Santpoortsevalkjes ik heb een nieuw boekje geopend.

Gestart door Anke, 2 mei 2007, 10:54:19

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Anke

Prachtige foto's zeg. Heb er van genoten. Heel erg mooi.

Ik geloof dat je dan echt moet bij tanken. Heel veel sterkte ermee, ook al ken jij die collega niet zo goed.

Mara

Monky

Hi Anke,

Jij hebt ondertussen ook een pracht van een verzameling.

Dorith is een mooi valkje, zeg  :-*

Groetjes,
Monky

Dierenfreackske

Hoi Anke ....heel veel sterkte meiss en tank jij maar eens goed bij hoor ! Sorry , ik heb het berichtje wat laat opgemarkt van je collega he ! Grtjs Ann

Kimm

hoi anke,

wat is dorith mooi zeg. een schatje hoor! leuke foto's.

heel veel sterkte met je collega en geniet lekker van je weekend en van je lieverds.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anke

Hallo allemaal,
Bedankt voor jullie lieve berichtjes :-*
Vandaag is het voor mij een heerlijk niks doen en van de valkjes genieten dagje :)

Vanmorgen was de hele bende er al vroeg uit.
Dorith gaat nu ook zelf haar kooi uit. Het is voor mij dan wel goed opletten, want vliegen is nog niet haar sterktste kant ::)
Knuffelen vind het kleine meisje heerlijk. Ze kan zo heerlijk op mijn schouder zitten en dan in mijn nek zitten "snuggelen"
Als ik dan even ophoud met kroelen maakt ze een verontwaardigd geluidje. Zo van: "hee niet ophouden" :-*

De rest van de valkjes vinden Dorith wel interresant en komen zo af en toe eens naar de nieuweling kijken :)

Eenmaal terug in de kooi hebben het grote valkjes het druk met de blokken in en uit gaan en wipwappen ;D
Jaco en Mijntje maken nu echt ernst. Ik heb het ze vandaag al 3 keer zien doen :o

Bij Beauty en Macy verwacht ik 1 dezer dagen toch echt een eitje.
Vanmorgen vond ik Macy al wat verdacht zitten.
En nu vanmiddag zit ze al ruim anderhalf uur in het blok :o
Ze zit er heel rustig.

Chico en James heb ik nu ook weer eens zien wipwappen.
Dus ik ben benieuwd....

Alex en Rena heb ik vandaag voor het eerst samen in het blok zien zitten.
Verder zie ik totaal geen tekenen van dat ze elkaar wel lief vinden ::)
Maar ja Chico en James hebben dat ook niet. Maar die wipwappen wel :)

Timo, Tinka en Max doen het gewoon goed, ze hebben het gezellig met elkaar.

Jullie zijn weer op de hoogte :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke ....whauw , zie je he ,   nu wordt het echt wel heel heel spannend bij jou , , ik hoop zo voor jou dat er een van dezer dagen een eerste eitje te vinden is ,   Leuk he ! Wat goed ook dat Dorith al uit haar kooi is geweest en zo veel wilt kroelen he meid , dat is toch echt zalig he !  ;D ;D
Wat een leuke periode vind ik om nu eitjes te hebben , ze gaan het lekker warm hebben he ! Grtjs Ann ;D

Anke

Hoi Ann,
Ik heb net even in het blok van B&M kunnen kijken want Macy was er uit. Helaas ligt er nog niks...

En Dorith is gewoon een giga schatje :-*
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke ...natuurlijk is Dorith een schatje en wat een mooie ,
Ik ben ook echt benieuwd wanneer nu het eerste eitje er gaat liggen daar in de blokken bij je valkjes , hihi ! Grtjs Ann

Kimm

hoi anke,

spannend hoor met de eitjes.
ik vind het erg fijn dat dorith het zo goed doet. super hoor!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Anke ....die msn zit weer vast he ! :P :P ???

Alles ok daar ? En hoe is het ondertussen , al een eitje van Macy ?  Grtjs Ann ;D ;D ;D

Anke

Hoi Ann,
Hi hi JOUW msn zit weer vast ::)
Die van mij doet het gewoon ;D

Nee nog geen eitje. Maar ik zie haar nu ook niet meer met geknikte staart zitten....
Ik heb geen idee of die knik in de staart komt en gaat.
Misschien is ze alvast aan het oefenen, een soort zwangerschaps gymnastiek ;)
Groetjes Anke

danielle

Hoi Anke,
Wat een mooierd is Dorith en zo te lezen is het echt een schatje. Heerlijk zeg! Fijn dat je vandaag lekker even hebt kunnen relaxen, dat is af en toe wel nodig. En het zal inderdaad wel veel energie kosten op je werk. Hopelijk ben je na dit weekend weer lekker uitgerust. Wat spannend zeg, of er een eitje komt  :D .
Izzie en Spikey wipwappen ook al, alleen ik wil geen eitje  ::) .

Groetjes Danielle

Dierenfreackske

Hahahahahaha....een zwangerschapgymnastiek , wat goed bedacht hoor !
Da's een goeie !  ;D ;D ;D   grtjs Ann

Dierenfreackske

Hoi Anke ....hoe is het vandaag met de valkjes , heb je soms al een ei gezien daar ? Grtjs Ann

Anke

Hallo allemaal,
Fototijd!!

Dorith

Jaco aan het poetsen

Alex

Rena

Tinka

Chico op zoek naar wat lekkers

Dorith op weg naar buiten

Macy twijfelt nog..

Nog even kroelen voordat we gaan spelen

Twee witjes

Kennismaken

Timo

Chico

James

Dorith scharrelt zaadjes

Stoer op de speelplaats

Aaah lieff

Groetjes Anke