Hobbykwekerij Sephora Rianne - foto's 26-9

Gestart door Rianne, 11 mei 2007, 15:56:35

« vorige - volgende »

Agnes

Tiara is echt mooi!
Wat een lekker koppie, om te  :-*.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Anke

Hoi Rianne,
Ik val weer eens met mijn neus in de fotoboter ;D
Wat een snoepige snoepjes zijn het :)
Mooie foto's hoor, ik heb weer genoten!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Rob S

Hey Rianne,

Wat krijgt Tiara een mooie geparelde rug, echt heel mooi! En gelukkig zijn het al niet meer van die kale kippies als een anderhalve week geleden. Hoe gaat het met Joey, is hij al een beetje aan het flikflooien met de voor hem bestemde pop?

Groetjes

Rianne

Ze zijn echt heel mooi geworden :) Dit koppel krijgt echt prachtig geparelde popjes, zowel wildkleur als cinnamon :)

Neuh, Joey en zijn pop vinden elkaar nog niet echt interessant. Moet maar eens heel goed nadenken hoe ik het ga doen volgend jaar, misschien haal ik ze wel naar binnen, en gaan ze in een kamervoliere met broedblok :)

Rob S

Citaat van: Rianne op 17 september 2007, 12:28:11
Ze zijn echt heel mooi geworden :) Dit koppel krijgt echt prachtig geparelde popjes, zowel wildkleur als cinnamon :)

Neuh, Joey en zijn pop vinden elkaar nog niet echt interessant. Moet maar eens heel goed nadenken hoe ik het ga doen volgend jaar, misschien haal ik ze wel naar binnen, en gaan ze in een kamervoliere met broedblok :)

Ach, op zich hebben ze nog tijd zat ;) Joey is ook nog maar een paar maand oud, dus dat macho gedoe zal er binnenkort wel een keer aan komen ;)

Rianne

Het zal allemaal wel goed komen :) Ben wel heel benieuwd hoe hun jongen eruit zullen zien. En of Denzel (de pop) ook nog split witmasker is, zou wel leuk zijn :D

Rianne

Gisteren heb ik Dani bij haar ouders in de kooi gezet en zitten de 'babies' nu in haar kooi. Dat was wel wennen voor ze, eerst hadden ze alle ruimte in de voliere, nu is dat een stuk beperkter!
Vreemd genoeg zitten ze beide op de bodem. Dat zie ik niet vaak, want op de bodem kunnen ze niet goed zien wat er allemaal in de kamer gebeurd.
Tiara, het geparelde valkje, is in ieder geval een stuk rustiger als haar broertje. Dat is me er een zeg! :o Ik ga proberen hem ook tam te krijgen, en zo niet, moet ie maar bij iemand in de voliere :)

Yvette

Hoi Rianne

Je hebt hele leuke foto's van je valkjes gemaakt en ze zijn heel erg schattig

Rianne

Hoi Yvette,

dank je wel! :D Ze zijn ook erg lief, ik heb ze net een dag binnen en het valt me alles mee. Vanmiddag nog even vangen achter de cinnamon aan, die was wat wild maar daarna bleef hij netjes bij me zitten. Ook daarnet bleven ze keurig zitten. Gelukkig maar want vanavond, en dit weekend heb ik geen tijd voor ze. Maandag pas weer. :)

Wilma1

Hoi Rianne,
Wat zijn die kleintjes gegroeit  :o jee....en wat een mooie parels  :D

Zie ik nu een "hapje" uit de veren op haar rug ??? maar verder is ze prachtig mooi  :D
:) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Kaatje

Citaat van: Rianne op 14 september 2007, 19:22:56
Daar komen ze dan!!

Jong 1:

En Tiara:

En haar mooie geparelde rug:

Hoi Rianne,

Wat een prachtige lieve dotjes, ... hier ben je toch op slag verliefd op !? Nou, ik hou de kweekrondes zeker in de gaten want als blijkt dat Vicky geen popje is, dan willen we er graag nog 2 popjes bij  :D

Wat super om te lezen dat jij / jullie dan zelfs het eierdopje bewaren en meegeven en een geheel verslag !!! Dat is nog eens super zeg !!

Ik woon dan wel in de randstad maar al moeten mijn man en ik 200 km rijden bij wijze van spreken ... Nu pas weet ik pas hoe belangrijk het is om verder te kijken dan je neus lang is  ::)

Lang leve dit forum ....  ;D

Het zijn schatjes, ... nogmaals mijn complimenten hoor !!

Groetjes Karin

*~Jeanine~*

Hoi Rianne,

Wat zijn het weer prachtige foto's
Vooral Tiara is schitterend.

Rianne

Hoi Wilma, Karin en Jeanine,

dank jullie wel! :D Ben weer erg trots op mijn kleintjes. :)
Het hapje uit de vleugel is denk ik gewoon een geplukt gewrichtje, waar nog geen veer overheen is gegroeid. Volgens mij zie je er nu niks meer van. :)
Het word wel tijd dat er in ieder geval 1 wordt opgehaald, ze worden erg close met elkaar en kroelen erg vaak.

Rianne

Mara

Hoi Rianne

Heel erg mooi!!!! Maar had ook niet anders verwacht.

Liefs

Mara