Het Valkjesparadijs (Foto's van mijn geelwang)

Gestart door caro, 10 maart 2007, 14:26:37

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Caroline

Een hele fijne Jaarwisseling gewenst. Of te wel zoals wij het hier zeggen "eine goeie roetsj".

En alvast....

Groetjes

Mara

Anja

Hey Kanjer,

Een jaar waarin veel is
gebeurd is voorbijgegaan,
een tijd waarin tranen en vreugde zijn samengegaan.
12 maanden met vele vreugdes,
maar ook met al zijn zorgen.
Maar nu moeten we vooruitzien naar ...... morgen.

Om voor het nieuwe jaar
een gedicht te beginnen,
gaan er zoveel woorden om van binnen.
Woorden die blijven steken,
blijven malen,
ik zou er bijna in verdwalen.

Nieuwjaar...wat mogen we verwachten?
Een jaar vol vreugde,
gezondheid en vriendschap,
dat heeft iedereen in gedachten.
Het is nu tijd om af te sluiten
en verder te gaan,
en om zonder zorgen in het nieuwe jaar te staan.
Het is tijd om opnieuw te beginnen,
voor mij met deze paar zinnen.
Vandaag sta ik even stil,
bij wat ik jullie wensen wil

Ik wens dat al je verlangens
mogen uitkomen.
Ik wens je het beleven van al je onvervulde dromen.
Ik wens je geen macht,
rijkdom of weelde dat
alles overheerst.
Ik wens gewoon dat je gelukkig mag zijn met elkander...
want dat raakt een mens het eerst.

Ik wens je een schitterend,
sprankelend en vooral gezond 2009.

Dikke kus,

Anja

Caroline

Wij wensen jullie

Liefs Ed, Caroline, Sanne, Thomas,
Jasper, Sophy & Binky's friends.

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

caro

Iedereen een geweldig 2009. Ik hoop op een beter jaar dan vorig jaar. Maar we gaan er weer voor vechten.

Dit jaar hoop ik weer terug te komen op het forum.

Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Anja

caro

Eventjes een berichtje van mijn kant. Ik wil eventje uitleggen waarom ik bijna niet meer op het forum ben.
Ik zit momenteel in een verschrikkelijk moeilijke periode. Het gaat niet goed met mij.
Daar komt ook nog eens bij dat ik erg bang ben voor het verliezen van mijn hobby. Ik heb ruzie met mijn buren aan allebei de kanten over mijn vogels en mijn hond. Ze vinden dat mijn vogels geluidsoverlast veroorzaken, dus ben ik bang dat ze alles op alles gaan zetten om de vogels weg te krijgen.

En op het forum worden momenteel een aantal dingen beweerd over mij en mijn vogels. En dit is al de 2e keer dat dit gebeurd.

Ik weet dus ook niet of ik door blijf gaan met mijn dagboekje.
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Rianne

Hoi Caroline,

wat jammer dat de buren zo klagen... :-\ Klagen ze over het geluid 's ochtends of over de hele dag? Misschien dat je ze 's ochtends in een binnenhok kan doen? Geluid overdag kunnen ze zich niet aan storen, elke vogel maakt overdag geluid.
Wat er over je gezegd wordt, ik heb geen idee. Maar ik kan me voorstellen dat zoiets je demotiveert om hier nog te schrijven :-\

*Manon*

Hoi Caroline,

Ik kan me goed voorstellen dat je het op sommige momenten even niet meer ziet zitten als je buren zo lopen te klagen... Maar is er echt geluidoverlast of valt het allemaal wel mee.... je hebt ook van die mensen die bij elk geluidje al beginnen te zeuren.
Ik hoop dat er een oplossing komt voor de 'overlast' en dat jij heerlijk van je valkjes kunt blijven genieten!

