Santpoortsevalkjes ik heb een nieuw boekje geopend.

Gestart door Anke, 2 mei 2007, 10:54:19

« vorige - volgende »

•=Bonnie=•

Anke

Hallo allemaal,
Het gaat allemaal goed hier.
Chico en James wisselen elkaar netjes af met broeden, ook als ze losvliegen :)
Ik ben echt heel trots op ze.

Ik ga goed opletten, want volgens mij wordt Beertje ook niet meer gevoerd door James, wat betekent dat hij ook zelf eet :)

Met de jonge valkjes die op kamers wonen gaat het goed.
Lilo en Beau houden zichzelf netjes op gewicht.

Ook Sonny en Stitch waren deze avond nog netjes op gewicht.
Voor de zekerheid mogen ze nog wel even bij papa een hapje halen.
Volgende week en die week daarop ben ik de donderdag vrij zodat ik om de dag werk.
Die extra tijd ga ik gebruiken om mij eens goed bezig te houden met het tam maken van de kleintjes.
Vooral Stitch en Sonny zijn een echte uitdaging ;D

Jullie zijn weer op de hoogte :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

aad

Hoi Anke

Gaat het hard zeg als je poosje niet meer geweest bent  ;)
Lea nog geen eitjes ?? :P
Hier weer wel ..liggen er 2 bij die echt zijn.
Maar ik denk één oké  :)
Alhoewel ik me ook weleens vergist .. ik bekijk ze niet hoor .. maar van buiten ziet er één 'anders' uit  ;D

Groetjes aad

Dierenfreackske

Hoi Anke ...leuk dat je echt een paar valkjes tam gaat maken ,  , en dat Sonny en Stich een uitdaging voor je zijn , leuk hoor ! Ook fijn dat Chico en James zo goed broeden op hun 4 eitjes he ! Ik ben ook weer benieuwd hoor ! He Anke , ik ben naar de chirurg geweest en heb nog 14 dagen om te beslissen of ze me opereren of niet , maar ik ga er voor , dat weet ik nu al ! Grtjs Ann

Anke

Hallo allemaal,
Morgen ga ik bij Bonnie Evy en Luna halen :)
Evy komt bij mij wonen en Luna gaat half augustus mee naar Ann verhuizen :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kimm

hoi anke,

wat fijn dat het allemaal goed gaat! en wat spannend dat je luna en evy gaat halen. altijd leuk hoor dat soort dingen.
ik wens je veel plezier morgen! :D

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi hoi Anke ....wat een geweldig nieuws dat je morgen Luna en Evy mag ophalen hoor !
Ik hoop dat je een leuke dag hebt morgen hoor ! Heel veel plezier bij Bonnie ook hoor en hopelijk verloopt alles super !
Fijn dat de 4 eitjes bevrucht zijn ook hoor ! Grtjs Ann

Dierenfreackske

Hoi Anke   veel plezier bij Bonnie en veel succes met het ophalen van Evy en Luna hoor ! Grtjs Ann ;D ;D

Kimm

jaaaaa spannend!!!!! :D  :D  :D

groetjes kim

Dierenfreackske

Anke

Hallo allemaal,
Vanmorgen heb ik bij Bonnie Evy en Luna gehaald.
We hebben weer heerlijk over valkjes zitten kletsen. Voor je het weet ben je zo anderhalfuur verder ;D

Evy en Luna hebben de reis prima doorstaan. Ik hoorde steeds tevreden trosgierstknabbelgeluidjes uit het bakje komen.
Alleen als de Tom Tom piepte dat ik te hard reed :P kwamen er piepjes uit het bakje. De dames houden niet van te hard rijden ;D

Eenmaal in Santpoort heb ik de twee meiden vlug in de jokkooi gezet, waar ze nu rustig rond zitten te kijken.
Zolang ik rustig tegen ze praat vinden ze het goed. Maar als ik met mijn hand in de kooi kom om een bakje te pakken wordt er flink gefladdert 8)
Een echte uitdaging dus om deze dames tam te krijgen.

Voorlopig begin ik maar weer met koffie visites en gezellige kletspraatjes ;)

Groetjes Anke

*Esther*

•=Bonnie=•

*snik* mijn mooie gele meisje...  :'(   ;D

Fijn dat ze goed aangekomen zijn!  :)

Anke

3 augustus 2008, 17:55:48 #4378 Last Edit: 3 augustus 2008, 17:57:44 by Anke
Hallo allemaal,
De valkjes zijn hier nu gezellig los.
Toen hoorde ik gedempt valkjes geluid, ik zoeken... want ik dacht dat 1 van de kleintjes ergens terecht was gekomen waar het er niet wegkon.
Wahaha het waren Evy en Luna die vanuit de computerkamer naar de andere valkjes aan het roepen waren ;D

De dames hebben de trosgierst overigens al gevonden :)

Chico en James waren even samen uit het blok. Zo kon ik nog mooi even de eitjes bekijken.
De eitjes ontwikkelen zich allemaal goed :)
Groetjes Anke

Kimm

hoi anke,

wat een mooie valkjes zeg. knappe dames hoor!
hihi de tomtom verraadde jou toen je te hard reed en de dames maar piepen ;D  ;D  ;D
veel plezier daar!

groetjes kim