Peggy's valkjes... zoek een nieuw huisje voor mijn lieve valkjes!!

Gestart door Peggy, 18 mei 2007, 22:36:02

« vorige - volgende »

Sanna

Hoi Peggy,

Ziet er al een stuk beter uit ;). Maar volgens mij kun je het nog best dikker maken hoor door er meer eivoer doorheen te doen. Ze eet het toch zelf uit het bakje, het hoeft niet door een spuitje ofzo. Als ze dat dan ook zo goed eet dan is de overstap naar zaadjes veel kleiner.

Groetjes, Sanna

Peggy

Dank je wel Sanna, ik zal dat vanavond eens proberen.

Ben net even naar het bos geweest en heb weer twee mooie knotwilgentakken meegenomen.  Goed afgewassen en nu liggen ze in de vriezer.  Ik ga een mooie touwladder maken namelijk  ;D

Even weer een update ;  Belle zit nu weer zaadjes te eten volgens mij...ze heeft net even geslapen en nu zit ze iig in de zaadjes te pikken  ;D  Goed zo Belle !!

Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Mara

Hoi Peggy

Ik hoop toch niet dat je een gekortwiekte vleugel eraf gaat trekken...haha, zo stond het wel in de post met je foto's hoor...ik had echt zo iets van, wat bedoeld ze nu.... ;D

Mag ik vragen waarom de voliere er nog niet komt?

Leuke foto's trouwens en goede gewichten.

mara

Sanna

Citaat van: Mara op 13 augustus 2007, 13:25:37
Ik hoop toch niet dat je een gekortwiekte vleugel eraf gaat trekken...haha, zo stond het wel in de post met je foto's hoor...ik had echt zo iets van, wat bedoeld ze nu.... ;D


Whahahahaaah!! Ik zie het nu ook staan, om te gillen!! :D ;D ;D

Citaat van: Peggy op 12 augustus 2007, 22:11:53
Bij Dirkje gaat het stukke langzamer en ik heb de tip gekregen om zo af en toe één gekortwiekte vleugel eruit te trekken zodat er gauw een nieuwe voor in de plaats kan groeien


Niet doen hoor Peg, vindt Dirkje niet zo leuk :D :D :D

Mara

Hoi Sanna

Het verbaasde me dat niemand anders dat zo gelezen heeft...maar ik moest echt nog eenmaal de zin herlezen voordat ik het echt besefte wat er stond. Ik begreep wel dat ze dus gekortwiekte veren bedoelde maar ik lag in een deuk hier, echt waar.

mara

Peggy

whaahahahahahahaha

nee nee ik trek er niet de hele vleugel uit...gewoon één veertje per keer.  Oh dat zou wel heel zielig zijn. arm valkje,ons dirkje  ;D

Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Mara

Hoi Peggy

Haha, ik kon me ook al niet voorstellen dat jij zoiets zou doen....

Mara

Peggy



Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Mara

Hoi Peggy

Haha, het stond er alleen zo verwarrend en dat maakte het gewoon zo leuk. Maar ik kan me niet voorstellen dat jij je lieve Dirkje zoiets zou aandoen.

Hoe is het vandaag met je bende? De kindjes naar school?

mara

Peggy

Het gaat goed hier.Sam is alweer spelen bij een vriendje en melle zit hier gezellig bij mij op de bank een filmpje te kijken.

Belle begint sinds enkele minuten te bedelen als ik langs de kooi loop maar ze krijgt van mij vnv pas weer pap.  ;D

Heb last van mijn rug omdat de lattenbodem van mijn bed met een harde klap omlaag is gevallen bovenop mijn rug;
korte uitleg ;  ( anders snap je er niks van )  ;)
Ik was aan het stofzuigen onder het bed,  lattenbodem zet ik dan altijd even op zijn kantje zodat ik er goed bij kan....dus ik zit daar op mijn knieen te stofzuigen,valt dat ding om,boven op mijn rug,  oeps dat ging hard hoor.Ik kan op zich nog alles maar mijn rug begint heel stijf aan te voelen..het gat helemaal vast zitten. Ging ook hard hoor.

Sorry beetje off topic.

Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Anja

Hoi Peggy,



Dat zal idd veel pijn doen zeg. Voor hetzelfde geld was het helemaal anders uitgepakt. Nou hou maar lekker je gemakkie.

Groetjes Anja

Peggy



Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Mara

Hoi Peggy

Dat is inderdaad heel erg vervelend. Ik ken het, pijn in de rug.....

Sterkte ermee.

Mara

Caroline

Belle is dus een papkindje, zzoals ik al schreef dan kan het iets langer duren eer ze zelfstandig eet.

Maar niet kijken naar het bedelen hoor, ik heb hiier valkjes gehad die ik met 6/7 weken oud van de kweker kreeg volledig zelfstandig, dus die nooit pap hadden gekregen van mij maar die maanden hebben gebedeld als ik de kamer maar binnen kwam.  :o

Succes met Belle, sterkte met de rug.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Peggy

Dank je wel hoor
Belle heeft vanaf 3,5 week pap gekregen ja omdat ze zo geplukt werd door ouders.

Ze zit nu al een tijdje te krijsen...doet ze idd steeds als ik in de keuken bezig ben

Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier