1 augustus 2025, 12:57:50

Paddy & Indy

Gestart door Inge88, 7 maart 2007, 20:51:38

« vorige - volgende »

Wilma1

Citaat van: Anja op  2 juli 2007, 21:58:36
Hoi Inge,

Wat goed zeg dat Paddy praat.

Over de poepjes zou je Dr.Feld kunnen bellen. Hij kan je uitleggen hoe je dat moet doen met opsturen enzo en hij kan je ook vertellen hoeveel het kost.
Veel succes ermee.

Groetjes Anja

Ik heb dat eens gedaan...een stukje folie onderin de kooi leggen. De poepjes vallen erop, dit opvouwen met een stukje keukenrol eromheen voor bescherming met opsturen...de kosten waren toen 11 euro...dus valt erg mee, vind ik.

Wel de betreffende vogels even apart in de kooi, want anders weet je niet van wie de poepjes zijn!

HUH ??? HENNIE...ben je er weer  :D :D :D

;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Bies

Hay Inge,

Wat ongelooflijk tof dat Paddy praat. GEFELICITEERD!!!!!
Paddyboy klinkt leuk! Hij zal je nu wel de oren van de kop gaan kletsen ;D ha ;D ha ;D ha ;D ha ;D ha

Groetjes Marjon

Groetjes Marjon

Boekje Yello en Punky

hennie

Hallo Inge,

Hoe is het nu met de ontlasting van je twee moppies?

Hallo Mara en Wilma,

Dank jullie wel voor de lieve reaktie! Ik wil me idd weer eens wat laten zien op het forum. Sorry dat ik toen zo plotseling ben opgestapt, maar ik vond het moeilijk te zeggen wat me toen dwarszat. Het had in geen geval iets met jullie te maken en ik heb jullie ook best gemist.

Misschien kunnen we de draad weer wat oppakken.

groetjes, Hennie

Wilma1

Citaat van: hennie op  3 juli 2007, 23:45:42
Hallo Inge,

Hoe is het nu met de ontlasting van je twee moppies?

Hallo Mara en Wilma,

Dank jullie wel voor de lieve reaktie! Ik wil me idd weer eens wat laten zien op het forum. Sorry dat ik toen zo plotseling ben opgestapt, maar ik vond het moeilijk te zeggen wat me toen dwarszat. Het had in geen geval iets met jullie te maken en ik heb jullie ook best gemist.

Misschien kunnen we de draad weer wat oppakken.

groetjes, Hennie

Je hoeft je niet te  verontschuldige hoor?!! Wat er gebeurt zou zijn, wat jou heeft doen besluiten te stoppen is jouw "goedrecht" en hoeft niemand te weten!!

Helaas gebeurt het vaak genoeg dat er iemand gekwets wordt, terwijl het mss helemaal niet zo de bedoeling is.....dat kan 1 van de nadelen van schrijven zijn.

We beginnen gewoon opnieuw...

in het boekje van Inge  ;D

;) Wilma
[/size]

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

hennie

Dank je wel, Wilma   :)

Het is fijn weer terug te zijn   ( hé, dat rijmt)   ;)

groetjes, Hennie

Inge88

Hey Danielle,

Ik ga eerst in de gaten houden of het zo blijft en regelmatig is. Gisteren is mij niks opgevallen, maar toen was ik ook niet zo veel thuis. Ik zal vandaag weer eens opletten.

Hey Anja,

Als ik een ontlastingonderzoek ga doen dan zal ik Feld daarover wel bellen.

Hey Romy,

Ik zelf vind het ook vreemd dat alleen Paddy die waterige poepjes dan heeft. Indy is juist degene die het meest op de bodem loopt te scharrelen tussen de poepjes. Dat van weerstand kan natuurlijk ook. Ik kijk het nog even aan. Paddy heeft overigens ook normale poepjes hoor. Ze zijn niet allemaal waterig.

Hoe klinkt de microgolf? Wat moet ik mij daarbij voorstellen? Paddyboy klinkt zeker grappig. Het is ook echt zo duidelijk te horen!

Hey Hennie,

Wat leuk dat je weer op het forum wilt terugkomen! Gezellig!
Dat Paddy zou gaan praten hoopte ik natuurlijk, maar ik keek er toch van op hoor. Dat brabbelen klonk ook al alsof hij hele verhalen aan het vertellen was. En nu zit daar zo en nu "Paddyboy" tussen  :P

Ik heb Paddy & Indy nu even geen groenten meer gegeven. Ik kijk het even aan. Vandaag en gisteren heb ik nog geen waterige poepjes gevonden, maar ik heb er sowieso nog maar weinig gevonden. Gisteren was ik bijna de hele dag en avond weg. Ik zal vandaag eens goed opletten.

Hey Mara,

Ik zal eens proberen het woordje op te nemen! Moet de aankomende 2/3 weken wel veel werken, dus ben ik minder vaak bij de valkjes.

Hey Wilma,

Bedankt voor je tip. Als het zover komen moet dan zal ik het ook op deze manier doen. 11 euro valt zeker mee.

