer rond kan gaan vliegen!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Petra*

Hoi Peggy,

Hoe gaat het hier?
Alles goed? Kids weer helemaal uitgerust voor school?
Het is wel lekker dat de klok achteruit ging hé  ;D?
Hoe is het met  Belle en Dirkje? Nog steeds in love??

Groetjes Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Peggy

Hoi Petra,  hier gaat alles goed,kan ik wel zeggen  ;D  Ik zelf vind het wel jammer dat de jongens weer naar school moeten. we hebben ook een fijne vak gehad met zijn allen.  Lekker vaak niks gedaan en dat is af en toe zo fijn.

de jongens hadden er ook nog niet zo heel veel zin in om naar school te gaan en dan regent het ook nog hevig...

Met de valkjes gaat het ook goed...ik heb het verliefde stel niet meer zien wipwappen  ;D  maar ik houd wel een oogje in het zeil hoor  ;D

Zazu is flink in de rui en Dirkje heeft gisteren weer rondgevlogen;  het gaat goed.

Groetjes Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

*Petra*

Hoi Peggy,

Mag ik zo vrij zijn:



Ik vond het zo'n mooie foto van je viertal  ;D ;D!

Groetjes Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Peggy

Hoi Petra, dank je wel hoor voor het plaatsen van de mooie foto,  super!

Het is een mooi viertal  ;D

aangezien onze zazu een pop is en ook niet zo heel stoer,vinden we de naam zazu helemaal niet bij haar passen.  Ze is een heel lief zachtaardig,wat angstig valkje en daarom krijgt ze vanaf nu de naam ;

                        Popje ( poppetje )....ons popje dus  ;D

Zo noem ik haar eigenlijk al langer.  Klinkt veel liever en past beter bij haar  ;D


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Wilma1

Klinkt ook heel lief  :D en past dan beter als Zazu, dat klnkt voor een vogel die alles durft en doet  ;)

Wat een naam al kan doen hè?! Net als een naam voor mensen, soms passen die helemaal niet bij de persoon  ::) ;)
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Peggy

Hoi Wilma,

ja dat klopt helemaal Wilma...ik heb dat wel eens meegemaakt ja ...ik noemde diegene standaard Vera en pas na een tijd zei ze tegen mij; ''  ik heet eigenlijk Inge "  ;D ;D Ik vind haar dus nog steeds een 'Vera'!   en zo heb ik nog wel een aantal voorbeelden.

Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Mara

Hoi Peggy

Dat is een hele mooie naam. Hoe is het verder?

Mara