20 juli 2025, 00:07:17

De valkjes en vier donsjes uit Asten

Gestart door Mico, 27 maart 2007, 00:14:24

« vorige - volgende »

Mico

Hoi Natacha en Ilse

Dank jullie wel  :D het gaat echt super  ;)

Anja

Hoi hoi,

Wat leuk zeg dat het zo goed gaat.

Het andere eitje zou dus maandag uit moeten komen toch?

Ik zat er toch niet heel veel naast dat het donsje wacht op Anske ;D ;) ;)

Groetjes Anja

Mico

Vandaag is het eerste donsje al weer twee dagen oud en het gaat echt prima...hij/zij word goed gevoerd door Mico en Dusty. Moet wel zeggen dat Mico veel meer uit het blok is...Dusty zie je zo af en toe eens verschijnen en dan gaat Mico bij de kleine.
Ook Daisy en Maikey vinden het gepiep vanuit het blok wel heel erg interessant  ;D Ze gaan dan samen bij en op het blok zitten luisteren en steken soms even hun koppie het blok in  ;D 8)
Vandaag hebben we het kleintje er even 2 minuutjes uit gehad om wat foto's te maken  :D :-*
Hier wat foto's van al onze kanjers....

Dusty

Valt niet mee de hele dag in het blok..even strekken  ;) :P

Zo dat was fijn  :D

Ons lieve Daisy  :-*

Even poseren  ;D

Maikey

Knappe kerel  8)

Mico aan het scharrelen  ;D

Even lekker uit de kooi  :)

Even mooi zitten voor de foto  8)

Zo die is van mij...en van niemand anders  :-X ;D

En natuurlijk nog wat foto's van het donsje  ;D

Mamaaaaa ik heb honger  ;D

Ach kijk wat een poepie  :D :-*

Anke

Hoi,
Wat een leuke foto's!!
En wat een superlief donsje :-* :-* :-*
Geniet er maar lekker van!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Mara

Hoi Miran en Corine

Gefeliciteerd met het eerste donsje en leuke foto's.

Mara

Mico

Peggy

Heb natuurlijk nog lang niet alles gelezen maar heb al wel zitten genieten van de laatste foto's...wat een mooi lief klein inimini donsje.
Gefeliciteerd hoor dames met jullie allereerste donsje.
Dat is genieten,lijkt me.
Zitten Mico,Dusty,Daisy en Maikey nog gewoon samen in één kooi met het blok ?
Fijn dat Mico en Dusty het zo goed doen zeg.

Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Mico

Dank je wel Peggy
Het is zeker genieten  ;D het is natuurlijk wel heel spannend als je het allemaal voor de eerste keer zo dichtbij gaat meemaken,maar gelukkig gaat het tot nu toe allemaal goed.
Ze zitten inderdaad nog allemaal bij elkaar in de kooi en daar hangt nu ook het blok bij...maar ze hebben nog ruimte genoeg hoor  :D ;)
We hebben gelukkig een ruime kooi...en anders hebben we hier altijd nog een andere kooi staan mocht het nodig zijn  ;)

Groetjes
Miran en Corine

Peggy

Lijkt mij ook spannend hoor,  gelukkig hebben jullie ook Chantal nog  ;) maar ik snap wat je bedoelt hoor.

heb net toch wat teruggelezen en ik heb zo moeten lachen om het druiven-verhaal en over dat Maikey zijn hoofd in het gat steekt en er dan op los fluit  ;D  ik zie het al helemaal voor me,  ik zou ook helemaal dubbel liggen.

Ik blijf nu met regelmaat terugkomen hoor...ben wel heel benieuwd hoe het gaat '' lopen '' hier.
Spannende en leuke tijden dus.  Wel fijn dat ze toch met zijn allen in één kooi zitten.

Gr peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Sally

Hallo,
Wat een super leuke foto's!
En proficiat met je 1ste donsje. Wat een lieverd zeg! Echt super mooi!
Geniet ervan, maar dat zal wel lukken zeker :D

Groetjes Sally

Bello

Ach wat lief

leuk om zo'n donsje groot te zien worden.

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Kaatje

Hoi hoi,

Wat een heerlijke foto's van het kleintje  :D Ik dacht ik zaleens verder gaan neuzen en er is hier dus net een donsje geboren  ;D

Ik blijf het wonderbaarlijk vinden dat de eitjes zo klein zijn waar ze uit moeten kruipen ! In werkelijkheid lijken ze dan ook veel groter dan dat ze zijn, het is en blijf een prachtig wonder !!

Ik kan je dan ook niet anders doen dan gelijk geven, ... het is werkelijk een scheetje !! Lief hoor en namens mij dan ook van harte gefeliciteerd  :D

Groetjes Karin

Lisa

Hoi Miranda en Corine,

Wat is het toch een Poepie om te zien.
Je ziet ze groter worden.

Nog 2 nachtjes tot het maandag is ;D.

Groetjes Lisa

natacha

Hallo Jolanda en Corine,
Echt prachtige fotos van jullie valkjes en jullie poepe, toch wonderbaarlijk om te zien?

groetjes
Natacha