Hey Marjon,

Leuk hè? Ik vind dat gebrabbel/geklets en gefluit zo leuk om te horen. Nu zit daar nog een woordje bij ook :) Hopelijk worden dat er meer :D

------------------------------------------------------------------------
Paddy & Indy worden steeds brutaler  :P Ze klimmen op mijn lamp (heb hem nooit aanstaan als ik de valkjes eruit heb), ze klimmen op mijn prikbord en proberen de structuurverf van de muur te knagen als ze de kans krijgen. De houten plinten zijn zeer geliefd bij Paddy, ik heb de kooi nu al een stuk bij de muur vandaan gezet. Indy vind vooral de tv erg interessant en dat cd-rekje ernaast. Ook is ze al eens in de (normaal gesloten) kast geklommen om daar rond te snuffelen. Ook vliegen ze nu regelmatig bovenop de reling van de gordijnen. En voor alles geldt, haal ik ze eraf/weg... kan hun niks schelen, dan proberen ze het toch gewoon nog een keer?

Anja

Hoi Inge,

Hihihihih op ontdekkingsreis zijn jou valkjes. Leuk hè. Hier kunnen ze er ook wat van hoor. Heb niet voorniets platen achter de kooi gemaakt.

Late reactie mss maar ook van mij Welkom terug Hennie. Je werd gemist hoor. Kom je ook eens teuten in het koffiehuisje?

Groetjes Anja

PS Inge, een microgolf is een magnetron.

Inge88

ooh.. een magnetron..  :o zou Romy´s valkje dan het piepende geluid hebben gemaakt van de magnetron. Betekend dus dat ze die magnetron zeer veel gebruikten  :P

Wat trouwens grappig is, als ik Paddy op mijn hand heb en ik beweeg mijn hand op en neer dan gaat Paddy headbangen  :P En vaak gaat hij er dan ook liberte bij fluiten. Net was ik even met de valkjes bezig ze van de tv af te halen... maak ik onbewust een klik-klakkend geluid op het melodietje van liberte, gaat Paddy meedoen... leuk is dat zeg!

Ik hoop snel weer wat foto's en een filmpje te maken. Al hoewel ik vermoed dat mijn ouders de fotocamera meenemen op vakantie 

hennie

Hoi Anja, Fijn jou ook weer te horen!! 

Ik heb een beetje meegekregen dat jij een moeilijke tijd achter de rug hebt. Gaat het goed op dit moment?

Hoi Inge,

Wat doet Paddy toch allemaal een leuke dingen. Dat is er echt één voor op de buhne!! Headbangen en Liberté zingen......ik droom ervan dat die van mij dat zouden doen!

Gelukkig heb je geen waterige poepjes meer gevonden.

Bij mij eten ze ook aan het stucwerk. Mijn nagelnieuwe superdeluxe stucwerk!!! Zijn ze nou helemaal.... ;)
Ze hadden al een hele hoek bij de vensterbank afgeknaagd en nu heb ik er maar een kattegrasplant neergezet om ze van die hoek af te leiden. Het lijkt me ook niet gezond als ze aan dat stucwerk knagen. Maar ze vinden die korreltjes interessant.

groetjes, Hennie

Inge88

Hey Hennie,

Draai je die deuntjes weleens af? Als je vaak genoeg de dingen herhaalt nemen ze het vanzelf over. Dat blijkt hier maar weer  :D

Ik ga zo de kooi verschonen. Dan kan ik ook veel beter zien of er waterige poepjes tussen zitten. Diarree zie ik in elk geval niet meer.

Valkjes staan erom bekend echte knagers te zijn. Helaas voor onze muren  :P Casper had toen de tijd nog een stuk van m'n behang weggeknabbelt. Hier zitten Paddy & Indy gelukkig niet aan.

hennie

Hoi Inge,

Ik draai regelmatig het bouwvakkersfluitje, hoor! Die anderen doe ik nog niet, het leek me beter om het er eerst bij één te houden. Anders komt Jelle misschien in verwarring.

Hij luistert er weleens naar. Maar hij is nog jong. Het moet allemaal nog komen. Maar jong geleerd, is oud gedaan. Dus ik hou dapper vol.

Hoe kom je aan die deuntjes? Heb jij ze zelf ingefloten?

groetjes, Hennie

Inge88

Ja ik heb ze zelf ingefloten  ;)
Ik zou het inderdaad ook eerst bij een enkel deuntje houden.

hennie

ha, ha, je bent een natuur talent, Inge. Paddy heeft het dus niet van een vreemde   ;)

Is er trouwens op de compu een mogelijkheid om dat deuntje dan automatisch achter elkaar te laten afspelen of moet je echt iedere keer handmatig dat "dingetje" terugschuiven?

groetjes, Hennie

Inge88

Als je het afspeelt met windows media player dan kun je het instellen door bovenaan onder "afspelen" te klikken op "herhalen". Het is inderdaad niet echt handig als je hem steeds handmatig opnieuw moet laten afspelen.

hennie

Oké, het is gelukt.

Dank je wel, Inge,

groetjes, Hennie