5 augustus 2025, 11:17:12

mijn valkjes :)

Gestart door Saar, 7 mei 2007, 14:54:35

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Tante Saar,

Gefeliciteerd met je mooie nichtje Mandy. Wat een schatje is ze zeg.

Vervelend nieuws over je grasje en sijsje. Hoop dat ze allebei weer helemaal opknappen.

Hoe is het met Ukkie?

Groetejs Anja

Saar

Citaat van: Anja op  4 april 2008, 13:34:19
Hoi Tante Saar,

Gefeliciteerd met je mooie nichtje Mandy. Wat een schatje is ze zeg.

Vervelend nieuws over je grasje en sijsje. Hoop dat ze allebei weer helemaal opknappen.

Hoe is het met Ukkie?

Groetejs Anja

Dank je wel! En ik hoop t ook...

Met Uk gaat t goed hoor :)
Die heeft inmiddels alweer een paar keer kippetje gezeten >:( Dat mag ze helemaal niet... Straks stapt Ludo op en gaat ze door haar rug heen ::)  Maar ze is dus weer fijn zichzelf... Komt ook weer lekker op je hoofd zitten op de hoop dat ze erop kan poepen... Op het hoekje van de kast waar ze niet mag komen ivm de deur... Nee, die mankeert echt niks meer :P
Groetjes Saar :-*

Anja

fijn dat het met ukkie weer helemaal goed gaat. juist de dingen die niet mogen zijn dan zo verleidelijk hè?

Groetjes Anja

Saar

Citaat van: Anja op  4 april 2008, 13:52:56

fijn dat het met ukkie weer helemaal goed gaat. juist de dingen die niet mogen zijn dan zo verleidelijk hè?

Groetjes Anja

Idd.... Want ze weet donders goed wat wel en wat niet mag. Zodra je naar haar kijkt gaat ze heel onschuldig kijken. Je hoort haar dan nog net niet fluiten... en dan zeg je Ukkieeeeeeeee dan gaat ze herrie maken... en als ik dan opsta gaat ze als een gek rondjes vliegen. Ik moet wel bukken, anders heb ik hoofdpijn.... dan vliegt ze met volle vaart tegen m´n hoofd aan :o ;D Zal niet de eerste keer zijn dat dan gebeurd...
Groetjs Saar :-*

Anja

;D ;D ;D ;D ;D

Ik kon vanmorgen ook maar net bukken toen ze hier rondvlogen.
Dat ging maar net goed.

Groetjes anja

Saar

Citaat van: Anja op  4 april 2008, 14:01:22
;D ;D ;D ;D ;D

Ik kon vanmorgen ook maar net bukken toen ze hier rondvlogen.
Dat ging maar net goed.

Groetjes anja

Hihi ;D
Ze doen t gewoon expres :P
Jaaaaaa hier kom ik aan... Hmmm toch niet ::)
Ik hoor t ze zo denken ;D

Dierenfreackske

Hoi ...gelukkig gaat het toch al iets beter met het grasje . Fijn dat het goed gaat met Uk ! Grtjs Ann

Sally

Hallo Saar,

Gefeliciteerd met je nichtje Mandy.
Geweldig gevoel is dat he, tante worden...?
Ik heb het 15 maanden geleden ook mee mogen maken. :D

Wat erg zeg dat oog van je grasje! ik hoop dat ie snel opknapt. En je sijsje ook.

Geweldig dat Uk het zo goed doet... Tja hier ken ik dat ook heel erg goed dat tegen het hoofd aanvliegen...
Kenji kijkt ook niet altijd goed uit zijn doppen als ie vliegt.
Dan is ie de straaljager in het huis. :P

Groetjes Sally

Saar

Nou ik begin maar met t slechte nieuws... Hans en Guido hebben weer een gevochten en nu is Hans dus wel gewond :-\
Het is wel rustiger nu dat is gebeurd, dus het zal ook wel om de rang zijn geweest... Hans heeft een kale plek op zijn kop, en een teen is kapot. Er zit wel een korst op gelukkig. We hebben dus duidelijk echt geen tijd om blokken te maken, dus ik moet ze dan maar kopen :-\ Ik ga zometeen kijken op een website en dan maar blokken bestellen...

Uk die voelt zich ook niet echt 100% vandaag... Ze begint ook weer broeds te worden dus hopelijk zijn t haar hormonen. Ze is niet afgevallen... Als t grasje morgen nog iets beter is, dan zet ik hem denk ik bij de tropen en Plien in de kooi. Uk vind dat namelijk ook maar niks ::)

T grasje eet goed en er zit een korst op t oog. Ik hoop echt dat t oog geneest... maar ik ben bang dat ie er 1 kwijt gaat raken...
T mozambiquesijsje is ook weer gezond. Ik heb de verwarming even iets hoger gezet, dat heeft gelukkig goed geholpen.

Saar

Nou... Uk heeft d'r zin, het grasje zit in de andere kooi. Ze is meteen weer anders.. Ze is echt heel erg jaloers aangelegd ::) ::) De troela ::)

Kimm

hoi saar,

nou dat is nu ook wat al die gewonden! maar met jouw goede zorgen komen ze er weer bovenop hoor!
beterschap met ze.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Saar

Citaat van: Kimm op  5 april 2008, 23:00:22
hoi saar,

nou dat is nu ook wat al die gewonden! maar met jouw goede zorgen komen ze er weer bovenop hoor!
beterschap met ze.

groetjes kim

Thnx.... :-*

Nu is er weer gedonder met valkie 2... Die voelt zich niet lekker vandaag. Waar t nou aan ligt geen idee. Tot twee keer aan toe pap geprobeerd te geven, maar dat ging er met heel veel tegen zin in... Begin t echt zat te worden... :-\

Saar

Valkje 2 is dood :'( :'( :'( :'(
Rip klein schreeuwerdje van me :-* :'(

Kimm

och meid wat triest :'(  :'(  :'(
ik wens je heel veel sterkte hiermee :'(

groetjes kim :-*

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anke

Hoi Saar,
He bah wat een triest nieuws :'(
Ik wens je heel veel sterkte!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes