3 mei 2025, 14:00:37

mijn valkjes :)

Gestart door Saar, 7 mei 2007, 14:54:35

« vorige - volgende »

Wilma1

;D ;D ;D ;D ;D 26 en 29 jaar  ;D en beiden een vriendin ook nog  ::) ::) ::) MANNENNnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn  ::)

;D ;D ;D

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...ik heb de foto's ontvangen en een eeltplek op mijn vinger van het opslaan  ::) ::) ::) ::) ::) voor Veronica maak ik dan een CD met alles erop vanaf het begin...leuk...

MOOIE HANDTEKENIG hè?!! Ik vind die zooooo gaaf!!!!!  :D

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Saar

Citaat van: Wilma1 op 13 mei 2007, 17:53:14
;D ;D ;D ;D ;D 26 en 29 jaar  ;D en beiden een vriendin ook nog  ::) ::) ::) MANNENNnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn  ::)

;D ;D ;D

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...ik heb de foto's ontvangen en een eeltplek op mijn vinger van het opslaan  ::) ::) ::) ::) ::) voor Veronica maak ik dan een CD met alles erop vanaf het begin...leuk...

MOOIE HANDTEKENIG hè?!! Ik vind die zooooo gaaf!!!!!  :D

Hihi mannen ;D ;D ;D
Ja dat waren idd veel foto's ;)
Zodra ik nieuwe heb stuur ik ze je meteen :D
En de handtekening is zeker leuk ;D :D

Als we 1,5 week verder zijn, kan ik paps ook kroelen ;D
Dan denkt ie dat een klein valkje dat doet :P
Maar zodra die ziet dat het je vinger is, word ie heel erg >:( ::)
Hij heeft echt een fobie voor handen maar wie weet wat er gebeurd is voordat ie hier kwam ::)
Groetjes Saar :-*

Wilma1

Is herkenbaar....Ruby heeft dat ook, behalve als hij op de grond is....dan stapt ie netjes op en kan ik overal met hem heen lopen  ??? een veiliger gevoel, denk ik  ::)

Verder is Ruby erg lief en ik blijf rustig doorzetten, met mijn hand naar hem toe, in een vuist zodat ie niet kan happen en dan mijn vinger langzaam naar zijn borst om te aaien, de ene X lukt het de andere X niet.

Wel haalt ie heeeel voorzichtig iets uit mijn mond, als ik dat aanbied, het zijn echt die handen  :-\ ik denk met kortwieken, dat gaat meestal niet zachtzinnig in een winkel.

In ruim een jaar heb ik heel wat bereikt bij hem...vooral VERTROUWEN.....als er een vreemde binnen komt gaat ie hard schreeuwen  ::) ::) ::) en wordt ie echt bang  :-\ na een poosje wordt rustiger, lijkt ie aan mij te merken dat het wel goed zit  :D
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Saar

Apart is dat maar zolang ie voorzichtig blijft doen is er niks aan de hand ;).
Kuif die draait echt helemaal door zodra je naar hem wijst ::)
Ik krijg af en toe wel een kusje van hem ;D Maar soms doet ie dat te hard en dan ligt m'n lip open ::)

2 weken terug was ik in een dierenwinkel met een edelpapegaai.
Die was met me aan het spelen, maar af en toe te hard. Wat doet dat zeer zeg als ie je vinger even iets te hard 'pakt'  :o

In nieuwegein zit een kaketoe in de dierenwinkel. Maar die vertrouw ik niet helemaal ::) Die is niet goed voorspelbaar. Maar hier in vianen zit er ook een kaketoe in de dierenwinkel en daar kan ik weer lekker mee kroelen ::) In die winkel zit ook een roodstaart een een amazone papegaai. Ik vind alleen dat ze in te kleine kooien zitten ::)

Ik hoop dat Ruby gaat stoppen met het happen naar jou

Wilma1

Hoi Saar,

Inootje heeft een naam, gekregen van Veronica.....

....................................WHITNEY.........................

Dat is een mooie naam voor deze

mooie dame ........  :D

:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Saar

caro

Hoi Saar,

Wat fijn dat er al een lutino is gereserveerd. Leuke naam trouwens hoor.

Hoe is het met Guido, gaat het nog steeds goed. Of zit hij nog achter de verkeerde vrouw aan. Ik heb je berichtje gelezen, je heb dus een valk en een rosella in een ;D :P.

Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Wilma1

Whitney's nieuwe omgeving, met de andere dieren.... :D

alle huisvesting  :D

Corky's domein  ;D

Corky  :-*

ff eten  :D

Nikki...ze wordt zooooo mooi  :D...

