Hobbykwekerij Sephora Linda - ronde voorbij

Gestart door Lin, 29 maart 2007, 08:20:51

« vorige - volgende »

•=Bonnie=•

Lin

Ze zijn nu 7 weken oud.
En nee zaadjes kunnen beter geplet worden of gepeld.Maar ja leg dat maar eens uit. Ik ben benieuwd hoe het straks eruit ziet als ik thuis ben. Ja de kuifen zijn mooi he? ik vind ze zo lief :-)

Citaat van: Bonnie op 21 mei 2007, 10:07:09
schattig die cinnamon witmaskertjes :)

mee eens  :-X

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Frank en Carolien

Wat zien ze er mooi en lief uit, schattig al die mannekes (en percy natuurlijk).

carco

Wat een lekker bekkie heeft die laatste zeg :-*

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Lin

Citaat van: Frank en Carolien op 21 mei 2007, 17:13:26
Wat zien ze er mooi en lief uit, schattig al die mannekes (en percy natuurlijk).

ja ik ben ook wel een beetje verliefd op ze. Nog even lekker van ze genieten  :D

Citaat van: carco op 21 mei 2007, 21:18:44
Wat een lekker bekkie heeft die laatste zeg :-*

Groetjes: Caroline.

van de cinnamons neem ik aan? Nou als je interesse hebt zeg je het maar  :-X :P

---

Gisteren waren de kropjes met zaadjes vol van Percy en tuesday. De andere witmasker snapt het nog niet echt. Eet al wel een beetje maar niet genoeg. Die heb ik normaal pap gegeven en de andere een klein beetje maar. Vanochtend was de krop leeg van alle drie dus dat gaat goed. als ze vanavond weer vol zitten wil ik kijken of ze het zonder pap kunnen behalve de witmasker dan. ik ben vanavond helaas weer weg net als elke andere avond dus het is even kijken wanneer ik weer fotos kan plaatsen.

Groeten, Lin

Rianne

Evengoed best snel voor een handopfok valkje om met 7 weken al zelf te gaan eten. :)

Lin

Ja op zich wel ja omdat ze een achterstand hebben gehad. Maar die was blijkbaar weer snel ingehaald.
Anders moet 7/8 weken wel haalbaar zijn voor handopfok maar dat ligt ook aan de valkjes en kweker.

Lin

Gisteren weer volle kropjes behalve bij de middelste witmasker. Die was nog wel aan het zeuren maar werd later stiller. Hij kan pellen dus heb hem maar een beetje pap gegegeven. Als alles goed gaat de aankomende 3/4 dagen dan kan Tuesday en Percy opgehaald worden.  :D

ManjaV

Hoi Lin,

Wat een schatjes zeg. Het derde witmaskermannetje heeft zo een ondeugende blik in zijn oogjes. Wat een lieverdje. :D

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Lin

Citaat van: ManjaV op 23 mei 2007, 08:53:48
Hoi Lin,

Wat een schatjes zeg. Het derde witmaskermannetje heeft zo een ondeugende blik in zijn oogjes. Wat een lieverdje. :D

Groetjes,
Manja

dank je!  ;D

Frank en Carolien

Citaat van: Lin op 23 mei 2007, 08:25:53
Gisteren weer volle kropjes behalve bij de middelste witmasker. Die was nog wel aan het zeuren maar werd later stiller. Hij kan pellen dus heb hem maar een beetje pap gegegeven. Als alles goed gaat de aankomende 3/4 dagen dan kan Tuesday en Percy opgehaald worden.  :D

;) :) :) :D :D ;D ;D :o ::) ::) ::) :o ;D ;D :D :D :) :) ;)

Hoi Lin, dat is echt goed nieuws, dat zou helemaal super zijn. Jammer dat de tweede witmasker het nog niet helemaal begrijpt. Hoop echt dat alles goed gaat de komende dagen.
Groet, Frank en Carolien

Lin

Gisteren was ik druk bezig met fotos opslaan maar helaas ben ik nu de kaartlezer en de bestanden op mijn werk vergeten  :-X >:(
Dan maar vandaag de fotos van vandaag plaatsen door een kaartlezer te lenen.

Met de oudste drie gaat alles prima. Ik heb voor de tweede witmasker nog geen nieuwe eigenaar.

De oudste tuesday wordt vandaag al opgehaald dat gaat zo goed dus daar hoef ik niet mee te wachten. Weegt nu 110 gram gemiddeld. Tuesday gaat naar Frank en carolien. Zij hebben al eerder een valkje gehaald dus ik weet dat Tuesday goed terecht komt.

Percy wordt maandag opgehaald door Nicole. Die weegt wel wat minder maar is ook kleiner dan Tuesday.

en de middelste gaat ook goed duurde wel even wat langer want bleef doorzeuren maar als je nu een bak neerzet zeurt ie door totdat ik weg ben en gaat dan eten. Die mag dus ook binnen een week verkocht worden.

De vier buiten in het binnenhok gaan ook goed. ze lopen nu buiten het blok en vooral de oudste scharrelt het hele hok door.

De cinnamon bonte witmasker man is gereserveerd. Dat is erg leuk want deze gaat naar de moeder van Caroline (van Eros). een heel eind rijden voor haar ik denk wel 3 uur ofzo. Op de andere had ik ook reserveringen maar die zijn afgezegd.

Vandaag ook maar weer even bezig met het schrijven van de nieuwsbrief. en dan kunnen we die ook van het weekend versturen. Tips zijn altijd welkom.

Groeten, Lin

Caroline

Ja, leuk hoor!!

Mijn moeder is weer helemaal "zwanger"  :D

Oh, en hij heeft ook al een naam, Rocky.  :D

Mijn allereerste hond (21 jaar geleden), een Golden retriever, luisterde ook naar de naam Rocky.  ;)

Ik weet zeker dat ze alweer uitkijkt naar de nieuwe foto's!!

Hier nog ene foto van Coco, het maatje waarbij Rocky komt te wonen.

Coco is een geparelde cinnamon witmasker man van bijna 2 jaar, van Idem & Dito bij Mandy vandaan, hij heeft inmiddels zijn pareltjes verloren.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anke

Kleine valkjes worden groot....
Fijn dat ze zo'n goed huisje krijgen :)
Je gaat ze vast missen Lin.....
Voor de anderen vind je ook vast wel een plekje, ze zijn zo leuk!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Lin

Hey Caroline,

wel leuk dat je moeder er zo op verheugt ik kan het mij voorstellen.
En ja ik was vergeten te melden dat het de naam Rocky is.  :D Rocky zit nu helaaml in de veren ene klein beetje achter de kop nog. maar ze lijkt wel vrij veel op de moeder.

Citaat van: til op 25 mei 2007, 12:30:52
Kleine valkjes worden groot....
Fijn dat ze zo'n goed huisje krijgen :)
Je gaat ze vast missen Lin.....
Voor de anderen vind je ook vast wel een plekje, ze zijn zo leuk!
Groetjes Anke

Gelukkig ook maar dat ze groot zijn geworden. En ja ik zal ze gan missen  :'( er is zoveel tijd en liefde in gestoken dan hecht je aan een valkje of je het nu wil of niet.

====

Vandaag viel het mij op hoe dapper de oudste cinnamon witmasker is. Die paradeert echt het hele binnehok door. En is nergens bang voor. Dat is echt een leuk valkje. De erst schrikt nog wel van mij.

Helaas heeft de reserve kaart van mijn camera ook kuren want ik kan niet van de geleende kaartlezer lezen maar wel fotos maken..
Vanavond naar rianne even op kraambezoek. ik heb er zin in. :D