Hobbykwekerij Sephora Linda - ronde voorbij

Gestart door Lin, 29 maart 2007, 08:20:51

« vorige - volgende »

Lin

Vandaag is Tuesday opgehaald door Carolien en haar moeder. Frank kon niet mee komen. Wat ik zag vinden ze het erg leuk om weer een valkparkiet in huis te hebben. Tuesday was wel een beetje vliegerig ik hoop dat ie daar wat rustiger is.

Nog geen eigenaar

Percy van Nicole

De vier cinnamon kerels
De oudste is nog niet gereserveerd. Is lekker druk met onderzoeken, piepen en heeft vandaag een stukje gevlogen.

2e ook te reserveren

3e dat is Rocky van Gerda

4e te reserveren

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Annetjee

Hoi Lin.

Super mooie foto's.
Zou er graag nog wel een valkje bij willen.Maar helaas mag dat niet. :(
Maar het zijn echte poepies. :P

Groetjes Annet

Inge88

Je hebt je haar geknipt :) mooi kapsel hoor!  :D

Wat zijn de 4 witmasker cinnamons al groot zeg!  :o Ze zijn nu ongeveer 5 weken oud?

*Amanda*

Hey linda,

Ik heb al een poosje niet gereageerd maar wel elke keer wat gelezen. Ze zijn echt super mooi geworden! Je mag echt trots op ze zijn. Erg jammer dat ik niet op mezelf woon. Ik zou er zo weer 1 bij willen  ;D Vooral als ik die schatjes van jou zie  :) Met Punky en Yuna gaat het heel goed. Punky is echt gek met haar, alleen ze moet nog een beetje wennen. Ze wil niet altijd dat hij bij haar gaat zitten of in de buurt komt  ;)

Groetjes Amanda

Mandy

Citaat van: Inge... op 25 mei 2007, 19:22:12

Dat viel mij ook meteen op, leuk hoor! ;)
Leuk dat Coco er een maatje bij krijgt. :)
En de rest van je jongen zien er ook goed uit hoor, je vindt er vast een plekje voor. :)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

ManjaV

Hoi Lin,

Je hebt prachtige valkjes, wat een lieverds zijn die kleintjes. Ik ben benieuwd wanneer alle valkjes gereserveerd zijn. Dat kan vast niet lang meer duren. :D

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

ann_dam

Wat een schitterende valkjes!!!! Echt heel erg mooi!!

Ik zal voorlopig niet kunnen lezen ;) ik vertrek morgen voor drie weken naar engeland, dus als jullie niks van me horen weten jullie waar het van komt!!
Onan:
- Legdatum : 01-04-2005
- Datum van uitkomen : 20-04-2005
- Geslacht : Man

Lin

Citaat van: Annetjee op 25 mei 2007, 17:22:00
Hoi Lin.

Super mooie foto's.
Zou er graag nog wel een valkje bij willen.Maar helaas mag dat niet. :(
Maar het zijn echte poepies. :P

Groetjes Annet

als het niet mag dan houdt het op. ik ken het gevoel... :-\

Wat zijn de 4 witmasker cinnamons al groot zeg!  :o Ze zijn nu ongeveer 5 weken oud?

hihi ja klopt  thanx :-X ;D
ja maar gedragen zich nog niet zo oor.

Citaat van: PunkYuna op 25 mei 2007, 23:08:18
Hey linda,

Ik heb al een poosje niet gereageerd maar wel elke keer wat gelezen. Ze zijn echt super mooi geworden! Je mag echt trots op ze zijn. Erg jammer dat ik niet op mezelf woon. Ik zou er zo weer 1 bij willen  ;D Vooral als ik die schatjes van jou zie  :) Met Punky en Yuna gaat het heel goed. Punky is echt gek met haar, alleen ze moet nog een beetje wennen. Ze wil niet altijd dat hij bij haar gaat zitten of in de buurt komt  ;)

Groetjes Amanda

lezen is ook goed hoor.  :) dank je wel voor je complimenten. Wat leuk dat het goed gaat met de twee. Dat komt vast wel goed zoals ik al gezegd heb. Is ook een beetje eng voor een klein meisje.

Citaat van: Mandy op 26 mei 2007, 01:38:18

Dat viel mij ook meteen op, leuk hoor! ;)
Leuk dat Coco er een maatje bij krijgt. :)
En de rest van je jongen zien er ook goed uit hoor, je vindt er vast een plekje voor. :)

dank je. ja inderdaad leuk dat caroline aan mij dacht voor een valkje. Het is toch een eind rijden voor haar moeder. Ja zal wel goedkomen maar mag wel wat harder gaan.  ;D

Citaat van: ManjaV op 26 mei 2007, 09:12:56
Hoi Lin,

Je hebt prachtige valkjes, wat een lieverds zijn die kleintjes. Ik ben benieuwd wanneer alle valkjes gereserveerd zijn. Dat kan vast niet lang meer duren. :D

Groetjes,
Manja

Ahh dank je wel! Tot nu toe loopt het niet goed. Hoe het nu opeens stil kan leggen met mailtjes weet ik niet. ik hoop alleen dat deze nog gereserveerd gaat worden. Zeurt wel een beetje maar is echt een lief mannetje.

Citaat van: ann_dam op 26 mei 2007, 09:27:30
Wat een schitterende valkjes!!!! Echt heel erg mooi!!

