De avonturen van Stitch, Lilo, Amber & Cleo

Gestart door Christine, 9 april 2007, 13:47:05

« vorige - volgende »

Kies twee mooie namen!

Queenie
7 (100%)
Melba
3 (42.9%)
Gloria
0 (0%)
Dory
1 (14.3%)
Jane
0 (0%)
Amy
2 (28.6%)
Cleo
1 (14.3%)
Amber
2 (28.6%)
Sqwannie
2 (28.6%)

Totaal aantal stemmen: 7

Christine

9 april 2007, 13:47:05 Last Edit: 12 mei 2007, 18:15:09 by Christine
Ik ga toch een nieuw dagboekje moeten bijhouden over de twee cavia's!

Sinds ik naar mijn nieuwe school ga ben ik enorm in de weer met dieren. Ik had een schoolgenootje leren kennen op de trein Hij is tevens nu ook mijn beste vriend en we kunnen alles tegen elkaar kwijt! We amuseren ons elke dag! Op een dag kwam hij af en zei tegen mij dat zijn moeder cavia gestorven was en dat hij met twee jongen van twee weken zat. Ik had toen gevraagd aan mijn moeder of ik ze mocht in huis nemen voor ze "op te voeden" met het gedacht, ze zullen wel terug naar Kevin gaan.
Zo zagen ze er toen uit!
Achter: zeug: Lilo
Voor: beer: Stitch (lijkt wel of ik over varkens bezig ben ;D )

Toen zaten ze nog aan de melk! Aangezien ze al begonnen zelfstandig te eten heb ik ook de melk gemindert en zelfs in hun eigen drinkbakje melk gegeven! Dit ging uiteraard heel goed! Ze vonden ook hun eigen eetbakje.
Hier nog een paar foto's

Even later begonnen Stitch zijn krulletjes weg te gaan!

Lilo zonder buikje:

Toen dat Stitch 5 maand was heb ik hem laten castreren.
Maar aangezien hij op krantenpapier moest om zo ontstekingen en zijn wonde niet te laten open gaan. Dat hielden we amper een weekje vol en hadden hem terug bij Lilo gezet.
Dat hadden we eerlijk gezegd niet mogen doen!

Dit is het resultaat:
Je ziet duidelijk dat ze een dikke buik heeft! Maar de kleintjes zijn welkom! Wie weet hou ik er wel eentje bij als alles inorde komt! ;D

Lilo werd dikker en dikker en ook haar gewicht werd veel meer!
Vorige week woog ze in de 900 gram!
Vandaag al 1 kg 70 gram!
Ze wordt al een dikkertje en ook voel ik de kleintjes zitten!

Stitch zijn gewicht is:

Dat terwijl Stitch altijd de zwaarste was! ;)

Ik hou jullie op de hoogte!
Christine

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Mara

Hoi Christine

Hoe kan dat nu toch!?  ;D Wel leuk hoor!

Mara

Christine

Citaat van: Mara op  9 april 2007, 13:52:12
Hoi Christine

Hoe kan dat nu toch!?  ;D Wel leuk hoor!

Mara

Tja! Je ziet dat er niet veel nodig was voor haar zwanger te krijgen!
De da had me uitdrukkelijk gezegd dat ik ze zeker 3 weken appart moest zetten voor dat alles weg zou zijn van Stich.
Het was niet uit te houden en hij plaste om het kwartier alles vol. Het waren kranten en niet goed voor die wondjes. Want die waren telkens nat. Daarmee dat we maar besloten hadden om hem terug bij Lilo te zetten. We hadden ook gedacht dat hij "het" niet eens kon! Dit omdat hij altijd langs voor erop ging en niet hoe het moest zijn. Je ziet wel! Ik kijk de jongen er wel uit! ;D

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Riny

Hoy Christine
Wat een leuk idee om een dagboekje van je Cavia's bij te houden.
Ik vindt het erg leuk, en zal het zeker blijven volgen.
Groetjes Riny

Christine

Speciaal voor jou Riny!
Een paar foto's ;D
Lilo:

Stitch

Samen!  :-*

Ik had nog twee filmpjes gemaakt maar die komen later!

Groetjes
Christine

Anja

Hoi Christine,

Wat een prachtige foto's. En dat de krulletjes van Stitch zo ineens zijn verdwenen. Heb je een stylingtang gebruikt ;D :o ;D ;D.
Ik ga je volgen. Weet je al wanneer de jonkies komen?

