|
|
Riny
Gast
|
Hoy Loeki Toch gebeurt het vaker dat valkjes wel vreemd gaan hoor. Ik denk ook dat het de beste oplossing is om ze te scheiden. Anders wordt alles zo onrustig in je voliere. Groetjes Riny
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mara
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 

|
Hoi Loeki
Ik denk dat een week te weinig is om je valkje aan een mannetje te koppelen. Ik heb hier ergens iets gelezen van zes weken.
mara
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mara
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 

|
Hoi Loeki
Ik heb ze hier dus momenteel op nepeitjes zitten. Ik laat ze gewoon broeden en ze stoppen vanzelf dus met broeden. En dan blijven ze ook niet constant eitjes leggen.
Maar ik hoop dat iemand anders een nuttiger antwoord kan geven.
mara
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
govert
Valkparkiet

|
Hej Ik zelf zou de eitjes laten liggen .Ik heb ook een popje gehad zonder man en toen heb ik een vrijgezel man bij het popje gezet en ze hebben samen gebroed van de 1ste dag en ze zijn een koppel geworden dus het proberen waar zou ik zegge:) .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
govert
Valkparkiet

|
Ik duim voor je
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rianne
Beheer valkje
Valkparkiet

Geslacht: 

Forum Junkie!
|
Koppelvorming kan soms erg lang duren dus een weekje is, zoals gezegd, aan de korte kant Koppelen in een gemeenschappelijke voliere verloopt 9 van de 10 keer niet zoals jij het in gedachte hebt. Dus als je toch kweekkooien hebt staan, kun je ze daar beter met z'n tweeen in zetten, en een blok erbij hangen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|