Ik zal voorlopig niet kunnen lezen ;) ik vertrek morgen voor drie weken naar engeland, dus als jullie niks van me horen weten jullie waar het van komt!!

dank je wel. Volgens mij ben je nu al naar engeland. Ik hoop dat je ene fijne tijd hebt. En als je terugkomt zie ik je graag weer terug in mijn dagboek.

=====

Percy en de witmasker gaan goed. De witmasker mag wel even wat meer eten want dat is nu niet zoveel. Vandaag was Rianne hier om even naar de valkjes te kijken. Ze had me afgezet op de terugkomst van de nationale huisdierendagen. Ze heeft de meeste tijd met Percy op haar arm gezeten. die blijft rustig zitten maar wil wel eens speels happen (niet uit angst). En de witmasker kan echt tijden zeuren om voer. Daarom staat ie ook meestal een beetje bol op de foto. Percy vertrekt morgen dus dan is alleen de witmasker er nog. Ik zal hem van de week even op diverse verkooppaginas zetten.

De vier buiten  gaan goed. De oudste is echt een voorloper op de rest. Die loopt altijd alleen te banjeren en is echt een lief valkje. Vandaag vond ik hem op de stok bij pap en mam en op de grond begon ie wat te happen. maar zaadjes snapt ie nog niet. Over de rest valt nog niks te vertellen eigenlijk.

Groeten, Lin

Lin

Zoals ik al aangaf gaat morgen Percy weg. Met Percy heb ik wel een hechte band zij was nog zo jong dat alle ellende begon en dat ik het overnam. Omdat ze destijds maar 23 gram woog ben ik supertrots op haar dat ze nu zelfstandig is  :-*

Percy

witmasker man (geen eigenaar nog..)

Reeks mannen te reserveren (uitgezonderd Rocky)
oudste cinnamon witmasker vandaag 5 weken

2e

Rocky

de jongste man

Groeten, Lin

Inge88

Wat hebben de 4 een mooie volle kuifen zeg! Ik vind het echt prachtige valkjes.

Heeft de witmasker niet net zo'n houding als Paddy eerst had?

Ik las in je andere boekje dat je na deze jongen waarschijnlijk een tijdje geen nestjes zult hebben. Dat zal wel wennen zijn denk. Maar dan heb je altijd Ayla nog om lekker bij je te nemen toch.  :D

Jammer dat je nog geen reserveringen hebt verder...

Kooltje

Hey Lin,

Wat een prachtige foto's van Percy zeg !

Voel me best  een beetje schuldig dat ik haar morgen kom ophalen...  :-[
Je hebt zo'n sterke band maar haar opgebouwd.

Maar ik weet zeker dat ze het ging naar haar zin zal hebben.
Ik heb vandaag haar kooi-genooitje opgehaald bij Mandy.

Mn prachtige Eden:

( het is geen lutino.. maar een cinnamon opaline bonte pop (getekend uiterlijk ) )
Hopelijk worden deze 2 goeie vriendinnetjes.

Ik zal je morgen extra veel foto's sturen als ze thuis is. En natuurlijk de rest van de week, en daarna ook
Groetjes,  Nicole, Eden en alle valkjes van;

Lin

Citaat van: Inge... op 27 mei 2007, 20:02:56
Wat hebben de 4 een mooie volle kuifen zeg! Ik vind het echt prachtige valkjes.

Heeft de witmasker niet net zo'n houding als Paddy eerst had?

Ik las in je andere boekje dat je na deze jongen waarschijnlijk een tijdje geen nestjes zult hebben. Dat zal wel wennen zijn denk. Maar dan heb je altijd Ayla nog om lekker bij je te nemen toch.  :D

Jammer dat je nog geen reserveringen hebt verder...

nee deze gaat zo zitten ivm met het zeuren om voer dan nemen ze die houding aan. Ja klopt ik houd even een stop omdat ik anders niet uitkom met mijn vakantie.

hey Nicole,
Niet schuldig voelen hoor. Je kan ook zo denken: omdat ik veel om haar geef zoek ik een goed huisje als ik dat niet bij jou niet zo voelde had ik wel nee gezegd  :)

Eden is ook een mooi valkje hoor!

--------

Gisteren is dus Percy opgehaald gelukkig was die mooi rustig ook de weg terug gelukkig.

fotos en filmpjes kan je vinden in haar dagboek op een ander forum:
http://www.superfora.be/forum/smfxxl/valkjes/index.php?topic=138.msg19601;topicseen#new

De witmasker is nu wel een stuk drukker. ik vind het wel een beetje zielig voor hem..  :-\

Lin

De 2e nieuwsbrief van Sephora is de mailbox weer uit!  ;D

Lin

Tuesday gaat ook goed. Ik had een im van Frank en Carolien ontvangen:

Hoi Lin,

Wilden nog even laten weten dat het heel goed gaat met Tuesday, hij eet veel en slaapt ook nog veel. Gaat al wat meer bij ons zitten (in het begin vloog hij eigenlijk continu naar hogergelegen plaatsen) en is erg lief en rustig.
Hij kan trouwens ook al erg goed vliegen.

Vrgr,
Frank en Carolien

•=Bonnie=•

heb je het al gehoord, ik krijg een jong van jou, lachen he?  :P