Groetjes Anja

Caroline

Citaat van: Christine op  9 april 2007, 13:47:05
Op een dag kwam hij af en zei tegen mij dat zijn moeder cavia gestorven was en dat hij met twee jongen van twee weken zat. Ik had toen gevraagd aan mijn moeder of ik ze mocht in huis nemen voor ze "op te voeden" met het gedacht, ze zullen wel terug naar Kevin gaan.

??? ??? ??? ???

Broer & zus!!!!!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Christine

Citaat van: Caroline op  9 april 2007, 17:25:29
Citaat van: Christine op  9 april 2007, 13:47:05
Op een dag kwam hij af en zei tegen mij dat zijn moeder cavia gestorven was en dat hij met twee jongen van twee weken zat. Ik had toen gevraagd aan mijn moeder of ik ze mocht in huis nemen voor ze "op te voeden" met het gedacht, ze zullen wel terug naar Kevin gaan.

??? ??? ??? ???

Broer & zus!!!!!!

Idd, ik had hier nergens plaats voor ze te scheiden daarom hem laten castreren! Dit weet ik maar al te goed dat het broer en zus zijn! Het zal dan ook wel eenmalig zijn want Stitch heeft zijn mannelijkheid niet meer! ;)

Christine

9 april 2007, 17:47:30 #8 Last Edit: 9 april 2007, 17:54:19 by Christine
Citaat van: elfelfje op  9 april 2007, 16:46:58
Hoi Christine,

Wat een prachtige foto's. En dat de krulletjes van Stitch zo ineens zijn verdwenen. Heb je een stylingtang gebruikt ;D :o ;D ;D.
Ik ga je volgen. Weet je al wanneer de jonkies komen?

Groetjes Anja

Neen geen stylingtang gebruikt! Ik vond Stitch net zo schattig met al zijn krulletjes!
Ik weet niet wanneer ze geboren worden ::) . Ik hoop gewoon dat de zwangerschap goed gaat verlopen! ;)

Annetjee

Hoi Cristine.

Gaat alles goed met jou en je mooie cavia's?
Zijn de jonkies al geboren?
Zo nee waneer verwacht je ze dan?
Ik vraag wel veel he ;D

groetjes annet

Christine

Citaat van: Annetjee op 10 april 2007, 05:33:34
Hoi Cristine.

Gaat alles goed met jou en je mooie cavia's?
Zijn de jonkies al geboren?
Zo nee waneer verwacht je ze dan?
Ik vraag wel veel he ;D

groetjes annet

Hoi annet!
Met de cavia's alles inorde!
Er zijn jammer nog geen jonkie's, het kan ook nog voor volgende week of binnen twee weken zijn. Ik was enorm verrast vorige week toen ik zag dat ze een buikje had! ;D Een vriendin van mij die zei dat ook dat ze verdikt was. En toen voelde ze ook al jongen bewegen! Mama maakt het goed, papa zit weer al zijn paargedrag voor mama te doen! ;)

Hier even een filmpje, daar hoor je het paargedrag van Stitch heel goed! Ook hoor je Lilo een beetje jammeren! :-\

Annetjee

Hoi Christine

Ik ben blij dat alles goed gaat met je cavia's.
Ik heb ook een keer zwangere cavia's gehad maar die jonkies werden dood geboren :'(
Leuk dat de jonkies ook bewegen.Dat is toch een teken dat alles goed gaat.
Ook heel leuk filmpje.Is die gemaakt toen lilo al zwanger was?
Papa Toch! ;D

groetjes annet

Christine

Citaat van: Annetjee op 10 april 2007, 11:42:02
Hoi Christine

Ik ben blij dat alles goed gaat met je cavia's.
Ik heb ook een keer zwangere cavia's gehad maar die jonkies werden dood geboren :'(
Leuk dat de jonkies ook bewegen.Dat is toch een teken dat alles goed gaat.
Ook heel leuk filmpje.Is die gemaakt toen lilo al zwanger was?
Papa Toch! ;D

groetjes annet

Dat filmpje is gisteren gemaakt! ;) Samen met de tweede deel van de foto's!
De cavia's hebben vandaag paprika gekregen! Dat was toch weer iets nieuws voor hun! Eerst heel rustig proeven en dan eten ze het toch! Het was de eerste keer voor hun en toch niet de laatste keer! ;)

Christine

Lilo laat het op dit moment niet meer toe dat ik haar vastneem!
Het moest wel want ik moest het kot kuisen!
Ze begint zich ook wat vreemder te gedragen! ;)

Ik hou jullie op de hoogte
Christine

Anja