Het Valkjesparadijs (Foto's van mijn geelwang)

Gestart door caro, 10 maart 2007, 14:26:37

« vorige - volgende »

Diaantje

Hoi Caro,

Ik had het stukje over het hoofd gezien...
Maar bedankt voor je toelichting. ;D

He wat vervelend dat het niet zo goed met je gaat... :(
Ik hoop dat je je gauw weer beter voelt.. :)

Ach wat een arm jonkie... echt zielig, wie doet nou zoiets he... :o :o
Ga je hem/haar uit het blok halen?

Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

Anja

Hoi Caro,

Wat vervelend dat het niet zo goed met je gaat. Als ik iets kan doen dan moet je het zeggen hoor.
Tuurlijk mag jij wat positieve instelling hebben van mij. Het is bij mij ook niet altijd goed maar als het minder gaat dan wil ik toch de positieve kant bekijken. Ikheb dat ook moeten leren en het lukt me niet altijd moet ik eerlijk bekennen.

Mijn Yubel is ook zo'n kwebbelkous. Ligt toch aan de naam denk ik ;D ;D ;D ;D

Ben erg benieuwd wat je winterplannen zijn.

Och arm donsje zeg. Wat ga je er nu mee doen?

Caro heel veel sterkte gewenst en ik weet zeker dat jij er door gaat komen.

Kijk eens....

Groetjes Anja

Diaantje

Leuk bos bloemen, Anja..
Dat zal Caro vast helpen!!

Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

*Petra*

Hoi Caro,

Och, wat zielig voor het donsje .. echt sneu ..
We zijn benieuwd naar je nieuwe foto's!
Sterkte met wat je dwars zit, probeer dingen te doen die je echt leuk vindt, dat helpt ook wel.

Sterkte Petra

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

caro

19 september 2007, 17:20:24 #439 Last Edit: 19 september 2007, 17:22:23 by caro
Allemaal bedankt voor de lieve, opbeurende berichtjes.

Hoi Rianne,

Ik ben er wel van geschrokken hoor. Ik heb haar maar binnen gehaald.

Hoi Peggy,

Leuk dat je reageer in mijn dagboekje, ik kom gauw (ik heb nog aardig boekjes bij te lezen :-[) even in jouw dagboekje lezen. Het is zeker zielig, zij is ook erg bang. Ze zit nu binnen.

Hoi Mara,

Ik vind het ook erg zielig, ik hoop maar dat ze het redt.
Ik weet niet of ik naar het NOP ga. Het ligt aan hoe ik mezelf voel, ik zou het wel willen, dit zou voor mezelf een grote stap in de goede richting zijn. Dit is voor mij een hele grote, moeilijke stap.

Hoi Diaantje,

Geeft niet, nu weet je het.  Het valkje zit nu veilig binnen. Het bosje bloemen helpt zeker.

Hoi Anja,

Bedankt voor de opbeurende woorden en het bosje bloemen. Het is af en toe moeilijk om positief te blijven, het is 1 stap vooruit en 3 terug. Erg vermoeiend allemaal.

Misschien ligt het inderdaad aan de naam. Ik hoop dat het gegil minder wordt als er een mannetje bijzit.

Het donsje zit nu binnen.

Hoi Petra,

Het is nu echt een heel zielig vogeltje. Voor dit gebeurde was het de vogel met de meeste pit, Lekker fel, maar daar is nu niks meer van over.
Het komt wel goed met me hoor. Ik blijf door vechten. Nu heb ik gelukkig mijn vogeltjes, die geven veel troost.

Zoals ik al zei zit het zielige vogeltje binnen. Zij heeft net voor het eerst goed van de pap gegeten, gelukkig. Gisteren kreeg ik er weinig in. Nu heb ik nog 5 jongen binnen die met de hand gevoerd worden dus ik heb haar erbij gezet en ze ging de andere vogels nadoen met het bedelen. Nu zit ze lekker op schoot en zit nog steeds geluidjes te maken.

Ik heb al foto's gemaakt, ik hoop dat ik ze vanavond nog kan plaatsen. Ik ga vanavond eerst even wat dagboekjes.

Groetjes

Caro

Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Anke

Hoi Caro,
Wat naar dat je zo in de put zit :(
Ik hoop dat je instaat bent om er weer uit te komen!
Om je te helpen kom ik je iets brengen om je op te kikkeren

Arm donsje, jouw goede zorgen helpen hem er vast weer bovenop!!

Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Caro,

Graag gedaan hoor.
En ik ken het. 1 stap vooruit en 3 terug maar laat je niet kennen en probeer door te gaan hoe moeilijk het ook is. Kun je er wel goed met iemand over praten? Je mag me altijd mailen hoor.

