22 juli 2025, 00:50:25

De valkjes en vier donsjes uit Asten

Gestart door Mico, 27 maart 2007, 00:14:24

« vorige - volgende »

Coco en Chantal

Hallo Miran en Corine

Hier is Oma  ;D.
Oma wil toch even zeggen dat ze superrrrrrrrrrrrrr trots is op die 2 hummeltjes en wat een prachtige foto's zijn het geworden.
Ben blij dat ook het kleintje Amedé het nu beter gaat doen en leuk hoor een bontje  :D en wat kijkt Amor lekker wijs ;D

Groetjes Chantal en de valkjes

Dierenfreackske

Hoi Miranda en Corine ....je hebt hele mooie foto's gemaakt hoor ! Het§ worden echt beauty's he !Ik vind ze mooier en mooier hoor ! Grtjs Ann

*~Jeanine~*

26 januari 2008, 22:00:24 #482 Last Edit: 26 januari 2008, 23:15:33 by Jeannine
Hoi hoi,

Ik heb jullie boekje helemaal doorgebladerd.
Jullie hebben super mooie valkjes.

En de 2 donsjes zijn echt super lief.
Ik ga jullie boekje zeker verder volgen.

*Manon*

Hoi hoi,

Even jullie boekje weer doorgelezen...  ;D ;D
Wat een mooie valkjesdonsjes hebben jullie en mooie namen hebben ze hoor!
Amadé... nog nooit van gehoord, maar heel erg mooi ;) Amor trouwens ook hoor.
Ze zijn ook mooi om te zien en wat goed dat de ouders zo lekker goed voor ze zorgen.
Wel heel jammer dat eitje 3 het niet heeft gered. Maar ja.. zulke dingen heb je helaas niet zelf in de hand.

Veel plezier met deze schatjes, maar dat gaat vast helemaal lukken hé ;)

Groetjes Manon

Anja

Hey Miran en Corine,

Wat heb ik genoten van de mooie foto's zeg. Zo heerlijk met die superzachte knuffel.

Fijn dat ze het allebei zo goed doen zeg.

Groetjes Anja

Mico

Hoi Dorothé ja ze zijn zekers nieuwsgierig  ;D...enja we blijven hopen voor Amadé dat hij/zij het zo blijft doen maar ze is alweer aangekomen een beetje goed hoop hebben wel  ;)  ja die Oma mag dat zeker zijn we hebben mooie valkjes  ;) ;D 8)

Hoi Debbie dank je wel  ;D enja dat knuffeltje vonden we grappig voor Amadé omdat ons ukkie zo klein was dan kon hij daar lekker tegenaan kruipen  8)

Hoi Natacha je zijn echt wel schatjes haha ..en we dachten zo kan iedereen zien hoe ze groeien als we dat hier iedere dag plaatsen

Hoi Mara dank je wel ..en ze gaan idd superhard nu  ;D

Hoi Peggyze gaan heel goed ja en Amadé gaat nu ook heel goed ze komt super aan dus we hebben goede hoop voor ons ukkie  :D ;)
En ja ze blijven gezellie bij ons wonen we kunnen er geen afscheid nemen en zeker nu niet omdat we nog niet 100% weten of het zo blijft gaan met Amadé...maar dan nog niet hoor tis veel te leuk  ;)

Hoi Omaaaaa ;D daar heb je ook alle recht toe om super trots te zijn op je kleinkindjes  ;D 8) :P
Ja wij zijn ook blij dat het zo goed gaat nu

Hoi Ann dank je wel ja dat denken wij ook dat het beauty's worden  ;D

Hoi Jeannine leuk dat je in ons boekje komt kijken en dank je wel voor je compliment  :D

Hoi Manon ja leuk he onze donsjes en dank je dat je de namen leuk vindt ...en idd met het 3de eitje is dan wat minder maar we hebben er gelukkig nog en alles heeft een reden waarvoor het overlijd of niet uitkomt he  ;)
En plezier zullen we zeker hebben met de twee donsjes

Wij gaan nu geen foto's meer plaatsen dat doen we morgen want Miranda is ziek ..we gaan nu lekker naar bed dan hoop ik dat ze weer heel gauw opgeknapt is .
Ik Corine doe nu alles in het dagboekje schrijven en overal zoveel mogelijk reageren en aangezien ik niet zo vlug ben met alles en met foto's plaatsen enzo duurt alles wat langer...ik ben er niet zo in thuis   :-X moet alles zoeken en dan gaat het wel eens fout hahaha maar morgen als ik thuis ben van mijn werk want er is open dag op school dus dan moeten wij van de partij zijn dan plaats ik weer foto's enzo  ;)

Anja

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mara

Hoi Miran

Van harte beterschap.

Hoi Corine

Doe maar lekker rustig aan met reageren en foto's plaatsen hoor!! We lopen niet weg.  ;)

Mara

Bello

Hoi Miranda,

Wat is dat nu?

Laat je maar lekker verwennen en in de watten leggen dan ben je snel weer beter.

Ivo en Dorothé

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

*~Jeanine~*

*Manon*

Hey Corine,

Leuk dat jij ons nu op de hoogte gaat houden ;D ;D

Miranda, ik wens jou heel veel beterschap!

Groetjes Manon

Mico

Hallo lieve mensen,

Dank jullie wel allemaal voor jullie lieve berichtjes..ik ben het even..Miran..ben echt goed grieperig helaas  :-\ :-X
Corine zal dalijk wel even reageren op alles denk ik maar ik had even een vraagje.
Nu ik zo de griep heb...kan het dan kwaad wanneer ik de valkjes bij me heb?? En dan nu zeker met het oog op de jonkies...ik mis het nu zo dat gekroel..ben er niet meer bij in de buurt geweest en kijk net als jullie op de foto's hoe ze aan het groeien zijn..ik durf er niet bij in de buurt te komen  :-\ ???
Weten jullie misschien of griep over kan slaan van mens op valkje??

Liefs,
Miranda

Anja

Hey Miran,

Allereerst nogmaals beterschap meid.

Volgens mij kan het niet over gaan van mens naar valkje. Het gaat ook niet over van mens op hond of kat dus lijkt het me dat een valkje de griep ook niet kan krijgen.

Zeker weten doe ik het niet.

Groetjes Anja

Mico

Dank je wel Anja..en bedankt voor je antwoord.
Je weet het ook niet zeker...ik ook niet...ze zullen denk ik geen griep kunnen krijgen maar je weet niet of ze er maar iets van op kunnen pikken. Ben nu echt wel voorzichtig met die hummeltjes..wil het niet op mn geweten hebben dat er dalijk alsnog iets fout gaat. En zowiezo we kunnen ze al niet meer missen  ;)