21 juli 2025, 18:03:56

De valkjes en vier donsjes uit Asten

Gestart door Mico, 27 maart 2007, 00:14:24

« vorige - volgende »

Mico

Hoi hoi allemaal

Het is inderdaad heel komisch Peggy als je Maikey zo bezig ziet bij het blok..en ja dat verhaal met Dusty was ook echt wel om te lachen hoor..wat een soepkippies he  ;D

Dank je wel Sally  :D En dat genieten dat doen we zeker hoor..iedere dag weer  ;) :D

Ja lief he Dorothé we vinden het echt heel leuk.

Dank je wel Karin wat leuk dat je bij ons komt kijken  :D
Ja het zijn echt kleine wondertjes hoor...zo lief en mooi om te zien allemaal.

Nou wat een scheetje he Lisa..en inderdaad nog maar 2 nachtjes...zo spannend  ;D

Het is heel wonderbaarlijk om te zien Natacha en dan te bedenken dat het gewoon dalijk een mooi groot valkje word...zo grappig  :D

Dierenfreackske

Hey ...wat een lieve foto van het kleine schatje !
Wordt ze goed gevoerd ? Heerlijk om zo'n klein ukkie in je handpalm te houden en een foto van te hebben he !! Leuke
foto's ook van de valkjes hoor ! Heel mooi !Ik ben benieuwd of er nog donsjes komen hoor !Grtjs Ann

Mico

Net heeft Corine de kooi van de valkjes weer schoon gemaakt want oo ooo ooo wat maken die er soms een rommeltje van  :o Doordat Corine daar mee bezig was kwam Dusty ook het blok uit en heb ik dus mooi de kans gegrepen om het donsje even uit het blok te halen. Ik heb even wat foto's gemaakt en even naar hem/haar gekeken...het kropje was weer goed gevuld dus dat gaat prima.
Toen ik dus het ukkie uit het blok had hoorde Corine nog wat piepen...dus ze pakt een eitje op uit het blok...en ja hoor er kwam gepiep uit...dat was heel duidelijk te horen  ;D
Nu hopen we wel dat het eitje dan snel uit gaat komen want we hebben eigenlijk geen idee hoe lang het dan nog mag duren voor het uit het eitje komt.
We hebben weer wat leuk foto's gemaakt en eentje met het eierschilletje erbij..dan kan je goed zien dat hij/zij al flink gegroeid is  ;D ;)

Paps en Mams even samen uit de kooi  :D

Even samen poetsen  :D :P

Het ukkie  ;D

Wat een hoopje he  ;)

Geen zin in een foto..hij/zij draait me de rug toe  :-X :P

Hier samen met het eitje waar hij 3 dagen terug nog in zat  ;D

Liefs,
Miran en Corine

Mara

Hoi Miran en Corine

Wat leuke foto's en wat is het donsje klein. Echt wel...soms vergeet ik dat gewoon als ik ze zie....lief!

mara

Anja

Hoi hoi,

Wat lief..............wat een poepie zeg.

En het 2de eitje piept heb ik begrepen. Volgens mij komt het dan binnen 48 uur uit als ik me niet vergis.

Mico

Het donsje is zekers klein Mara,je moet ook zo uitkijken met het op te pakken...zo klein en teer  :D ;)

Het tweede eitje piept inderdaad Anja...en het komt dan inderdaad binnen 48 uur uit  ;) Wij wisten het niet hoor maar we hebben net een berichtje geplaatst bij kweken en kregen dat antwoord ook van Rianne  ;) Bij het eerste eitje hadden we helemaal geen gepiep gehoord dus dachten misschien gaat het niet goed ofzo  ::)
Maar we wachten dus gewoon weer geduldig af  ;D

Anke

Hoi,
Wat een lieve foto van het mini donsje :-*
Spannend hoor een piepeitje!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mico

Goede avond iedereen,

Het piepeitje is uitgekomen we hebben er weer een donsje bij  ;D ;D.
Het is ongelofelijk hoe klein die is...we hebben onze donsjes even samen op de foto gezet dan kunnen jullie ook het verschil zien  :D  8).

Kijk nou wat een scheetjes  :-*

Wat een verschil al he  :D

Gerda

Wat een mooie donsjes!!!

Inderdaad wel verschil! Maar allebei zoveel dons! Het lijkt wel de valkjesvariant van een afrokapsel!

Gefeliciteerd!

Liefs, Gerda

Anke

Hoi,
Hoera!!!! Gefeliciteerd met donsje twee ;D ;D
Wat een schattig ukje :-*
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mico

Anja

Hey Meiden,

Gefeliciteerd met het 2de donsje.

Dat is echt wel een verschil zeg. Hoeveel dagen zit er nu tussen?

Lisa

Hoi Miranda En Corine,

Gefeliciteerd met het 2de donsje.
Het is echt een verschil zeg :o.

Ik kan niet wachten op het volgende donsje zeg ;D.

Liefs

Caroline

Ik loop overal een beetje achter en nu hebben jullie al 2 donsjes, gaaf!!!!!!

Gefeliciteerd!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mico

Hoi hoi

Dank je wel Anja  ;D Het eerste donsje is 10 januari geboren en het tweede dus vanavond  ;D Wat een verschil he  :o

Het is inderdaad een groot verschil Lisa...ze groeien echt heel snel  :-X :D

Dank je wel Caroline...we vinden het echt helemaal leuk  :D ;)