En wat er op het forum gaande is over jou, weet ik niet  :-\
Ik vind het heel vervelend dat dit blijkbaar gebeurt....   >:(

Liefs Manon

Saar

Hoi Caroline,
Wat vervelend dat je buren nog steeds aan het klagen zijn :-\
Is verhuizen niet eventueel een optie? Ik heb toen wel gelezen wat er gezegd werd over je vogels en toen ik Guido kwam halen zaten ze er allemaal goed bij :) Dus ik zou me er niet teveel van aantrekken. Guidootje is nog steeds gezond en heeft vorig jaar voor mooie jongen gezorgd. Ik hoop echt dat er een oplossing gevonden kan worden tegen het geklaag van de buren en dat je weer het plezier terug vindt in je hobby!
Sterkte :-*
Groetjes Saar :-*

Kimm

hoi hoi,

ik vind dit erg sneu voor je.
wat er over je gezegt wordt, vind ik niet kunnen. helemaal niet over het forum. ik vind het niet netjes. als mensen wat over jou hebben, dan moeten ze het persoonlijk tegen jou zeggen, even een telefoontje ofzo.
dus trek het je alsjeblieft niet zo aan. het feit dat het via hints wordt gegeven, daar kan jij niets mee vind ik.
sterkte meid!!!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*Esther*

Hoi Caroline,

Kom op joh,
je hobbied voor jezelf! Kunnen ze niet met z'n allen (de valkjes  ;) ) het nachthok in?
En wat is er mis met de hond?? Als mensen kwaad willen is er altijd wel iets te vinden. >:(
Bij jou is misschien het glas eerder half leeg dan half vol? Kun je het eea met iemand relativeren?

En hoe is het met Bogey en je albinootj?

gr Esther

Gerdy

Hoi Caroline,

wat vervelend dat de buren zo blijven klagen..

ik heb zelf een huurhuis en heb aan de opzichter gevraagt of ik een voliere in de tuin mocht hebben en dat was geen probleem..ik weet niet of jij een huur huis hebt maar misschien is dit een optie om te vragen..

wat er hier over jou geschreven wordt daar heb ik geen weet van..maar is het niet zo dat als je zelf weet dat je niets fout doet ..dat je het dan naast je neer moet leggen?

je moet je hobby niet zomaar opgeven hoor.

gr gerdy

Dierenfreackske

Hoi Meiss, is er geen mogelijkheid om eens te gaan praten met de buren? Dan kan je misschien eens uitleggen waarom het zo belangrijk is voor jou, het zijn toch gewoon kleine vogeltjes die fluiten? Wat kunnen ze daar nou op tegen hebben? En ik heb ook een hond hoor! Wat hebben ze daar nou tegen? I heb 21 valkjes en binnenkort 26 dus mijn buren kunnen ook klagen dat ze te veel lawaai maken hoor, het enige wat ik dan kan zeggen is, maken de eksters kraaien en merels geen helser lawaai dan? En is dat niet mooi als er vogeltjes fluiten ? En is een hond als huisgenoot ook al verboden dan? Trek je daar echt niets van aan hoor, het is een hele mooie hobby en je geniet er zo van he, dus zou ik het zeker niet laten vallen he! Ik weet niet hoe of waar je woont , in de stad waar veel rijhuizen zijn of op de buiten, waar iedereen dieren heeft?
Maar dan nog mag je huisdieren hebben he...en ik weet welke hond je hebt en hoe hij of zei is he, dus kan ik eigenlijk ook niet oordelen he over hem? Je hebt daar dan ook nog de soort mensen he......kan vervelend zijn he! Maar toch kan niemand iets hebben tegen je hobby. Ik zou mijn hobby niet laten vallen he, en ze kunnen je vogeltjes toch niks aandoen he?  Je bent waarschijnlijk ten einde raad met de buren? Probeer eens een goed babbelke te doen of gaat dan niet met hen? Het kan ook zijn dat ze niet aanspreekbaar zijn maar dan zou ik zeker niet mijn valkjes hobby stoppen hoor!
Geniet jij maar lekker van je hobby en valkjes en hond,
verhuizen kan ook een optie zijn maar dan heb je nieuwe buren, maar gaat het dan niet weer hetzelfde zijn ? Je weet niet op voorhand met wie je naast je leeft he!??