22 juli 2025, 17:23:58

De valkjes en vier donsjes uit Asten

Gestart door Mico, 27 maart 2007, 00:14:24

« vorige - volgende »

Mico

Hai hai Dorothé...ja het gaat nu veel beter met foto's maken..we werden soms al gek van die camera  :-X met de tijd toch eens een nieuwe kopen  :P

Ja mooi he dat hij weg wil lopen...zo grappig..je moet hem echt in de gaten houden en hij vind het ook super fijn om geknuffeld te worden..zoooo lief  :-* :-*

Kaatje

Hoi Miranda en Corine,

Ik schaam me werkelijk heel erg diep  :-[ En wat erg dat het derde donsje het niet overleefd heeft  :'(

Ukkie en de grootste zijn wel droppies om te zien hoor, wat onvoorstelbaar klein zijn ze als ze geboren worden hè, ... en wat is de grootste al wijs aan het worden !!

Ukkie is inderdaad nog een ukkie, maar wel een heel erg lief en schattig ukkie, wat zal dat bijzonder zijn om mee te maken, zo klein, zo onschuldig, zo mooi, met alles er op en er aan !!

Geniet maar lekker van jullie kleine schatjes, ik vind het heel erg dat ik jullie gefeliciteerd heb met het derde donsje en nu moet lezen dat hij of zij het niet heeft overleefd  :-[

Groetjes Karin

Mara

Hoi Miran en Corine

Wat lees ik nu, heeft het derde donsje het niet overleerfd? Ow wat jammer nu. Maar de andere twee zijn prachtig zeg!!! Echt geweldig! Geniet er maar lekker van.

Mara

Mico

Hoi Karin...het is echt niet nodig om je eigen te schamen hoor  ;) Je kon toch ook niet weten dat het donsje niet uit het eitje zou komen..dus meid schaam je maar niet hoor  ;) Onze twee donsjes zijn echt schatjes..met de oudste gaat het prima..met de jongste is het helaas even afwachten.

Hai Mara...nee het derde eitje is niet uitgekomen..het donsje was dus in het eitje overleden...hij was ook nog niet helemaal volgroeid  :-\ Maar we zijn blij met onze twee kanjertjes hoor  :D

Mico

We hebben al een paar dagen geen foto's geplaatst van onze twee lieverdtjes..eigenlijk omdat we nogal met ons ukkie in onze maag zitten.Omdat de groei dus niet zo lekker liep en hij nogal hangerig was maakten we ons flink zorgen. We hebben vandaag dan ook maar naar Dr.Feld gebeld om te vragen wat er aan de hand zou kunnen zijn. Het was voor hem natuurlijk moeilijk om te zeggen wat het zou zijn via de telefoon maar hij vertelde ons dat als het kleintje zo'n achterstand heeft er misschien iets van binnen niet in orde was.Als dat het geval is dan is de kans van overleven klein,maar we weten natuurlijk niet of dat het geval is.Bijvoeren heeft totaal geen nut vertelde hij omdat de ouders toch goed voeren...en we moesten het aankijken ofdat hij er zelf bovenop kon komen.
Voor zo'n kleintje is er verder eigenlijk weinig aan te doen.
Wel zien we zelf de laatste dagen wat verbetering qua gewicht en zn ontlasting is nu ook weer beter. Het is een echt vechtertje.Bij deze willen we Caroline nogmaals bedanken voor het advies...fijn dat je daar even tijd voor maakte..dank je wel  ;) We hebben ze trouwens ook namen gegeven..de twee kanjers blijven tenslotte bij ons wonen.
Het oudste donsje heet Amor en het jongste heet Amadé
Dan nu maar gelijk van drie daagjes foto's he  :D

Dinsdag:

Amadé

Amor

de schatjes  :-*

Woensdag

Amadé

Amor is al lekker nieuwsgierig  :D

Speciaal een warm zacht knuffeltje gekocht voor ze  :D

Amor vind het leuker om te lopen  ;D

Vandaag

Wat een poepies he  :-*

Ons vechtertje Amadé  :-*

Lekker warm en knus bij elkaar  :)

Kijk eens wat een mooi geel kuifje  :D

Even wachten tot ik ook in de handen mag  :P

Jawel..hier ben ik dan  :D

Caroline

Graag gedaan hoor.  :D

EN ik heb heel erg leuk nieuws .... jullie kleine Amadé, je schreef het al zijn kleine gele kuifje .... hij is een bont valkje.  :D

En als ik het goed zie is jullie Amor (leuke naam  ;) ) een geparelde.  :D

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Petra*

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Mara

Hoi Miran en Corine

Wat een schatjes zeg. Echt lief. En leuke foto's!

Mara

Mico

Hoi Caroline Ja dat Amor een geparelde was hadden we al gezien en met Amadé dat zei Miranda ook al dus dan heeft ze dat goed gezien  :D ;)
En ja met de naam Amor dat zagen we erna dat jij dat ook had  :D hoop dat het geen probleem is  :P

Dank je wel Petra enja dat zijn het zekers  ;D

Dank je Mara zometeen komen er weer foto's dan kunne jullie goed zien hoe ze groeien  ;)

Mico

Hallo iedereen,

We wegen de donsjes nu twee keer per dag s'morgens en sávonds...en gisteravond woog Amor 66 gram en Amadé 36 gram,en nu net een uurtje geleden hebben we ze weer gewogen word er best vrolijk van want volgens mij gaat het best goed met de donsjes  ;D 8).
Amor weegt nu 71 gram en onze kleine Amadé 40 gram  :P dus stukje bij beetje gaan ze omhoog en daar zijn we superblij mee  ;D ;D
Hier weer wat foto's van vandaag van onze schatjes

Hier Amadé lekker op hun knuffel  :)

En Amor vindt het belangrijk om te kijken wat wij doen  :P

aagjuh is het  ;)

mag ik ook kijken wat daar is  8)

Amor

Amadé

Bello

Hoi meiden,

Wat zien ze er leuk uit en wat nieuwsgierig!!!

Dan gaan we ervoor dat de de kleine Amedé het ook gaat redden.

Wel eluk 2 verschillende mutaties....

Oma Chantal kan trots zijn op haar valkjes!!!!!!

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

♥Debby♥

Wat een leuke foto's! wat een schatjes zeg..

wat lief ook dat ze een knuffeltje erbij hebben...

Mooie namen ook trouwens!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

natacha

Hallo Jolanda en Corine,

De fotos van jullie 2 schatjes zijn echt prachtig. Schattig om ze zo te zien evolueren. Het worden nog echte dikkertjes precies  ;D ;D

Groetjes
Natacha

Mara

Hoi Miran en Corine

Mooie foto's zeg. Wat groeien ze hard. Leuk om dat zo te zien.

Mara

Peggy

Hoi meiden,  wat groeien jullie donsjes goed zeg. Vooral de oudste maar de jongste begint gelukkig ook te groeien. Jullie hebben weer erge leuke foto's gemaakt. Wat leuk dat de jongste een bontje is ...ze zien er allebei zo schattig uit,zo liefff.  Ik hoop ook echt dat het allemaal zo goed blijft gaan en dat de jongste dus ook goed blijft groeien net zoals de oudste.  Gaan jullie ze trouwens zelf houden??
gr peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier