Hobbykwekerij Sephora Linda - ronde voorbij

Gestart door Lin, 29 maart 2007, 08:20:51

« vorige - volgende »

*Yvon

Hoi hoi

Zo zie je maar,de ene keer ben je ze zo kwijt en de ander keer duurt het wat langer.
Maar het zal best wel goed komen en vind je dalijk achter elkaar huisjes voor ze.  ;) :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Lin

Citaat van: ManjaV op  1 juni 2007, 08:26:40
Hoi Lin,

Wat een schitterende valkjes zeg. Het zal toch hopelijk niet meer lang duren eer dat ze gereserveerd worden. Ik word er zelf ook helemaal verliefd op. ;D Het zijn echt lieverdjes.

Groetjes,
Manja

Wie weet? :-\

Citaat van: Yvon en Rene op  1 juni 2007, 22:34:42
Hoi hoi

Zo zie je maar,de ene keer ben je ze zo kwijt en de ander keer duurt het wat langer.
Maar het zal best wel goed komen en vind je dalijk achter elkaar huisjes voor ze.  ;) :D

Groetjes Yvon

Ja van die oudste kan ik het wel begrijpen is natuurlijk een hogere prijs dan normaal. Van van die cinnamon witmasker mannen snap ik het niet. Zal ook wel door het vele aanbod komen. En ja iedereen wil een pop hebben lijkt wel.. ::) Daar waren reserveringen genoeg voor.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

*Amanda*

Hey Lin,

Goh wat jammer dat het niet opschiet met dat reserveren. Ik snap niet dat mensen die koppies kan weerstaan  :) ik in ieder geval niet en als ik op mezelf zou wonen, zou ik gelijk bij je langskomen om er 1 (of 2  :P) bij je op te halen. Hoop voor je dat ze snel gereserveerd zijn.

Groetjes Amanda

claudia en wil

8)hoi lin  :o
ik wil wel heel graag je oudste witsmasker als je hem nog hebt gezellig voor bij de andere het zijn echt schatjes om te zien ik hoor het wel van je
groetjes claudia en beauty en de rest

Lin

Citaat van: PunkYuna op  2 juni 2007, 20:07:04
Hey Lin,

Goh wat jammer dat het niet opschiet met dat reserveren. Ik snap niet dat mensen die koppies kan weerstaan  :) ik in ieder geval niet en als ik op mezelf zou wonen, zou ik gelijk bij je langskomen om er 1 (of 2  :P) bij je op te halen. Hoop voor je dat ze snel gereserveerd zijn.

Groetjes Amanda

Dank je  :-*

Citaat van: claudia en wil op  3 juni 2007, 10:26:10
  8)hoi lin  :o
ik wil wel heel graag je oudste witsmasker als je hem nog hebt gezellig voor bij de andere het zijn echt schatjes om te zien ik hoor het wel van je
groetjes claudia en beauty en de rest

wij hebben inmiddels contact en vanavond kom ik nog even bij je langs om Beauty te zien. Dan kan ik hem meteen meenemen. Ik ben erg blij dat deze eigenlijk bij een bekende komt. ik ben er behoorlijk aan gehecht. En als je nog geen naam weet... ik noem hem al een tijdje mico  :-X

*Esther*

Citaat van: Lin op 31 mei 2007, 19:37:12

tja een bont opaline zwartkop koppel en bont opaline pale fallow witmasker koppel.  De rest is niet zo heel moeilijk te kopen. Wil wel een ander koppel dan een standaard koppel mocht er ooit nog een koppel bijkomen. Getekend en lutino geelwang hoeft ook niet voor mij. Ondanks dat ze prachtig zijn  ;D

Heb jij een zwartkop, of wil je die? bedoel je dom.pastel?
Als je die in het bont hebt, zie je de zwarte kop niet meer, waar het juist om gaat.
Maar misschien begrijp ik de tekst verkeerd hoor. ;)

Inge88

Wat fijn voor je dat de witmasker een bekend huisje krijgt!

claudia en wil

hoi lin fijn dat mico naar ons mag zijn kooitje staat al
klaar ik zie je vanavond ;D :-*
groetjes claudia

Rianne

Hoi Claudia (en Wil),

leuk dat jullie de witmasker nemen! :D Blijft hij Mico heten?

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Lin

Citaat van: *Esther* op  3 juni 2007, 11:45:34
Citaat van: Lin op 31 mei 2007, 19:37:12

tja een bont opaline zwartkop koppel en bont opaline pale fallow witmasker koppel.  De rest is niet zo heel moeilijk te kopen. Wil wel een ander koppel dan een standaard koppel mocht er ooit nog een koppel bijkomen. Getekend en lutino geelwang hoeft ook niet voor mij. Ondanks dat ze prachtig zijn  ;D

Heb jij een zwartkop, of wil je die? bedoel je dom.pastel?
Als je die in het bont hebt, zie je de zwarte kop niet meer, waar het juist om gaat.
Maar misschien begrijp ik de tekst verkeerd hoor. ;)

Ja dat is zo kan je beter een split nemen.

Citaat van: Inge... op  3 juni 2007, 12:29:28
Wat fijn voor je dat de witmasker een bekend huisje krijgt!

echt wel! en is twee straten verderop.

Citaat van: claudia en wil op  3 juni 2007, 15:17:26
hoi lin fijn dat mico naar ons mag zijn kooitje staat al
klaar ik zie je vanavond ;D :-*
groetjes claudia

super!

Citaat van: Rianne op  3 juni 2007, 15:20:32
Hoi Claudia (en Wil),

leuk dat jullie de witmasker nemen! :D Blijft hij Mico heten?

Ben ik ook benieuwd naar. Horen jullie anders morgen wel.

Citaat van: Caroline op  3 juni 2007, 16:12:44
Wat een leuk nieuws voor je Lin.  :D

ja dank je!

--

met de andere vier gaat et goed. Maar ze zitten nu soms op plaatsen waar ik niet zo goed bij kan. Dus dan is het via een stok laten opstappen end an in het vervoerskooitje naar binnen. Ik heb natuurlijk fotos die ik binnenkort weer plaats. Ik heb nog niet gezien dat ze eten.

Lin

Gisteren dus Mico weggebracht. Wel even moeilijk om afscheid te nemen. Beuaty ook nog even gezien natuurlijk. die had last van zijn pootje die trok ie in maar kan niks eraan zien. Mico begon meteen te eten dus dat zat al meteen goed!

Aankomend vrijdagochtend ga ik vroeg weg en ben pas laat in de avond van maandag terug. Dan kan ik dus geen tijd aan de valkjes besteden. Erg jammer.. Volgende week maandagavond ga ik ze apart zetten van de ouders.

claudia en wil

:D hij blijft mico heten we hebben zijn naam maar een klein
beetje veranderd naar crow mico vonden we leuk  8)
lin het gaat super met crow mico hij is echt super lief en eet
en drinkt goed hij zit graag bij je en slaapt nog veel ik hou je
op de hoogte.
groetjes claudia ;D :D

Lin

Hey Claudia dat is super! en heeft het nog een betekenis crow? kraai?Als ie maar lekker blijft dooreten dat is wel belangrijk.

Caroline

Hoe is het met Rocky??

IK had uitgerekend dat hij vandaag alweer 6 weken was.  :D

Hij is zeker al enkele weekjes weer uitgevlogen??

Hoe doe je het met het tam maken?? Ze zitten toch niet nog steeds in de buitenvolière??

Ben erg benieuwd.  :D ;) En mijn moeder natuurlijk ook, de kooi staat al klaar voor hem.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.