Peggy's valkjes... zoek een nieuw huisje voor mijn lieve valkjes!!

Gestart door Peggy, 18 mei 2007, 22:36:02

« vorige - volgende »

Sanna

Peggy

Neeltje heet vanaf nu Bo.
Bo en Dirkje vind ik qua namen beter bij elkaar passen ;D

Dus onze valkjes heten Bo en Dirkje en nikkie ;)

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Anja

Hoi  Peggy,

je moet het dan ook in de tekst onder de  foto van je handtekening even aanpassen :D

Groetjes Anja

Peggy

oh ja dat klopt!  doe ik straks na mijn werk,dank je wel ;D

Wilma1

:D Hoi Peggy,
Ik ben haast blij, dat je afziet van de andere Bo en Zazu, hoe mooi ze ook zijn....mijn Nikki is zoals Zazu zooooo vreselijk mooi en ik heb haar precies 1 maand mogen hebben..... Marilyn, had haar helemaal gebracht naar me vanuit België.....

Zij wilde een goed en vertrouwd huisje en IK was verliefd op de mooi witte valkparkiet....dus Iwilde alles doen haar hier te halen...zo was dat mooi geregeld...als ik TOEN wist waar ik vóór kwam te staan, had ik me veel verdriet kunnen besparen.

Nikki heeft ook gelukkig een heel goed adresje gekregen en heb ik gekoppelt aan een jonge man, dus samen zijn ze daarheen gegaan.

Jij hebt gelukkig nog geen live contact met ze gehad en kan idd beter kijken hoe het komende tijd gaat met de drie EN de ionisator....je lijkt ermee beter op de valkjes te reageren en wees daar erg blij om, OOK dat je deze drie kanjers een fijne toekomst kunt geven en ervan kunt genieten.

Ik ben trots op je dat je deze moeilijke beslissing hebt gemaakt en met veel geduld wennen Bo (leukere naam idd) en Dirkje aan jullie....

Macy (lutino) is nu hier ook meer aan me gewend, wat ze nooit deed ..... opstappen.....doet ze nu wel bij me en dit in nog geen 2 weken....zij was een angsthaasje, maar met beetje bij beetje de hand langer bij haar stapt ze netjes op en kan ik haar "luchtig" vastpakke en een knufje geven...ze bijt en peipt niet meer nu...

DIT gaat jou OOK lukken..... je krijgt veel hulp zie ik, hiermee en Rianne weet er ook veel vanaf!!!! Ook de tip van Caroline (toilettherapie...hihi) werkt erg goed!!!

:D :) ;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Peggy

30 mei 2007, 00:09:11 #110 Last Edit: 30 mei 2007, 09:10:34 by Peggy

;D

Anke

Hoi Peggy,
Ook bij jou gaat het de goede kant op met tam worden lees ik :)
Heel verstandig dat je vanwege je gezondheid het even bij twee valkjes laat. Je maakt deze gewoon heel erg tam en gaat daarvan dan genieten ;D
Succes!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Peggy,

Heb je nu nog de naam niet veranderd >:( >:( ;D
Ik vond het erg gezellig en erg leuk om jullie te ontmoeten.
Je hebt 2 prachtige valkjes en Bo had het wel erg naar haar zin bij me ;) ;)
We spreken snel iets af oké.

Groetjes Anja

Wilma1

30 mei 2007, 17:12:26 #113 Last Edit: 30 mei 2007, 17:39:07 by Wilma1
Toch niet stiekum meegenomen hè?!!!!  ??? ;D want zo ongezien, krijg jij er steeds meer Anja  :P

En ik las OOK iets over een KAKATOE *jaloersjaloers*  :o dei jullie daar hebben gezien....wauwwwww!!!!!
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Wilma en Peggy,

Kijk maar eens op deze link dan zie je Kiaro ook.

http://smg.photobucket.com/albums/v323/lorretje/?action=view&current=Kiarodetandarts.flv

Verder moet je maar eens bij andere dieren (pag 2) kijken in het boekje van Chantal.

Groetjes Anja

Mico

Hoi hoi Peggy en Maartje,

Leuk om jullie en jullie Bo-Dirk  :P  gezien te hebben vandaag  ;D
Het zijn twee hele mooie valkjes.
We hopen dat jullie veel plezier van en met ze zullen hebben.

Groetjes,
Miranda en Corine

Peggy

Zo is dat anke! En het zijn zulke schatten.Komt echt helemaal goed hier.

Ja Wilma,het was echt heel gezellig daar bij Chantal en Anja heeft het goed gedaan hoor; ze heeft alle valkjes netjes daar gelaten ;D ben gewoon trots op der ;)

Chantal heeft bijna net een dierentuin en ja die kakatoe; helemaal super en ik heb weer vele mooie valkjes gezien ;) ;)

Hoi Miranda en corine;  ja en jullie heb ik ook gezellig live gezien ;D  moeten we vaker doen,zo op de koffie,thee,water bij Chantal ;D  Ik heb net al even zitten neuzen op jullie website; ziet er goed uit,  ga straks nog eens kijken ;)
Wat gezellig dat jullie even in mijn dagboek komen ::)
Enne dames;  wanneer gaan jullie nog knutselen?
Gr Peggy

Anja

Hoi Peggy,

De naam is aangepast. ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Peggy

Even een korte uitleg waarom Neeltje nu toch Bo heet.

We wilden een man en een pop en ik vond het wel iets hebben om een gave,coole 8) 8) 8) combi naam te hebben voor ze...dus ikke denken ??? :-\  en ja toen wist ik het;

Ik moet wel eerst even zeggen dat ik Dirkje gewoon een lieve mooie naam vind,als ik nog ooit een zoon zou krijgen heet ie Dirk ;D ;D

Bo Derek!!  JA JA jullie kennen haar wel ;)  dus het werd Bo en Dirkje. Lijkt er een beetje op hè.
Dus we hadden er twee uitgezocht;  een bonte man en een cinnamon bonte witmasker pop. Enkele dgn later kregen we te horen dat het manneke toch een vrouwke was maar we wilden ze toch hebben. Dus Dirkje heette toen Neeltje...we hadden dus twee poppen ; Bo en Neeltje...Dus we wilden graag een man;een Dirkje. We kregen een mooie bonte man; Dirkje. Even een update ;D ;D  we hadden dus nu twee poppen, bonte witmasker pop,cinnamon bonte pop en bonte man. Bo,Neel en Dirkje. Met het oog op het krijgen van koppels wilden we ,in onze gedachten,de bonte valkjes koppelen met elkaar. Dus ja dan zit Bo alleen en we hadden er geen geloof in dat onze Nikkie wilde koppelen,ondanks het feit dat ie de hele dag loopt te wipwappen.
Dus we gingen op zoek naar een mooie bonte witmasker man voor Bo en dat werd dus Zazu.  De namen hebben we zo maar gelaten want we wilden niet blijven veranderen.
Maar nu we Bo en Zazu niet meer krijgen heb ik de naam Neeltje toch maar weer verandert in Bo.Dus heb nu toch weer een Bo en een Dirkje.
Wat een mega uitleg zeg ;D ;D
Maare met een beetje geluk komt dat bonte witmasker koppel hier ook ooit hoor! eerst even extra genieten van Bo en Dirkje en Nikkie en de rest van mijn gezinneke ;D ;D
Gr Peggy

Mara

Hoi Peggy

Ik heb niet alles gelezen maar je hebt mooie valkjes zeg. Woon je ook in de buurt van Helmond?

Groetjes

Mara