Nikki en Rocky  :)

Lorre  ;)

Cindy, Zoë en Bibi

Zoë en Bibi

Lieffffffff  :D :-*

en een filmpje  ;D
http://www.youtube.com/watch?v=yiAVGLIymUs

Nou Saar, zo weet je een beetje waar jouw baby heen gaat  ;)
:-* Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Saar

Citaat van: caro op 16 mei 2007, 17:12:32
Hoi Saar,

Wat fijn dat er al een lutino is gereserveerd. Leuke naam trouwens hoor.

Hoe is het met Guido, gaat het nog steeds goed. Of zit hij nog achter de verkeerde vrouw aan. Ik heb je berichtje gelezen, je heb dus een valk en een rosella in een ;D :P.

Groetjes

Caro

Met Guido gaat t goed hoor :) Hij is alleen nog steeds verliefd op de bonte ::) ::) Ik heb het nog even aangekeken, maar hij blijft haar roepen enzo, terwijl Pér en Linkie echt de kriebels hebben ::) Volgende stap is in de voliere zelf blokken ophangen en dan maar hopen dat ie de link kan leggen ;) En inderdaad, is ook wel leuk een valk en rosella in 1 ;D

Citaat van: Wilma1 op 16 mei 2007, 17:48:56
Whitney's nieuwe omgeving, met de andere dieren.... :D

alle huisvesting  :D

Corky's domein  ;D

Corky  :-*

ff eten  :D

Nikki...ze wordt zooooo mooi  :D...

Nikki en Rocky  :)

Lorre  ;)

Cindy, Zoë en Bibi

Zoë en Bibi

Lieffffffff  :D :-*

en een filmpje  ;D
http://www.youtube.com/watch?v=yiAVGLIymUs

Nou Saar, zo weet je een beetje waar jouw baby heen gaat  ;)
:-* Wilma

Gezellige beestenboel hoor :D :D :D
En Nikki is zo'n beauty :D

*Yvon

Hoi hoi

Wat leuk om te zien waar Whitney terecht komt.  ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Saar

Citaat van: Yvon en Rene op 17 mei 2007, 23:29:40
Hoi hoi

Wat leuk om te zien waar Whitney terecht komt.  ;D

Groetjes Yvon

Inderdaad ;D
Morgen zal ik hier ook maar eens nieuwe foto's plaatsen.
Dat is alweer een poosje geleden ;)

Saar

En nu is de maat VOL!!! >:( >:( >:( >:(
Die  :censuur :censuur :censuur :censuur :censuur marokanen van hiernaast hebben nou ALWEER wat op de voliere en in onze tuin gegooid >:( >:( >:( >:( Ik sta op dit moment op ontploffen!!!!  >:( Het is iets van gips ofzo, maar zelfs vannacht om 2 uur liepen ze nog met dingen te gooien >:( Als er weer wat beschadigd is, dan dokken ze maar!! ik heb het helemaal gehad >:( Ik ga de voliere nu controleren... en ik hoop dat ik niet 1 van die apen zie lopen, dan ontplof ik >:( >:( >:(
Groetjes een zeer  >:( >:( >:( Saar

Saar

De voliere heeft gelukkig geen schade. Het waren dus 2 gipsstukken. Het is niet gek dat de muur bij hun in elkaar valt. het is echt maar goed dat ik een sterk hart heb. Hun kabaal gaat van smorgens vroeg tot half 2 'snachts door. Ze gooien de hele dag met deuren, slaan op de muren en ga zo maar door >:( Zodra m'n schoonvader het 'hoofd' van het gezin ziet, zegt ie er wat van. Vrouwen die betekenen toch niks bij hun, dus heeft het waarschijnlijk niet veel nut als ik er wat van zeg ::) Ik zie ze liever nu nog vertrekken dan morgen. Bij hun andere buren gooien ze ook de hele tijd sigaretten in de tuin enzo. Hopelijk dringt het tot ze door als mijn schoonvader er wat van zegt. Anders nemen we contact op met de woningbouw. Het gaat echt niet meer zo :-\

Anke

Wat vervelend zeg zulk soort buren :o
Hopelijk kan je vader tot ze doordringen....
Groetjes anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Saar

Citaat van: til op 18 mei 2007, 13:38:21
Wat vervelend zeg zulk soort buren :o
Hopelijk kan je vader tot ze doordringen....
Groetjes anke

Ik hoop het ook... Ik heb echt heel erg vaak tot 10 moeten tellen :-\ Maar ik vind het echt niet normaal hoor. Je gooit jouw troep toch niet bij je buren in de tuin? En je gooit helemaal niks op een voliere! Laat staan dat het door het dak heen gaat, en er zou geen gaas onder zitten, dan kan je je vogels ook gedag zeggen :-\  :-\ Gelukkig hebben wij wel gaas onder het dak. Maar ik blijf het raar volk vinden ::) Die gipsen stukken komen dus van een muur af... Ik vraag me af hoe je dat voor elkaar kan krijgen ??? ??? Hier komen ook niet zulke stukken van de muur af :-\ Het is gewoon heel erg vervelend :-\