Santpoortsevalkjes ik heb een nieuw boekje geopend.

Gestart door Anke, 2 mei 2007, 10:54:19

« vorige - volgende »

*Yvon

Hoi hoi

Gefeliciteerd met je nieuwe mooie aanwinst !!  :D
Je hebt de aankomende tijd weer lekker wat xtra's te doen.  :D

Fijn dat de eitjes dankzij pa en ma goed ontwikkelen.  :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Tjerk

Hey,

Wat voor mutaties zijn Evy & Luna, ze zijn beide jongen van Bonnie?

Groeten Tjerk

•=Bonnie=•

Ja ze komen bij mij vandaan Tjerk. Evy is een cinnamon-opaline-geelwang bronzefallow en Luna is een cinnamon-opaline-geelwang split bronzefallow.

Beiden zijn ook kans split bont :)

Dierenfreackske

Hoi Anke ...wat een mooie meiden zijn het he , en wat is Evy mooi geel zeg ! Mooi , mooi mooi ! En Luna lijkt ook op mijn Chika ! Hihi ! .    Natuurlijk hebben ze de trosgierst al gevonden he ! Grtjs Ann

Anke

Hoi Bonnie,
Dank voor het antwoord aan Tjerk, dan hoef ik het niet op te zoeken :)
De beide dames zijn de nacht goed doorgekomen, ze hebben ook al gegeten :)
Groetjes Anke

Hallo allemaal,
Het is hier weer een gezellig losvliegfestijn.
De kleine op kamers wonende valkjes doen het ook allemaal goed.
Ook Beau die in eerste instantie alleen maar trosgierst at ::)
Hij eet nog steeds het liefst de kleine zaadjes maar het eten gaat steeds beter. En hij houdt zichzelf netjes op gewicht.

Met alle andere valkjes gaat het ook prima :)
Morgen ga ik (denk ik) weer foto's maken
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Anja

Hoi Anke,

Ik kom weer eens binnenvallen ;D ;D ;D
Wat een mooie valkjes zeg. Als ik het goed heb gaat er eentje naar Ann toch?

Gefeliciteerd met jou nieuwe aanwinst. Hoe is het met B&M?

Groetejs Anja

Anke

Hoi Anja,
Wat gezellig dat je even langskomt :)
Met B&M gaat het goed.
Ze zijn weer kinderloos :)
Wel komen de kleintjes tijdens het losvliegen stiekum even bij Beauty bedelen die ze dan net zo stiekum nog wat voert ;)

En verder zijn ze weer begonnen met wipwappen. Maar een tweede nestje zit er voor hen niet in.
Macy had namelijk al een nieuwe serie (van 6 ) eitjes gelegd toen Sonny en Stitch 2 weken oud waren.
Macy heeft dus wel genoeg eitjes gelegd dit seizoen en het is tijd om weer lekker bij te komen.
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke ....wat gezellig daar bij jou , nog eens heel erg bedankt voor het ophalen van Luna bij Bonnie , ze doet het gelukkig heel goed ook bij je , dat wist ik wel hoor ! Wat gezellig dat Luna en Evy elkaar nog wat gezelschap houden hoor!  Hoe is het met je Dorith ? Nog niet in de rui ?
En Yuultje ? Hier zijn toch nog een paar valkjes in hun ruiperiode hoor !! Fijn dat het ook zo goed gaat met Sonny en Nottie en dat ze allebei zelfstandig eten , leuk , dan kunnen ze naar hier komen gauw he ! Fijn dat we al een datum hebben gepland hoor ! Ik kijk er naar uit om je ook eens te leren kennen buiten het forum he ! Grtjs Ann

*Manon*

Luna en Evy zijn in één woord prachtig  :-* :-* :-*
Van harte gefeliciteerd met Evy... mooi mooi mooi  ;D

Groetjes Manon

Dierenfreackske

Hoi Anke ....hoe is het daar met jou en de valkjes ?  Hoe is het met Luna en Evy ? Zijn ze het al een beetje gewoon ?
Ik hoop dat ook Sonny en Nottie het goed maken en de eitjes en al jouw superlieve en mooie valkjes hoor ! Grtjs Ann

Anke

Hoi Ann,
Het gaat hier allemaal prima hoor.

Ik heb vandaag voor het eerst een poosje met mijn hand in het hok van Evy en Luna gezeten en lekker tegen ze zitten kletsen.
Ze vonden het prima, na een poosje gingen ze zelfs op hun gemak zitten eten :)
Dus zo eng vinden ze mij niet :)

Ook Nottie en Beertje wonen nu op kamers. Alle kinderen wonen nu dus op zichzelf :)
Nottie is al een hele poos zelfstandig.
Beertje eet wel al zelf, Maar vooral trosgierst en kleine zaadjes. Hij wil  heel graag 's avonds nog lekker door James gevoerd worden ;)
Groetjes Anke

Anke

Hallo allemaal,
Ik vergeet nog te melden dat op de albino na alle jongen hier waarschijnlijk mannen zijn :o
Van Beau en Beertje wist ik het al.
Maar de afgelopen dagen heb ik Nottie, Sonny en Stitch betrapt op voorzichtige fluitpogingen.
Dus tenzij er getalenteerde popjes bijzitten....
Groetjes Anke

Dierenfreackske

Hey Anke ....hahaha , mannen ?  Ik weet het nog zo niet , hier zit ook wel een pop te fluiten , maar dan iets lichter of zachter zal ik zeggen , hihi ! Dus zijn er misschien toch poppen bij ?   De tijd zal het wel uitwijzen hoor ! Grtjs Ann ;D ;D

Kimm

hoi anke,

haha allemaal stoere ventjes in je hok???
nou wie weet ontpopt zich er nog eentje in een popje ;D

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010