9 mei 2025, 01:30:04

mijn valkjes :)

Gestart door Saar, 7 mei 2007, 14:54:35

« vorige - volgende »

Saar

Citaat van: Rob S op 20 mei 2007, 23:00:12
Hey Saar,

Wat leuk om een keer weer foto's te zien van jonge zebravinkjes ;D, doet me denken aan een paar jaar geleden toen ik nog een jochie was van een jaar of 10 en ook voor het eerst jonge zebravinkjes had ;D

En die pootjes van je valkje lijken wel een beetje op spreidpootjes, het ziet er in ieder geval niet helemaal goed uit. Succes met de oefeningen ;)

Groetjes

;D ;D ;D

Maar dat is het juist, het zijn geen spreidpootjes ::)
Morgenochtend krijgt ie weer z'n ochtendgymnastiek ;)
Ik hoop dat het nog meer verbeterd :D Tot nu toe gaat het de goede kant op :D
Groetjes Saar :-*

Wilma1

:o :o :o Doe jij ochtendgymnastiek  ??? ::) :P ;D ;D ;D ik zie je helemaal zitten met de valkje t/o je om je na te doen  ;D ;D ;D ;D ;D
:P Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Saar

Citaat van: Wilma1 op 20 mei 2007, 23:44:08
:o :o :o Doe jij ochtendgymnastiek  ??? ::) :P ;D ;D ;D ik zie je helemaal zitten met de valkje t/o je om je na te doen  ;D ;D ;D ;D ;D
:P Wilma

Hahahaha ;D ;D ;D ;D

Saar

Even een update over t wildkleurtje :)
Hij doet het goed en hij kan nu los op een stok zitten :D :D
Hij probeert zelfs al te fladderen :D Ik blijf nog even doottrainen. Hij komt er wel. Ook al staat ie iets doorgezakt op zijn pootjes :) Hij begint nu ook te wandelen enzo :) Ik mag hem kroelen en kusjes geven dus het is nu al een klein slijmballetje ;) Zaadjes begint ie nu ook interessant te vinden :) Hij probeert het wel, maar krijgt ze nog niet gepeld. Dus het gaat gewoon super!

Saar

Hoi iedereen
Weer even een update ;)
Met de valkjes gaat alles goed. Ze groeien als kool :D Alle vinkjes zijn inmiddels uitgevlogen. Die doen het ook goed ;)

We hebben gisteren een nieuwe camera gekocht. Een panasonic lumix fz8. Het is echt een supercamera!
En dan nu de foto's van de valkjes ;) :
De lutino en de wildkleur mannen ;)

de 2 kleine valkjes:

de lutino en de bonte pop:

mini valkjes:

happie trosgierst:

bonte pop:

De lutino man:

de wildkleur man die alweer lekker broeds word ::) Samen met de baby valk:

en dan nog 2 mooie bloemen:

Gerda

Hoi Saar,

Ik vind dit een erg mooie foto. Goed belicht!

Lekker veel plaatjes schieten, dan oefen je meteen en zitten er zeker een paar goed gelukte foto's tussen!

Groetjes, Gerda

Saar

Dank je wel :D
Als het morgen of maandag droog is gaan we een stukje wandelen en foto's maken. Als we voor 15 juni maar weten hoe hij werkt is het goed ;) Dan gaan we naar blijdorp. Tenminste, dan moet het wel mooi weer zijn ;) We hebben wel een extra accu bijbesteld, met 1 accu kan je 300 foto's maken en een reserve accu is dan toch wel makkelijk als je bv een dagje weg gaat

Anja

Hoi Saar,

Het zijn erg mooie foto's. Oefen er maar flink op los zodat wij erg mooie foto's gaan zien als jij naar Blijdorp bent geweest.

Groetjes Anja

Saar

Citaat van: Anja op 27 mei 2007, 11:53:42
Hoi Saar,

Het zijn erg mooie foto's. Oefen er maar flink op los zodat wij erg mooie foto's gaan zien als jij naar Blijdorp bent geweest.

Groetjes Anja

Dank je wel :D
Gisteravond ben ik ook al aan het oefenen geweest. Ik heb hele mooie foto's gemaakt van Opa het grasje, Stompie en de valkjes ;)
Misschien plaats ik vanmiddag nog wel wat foto's :)

Anja

Saar

Citaat van: Anja op 27 mei 2007, 12:10:09
Ben benieuwd naar je foto's hoor.

Groetjes Anja

Ze zijn echt heel erg mooi ;)

Anja

Nou wordt het wachten wel heel moeilijk. Maar goed dat ik vanmidaag een afspraak heb dan denk ik er niet zoveel aan ;D ;D

Groetjes Anja

Saar

Citaat van: Anja op 27 mei 2007, 12:12:19
Nou wordt het wachten wel heel moeilijk. Maar goed dat ik vanmidaag een afspraak heb dan denk ik er niet zoveel aan ;D ;D

Groetjes Anja

Ik ga ze wel even verkleinen :P
Hoelaat ben je weg ??? ;D ;)

Anja

Doe maar op je gemak Saar. Ik zie straks wel. Ik heb ook geen tijd om mijn foto's erop te zetten. B en zo weg.

groetjes Anja

Saar

Citaat van: Anja op 27 mei 2007, 12:27:15
Doe maar op je gemak Saar. Ik zie straks wel. Ik heb ook geen tijd om mijn foto's erop te zetten. B en zo weg.

groetjes Anja

Ik doe het ook op mijn gemakje hoor ;)
Als je terug komt staan ze er op ;)