Santpoortsevalkjes ik heb een nieuw boekje geopend.

Gestart door Anke, 2 mei 2007, 10:54:19

« vorige - volgende »

Patries

hea anke! Ben weer terug vanuit paris! krumm is een beetje beledigid omdat ik er niet was lijkt het, maar voor de rest komt alles wel weer goed!!

hoe is het met de c'tjes? ben heel benieuwd. je had dinsdag/woensdag toch een vrije dag? toen ging je ze observeren ofzo, wat is de uitslag? :P

Gr. Patries

bezoek ons Dagboekje eens!

Dierenfreackske

Hoi Anke ...alles kids met jou en de valkjes ? Hoe is het met de C-tjes en de eitjes ondertussen ? Ik ben erg benieuwd hoor ! Grtjs Ann



Kaatje

Hoi Anke,

Ik heb vannacht even alles ingehaald, poeh ik liep zeker 20 pagina's achter  ::) Maar ik ben weer helemaal bij, en terug van vakantie, dus alle tijd om weer lekker alles te gaan volgen !

Wat leuk dat je alweer 4 eitjes hebt waarvan er 1 bevrucht is. Ann, haar valkjes zullen nu ook wel snel gaan verhuizen denk ik en het C-nestje wordt al erg groot, wat een schatjes allemaal !

Blij dat je op opgeknapt bent, ... tot snel maar weer  ;)

Groetjes, Karin

Anke

Hallo allemaal,
Met de C-tjes gaat het goed, ze zitten inmiddels in hun eigen doorzonwoning :)

De jongen van het vorige nestje gingen tijdens het losvliegen nog even bijtanken.
De C-tjes doen dat dus niet ::)

Pas na een uur probeerde Coco het nog even bij Pa en Ma maar die denken duidelijk: ja daaaag jij kan zelf eten :)

Dus als de kleintjes inderdaad netjes op gewicht blijven, mogen ze met een weekje verhuizen :)

De eitjes van Tinka en Timo zijn allemaal bevrucht :)
Nu is het dus afwachten hoe het verder gaat met de eitjes.

Met de andere valkjes gaat het ook prima :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi hoi , Anke , wat super dat het zo vlot gaat met de eitjes ook en dat ze alle 4 bevrucht zijn he ! Ik hoop dat alles goed gaat straks ook ! Ja , de kleine valkjes worden groot he en de 3 kanjers van me komen ook snel mijn kant op he ! Grtjs Ann ;D ;D



Kaatje


Anke

Hallo allemaal,
Dank, dank voor de felicitaties :)

de C-tjes kregen het vanavond toch voor elkaar om nog wat voer van Pa en Ma te schooien ::)
Ach een extra hapje is natuurlijk best lekker als je nog druk bezig bent om te wennen aan het feit dat je zelfstandig moet zijn :)

Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

aad

Hier is het niet meer bij te houden  ;D ;D

;) ;) ;) ;)

Kaatje


Anke

Citaat van: aad op 29 september 2008, 19:03:40
Hier is het niet meer bij te houden  ;D ;D

;) ;) ;) ;)


Dat valt toch wel mee ;D




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anke

Citaat van: ♪ Marlies op 27 september 2008, 00:12:30
Hoi Anke,

Ik denk dat je dit dan kunt verwachten :


Moeder:bont witmasker
Vader:bont split voor witmasker

man afkomst:
50% bont split voor witmasker
50% bont witmasker

pop afkomst:
50% bont split voor witmasker
50% bont witmasker


Groetjes Marlies ;)


Maar als ik het dus goed begrijp, is het bleekmasker gewoon verdwenen?
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

danielle

Hoi Anke,
Het gaat goed hier zo te lezen  :D .
De C'tjes al bijna zelfstandig en alweer 4 eitjes bevrucht.
Je hebt het druk zeker met al dat jonge grut  ;D .

Groetjes Danielle

Annelies

Hoi Anke

Gefeliciteerd meid alweer 4 eitjes bevrucht.

En oh wat spannend bonte witmaskers  :-* maak je ze niet te mooi anders heb ik het zo moeilijk.  ;)

Liefs Annelies

Kaatje

Hoi Anke,

Wat is zo'n beetje de datum wanneer de donsjes uit zullen moeten komen !? Zo'n kweekkaart is inderdaad erg handig zeg, ik zag het bij Caroline in haar boekje.

Leuk voor je, je hebt prachtige exemplaren, wat moet dit mooi zijn om mee te maken !

Groetjes, Karin

♪ Marlies

Citaat van: Anke op 29 september 2008, 20:20:47
Citaat van: ♪ Marlies op 27 september 2008, 00:12:30
Hoi Anke,

Ik denk dat je dit dan kunt verwachten :


Moeder:bont witmasker
Vader:bont split voor witmasker

man afkomst:
50% bont split voor witmasker
50% bont witmasker

pop afkomst:
50% bont split voor witmasker
50% bont witmasker


Groetjes Marlies ;)


Maar als ik het dus goed begrijp, is het bleekmasker gewoon verdwenen?
Groetjes Anke


Klopt Anke. :-\
Jammer hè ?

Maar er komen nog steeds leuke valkjes uit. :D

Groetjes Marlies ;)