Fijn dat het donsje binnen zit. Dat is het beste. Geef Yubel maar een dikke knuffel van me.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Caro

Ik herken het ook, 1 stap vooruit en 3 stappen terug....Ik hoop dat je de moed kunt vinden om naar het NOP te komen, ook voor mij is het van belang om naar het NOP te gaan, de 21ste. Ik ben ontzettend schuw en verlegen in grote groepen en probeer ze ook echt te vermijden. Maar goed, ik ben nu zover dat ik eindelijk naar een concert durf te gaan, dus de meeting 21 Oktober moet ook goed gaan...

Ik ga aan je denken en ik zal een kaarsje voor je aansteken.

Hou moed, lieve Caro. En als er iets is dat ik voor je kan doen, dan hoor ik het heel graag. Al is het maar advies met betrekking tot de rosella's.

mara

caro

Hoi Anke,

Bedankt voor het leuke opbeurende kaartje.

Hoi Anja,

Het is allemaal niet makkelijk, maar ja we moeten verder. Ik ben geen gemakkelijke prater.Ik probeer altijd alles maar zelf op te lossen en dat is ook niet goed.

Een knuffel terug van Yubel.

Hoi Mara,

Ik ben ook verlegen en het is voor mij verschrikkelijk moeilijk om zoiets te ondernemen. Ik heb moeite met mensen, ik heb al het nodige meegemaakt. Ik ben het vertrouwen een beetje kwijt. De foto van de rosella's komt nog.

Ik zal nu "eindelijk" foto's van de jongen plaatsen. Ik heb ook nog foto's gemaakt van de andere vogels. De foto's houden jullie te goed, ik moet ze nog uitzoeken en verkleinen.

Ik zal eerst met de oudste gaan beginnnen.

De geparelde man blijft hier, die wil ik volgend jaar koppelen aan de fallow.

De wildkleur man

De geparelde lutino pop

De wildkleur man en de geparelde lutino zitten nu binnen, want deze moeten tam gemaakt  worden.

Met de toegetakelde valk gaat het goed, ze eet gelukkig nu goed. Het is een schatje. Ik weet nu ook wie haar zo heeft toegetakeld. Het moet Pride zijn geweest, want in het hok ligt nu een ei. Pride zit maar bij het hok en er hoeft niemand bij hem in de buurt te komen, want die jaagt hij gelijk weg.

De 5 jongen van Misty (geelwang) en Snowy (albino), deze worden met de hand gevoerd.

De wildkleur man blijft hier, hij is split geelwang en die wil ik heel graag gaan koppelen aan Sparky (cinnamon geelwang)

De tweeling is al gereserveerd en moeten ook tam gemaakt worden.

De kleinste lutino

De jongste (wildkleur man split geelwang)

En de 3 kleintjes van de getekende man en Pearci.

Vader met zijn kids

Tot zover weer, ik hoop echt snel de andere foto's te plaatsen.

Groetjes

Caro

Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Peggy

Wat heb jij momenteel veel jonkies zeg en ze zien er allemaal uit om te  :-*
En ik heb je berichtje gelezen hoor in mijn dagboekje. Ik loop ook bij verschillende boekjes enorm achter....er wordt hier zoveel gepost...ik houd het niet meer bij  ;D ;D
Maar ik vind het wel heel leuk hoor om zo rond te neuzen in verschillende boekjes.  Fijne ontspanning zo af en toe.
Dusssss  tot gauw maar weer  ;)

Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

*Petra*

Hoi Caro,

Ooh wat een lieverds  :-* !!
Je hebt het er wel druk mee, denk ik, zoveel kleintjes tegelijk,
en dan ook nog een aantal om tam te maken.
Hoop dat het goed komt met het toegetakelde valkje.. die Pride toch..
Ik hoop ook dat je de 21e naar het NOP gaat. Het is ZO LEUK!!
Jammer genoeg, weet ik zelf nog niet zeker of ik kan gaan ..  ::)

groetjes Petra   :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Mara

Hoi Caro

Wat een lieverds zeg!!! Echt heel erg mooi. Ik zie de foto's van de rosella's wel komen.

En wat je zegt, dat je het vertrouwen een beetje verloren hebt, ik herken dat gevoel heel erg. En ik heb het door enkele mensen hier op het forum weer beetje bij beetje terug gekregen. Maar het duurt heel lang hoor, dus ik begrijp wel wat je bedoeld.

Sterkte met alles, en als ik iets voor je kan doen, dan moet je het zeggen.

Mara

Anja

Hoi Caro,

wat een lieverds zeg. Die donsjes zooooooooooooooo lief.

Dat smaakt naar meer hoor.

groetjes Anja

*Esther*

Wat een mooierd toch!
Krijgt hij ook bonte jongen?

gr Esther

Anke

Hoi,hoi,
Wat een mooie,lieve,schattige jongen ;D
Papa is ook een knapperd!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes