11 mei 2025, 10:10:54

Paddy & Indy

Gestart door Inge88, 7 maart 2007, 20:51:38

« vorige - volgende »

Inge88

6 april 2007, 14:33:03 #105 Last Edit: 6 april 2007, 14:35:30 by Inge...

Is hij niet mooi?  :D Op de laatste foto is ook goed te zien dat hij al meer kuif heeft.

Ik heb geweldig nieuws. Paddy eet zelfstandig! Linda wacht nog even af of hij morgen ook nog zo goed eet, en als dat het geval is, mag ik hem komen halen  ;D

Romy

Hoi Inge...

Wat een goed nieuws zeg! Ik hoop maar dat Paddy vandaag nog veel eet zodat hij Linda kan overtuigen dat hij al zelfstandig genoeg is om naar jou te komen!

Hij ziet eruit als een stoere, maar lieve vent  :P Een echt schatje  :-*

Groetjes
Romy

Inge88

Ik kan écht niet wachten... morgen eerst werken voordat ik hopelijk goed bericht krijg van Linda. Wat zal de dag lang duren...
Als het al een ventje is  :P

Romy

Hoi Inge...

Wat een spannende dag voor jou! Ik zal regelmatig eens komen piepen om te zien of je Paddy al mag afhalen. Dat zou pas een leuk paasgeschenk zijn.

duimduimduimduimduimduimduimduimduimduim  ;D

Groetjes
Romy

Anja

Saar

Ik wens je fijne paasdagen :D

Groetjes Saar :-*

Inge88

Hoi allemaal! Bedankt Anja en Saar! Ik heb zomaar het idee dat het een hele leuke Pasen gaat worden, want ik ga Paddy morgenmiddag ophalen!  ;D  ;D  ;D

Mara

Hoi Inge

Dat wordt een HELE MOOIE EERSTE PAASDAG!!!

Mara

marga

hoi inge
dat is goed nieuws
dat word een pracht paas
heel veel plezier morgen
groetjes marga

Little Cockatoo

Ow wat super. NOu dan wens ik je bij deze super fijne paasdagen ;D ;D
Gr. Hanneke

Vogels: Vido, Chico en rosé kaketoe Yinka

Anja

Een echt paasvalkje.
Veel plezier vanmiddag maar dat gaat wel lukken.

Groetjes Anja

Inge88

Ik heb vanmiddag Paddy opgehaald bij Linda. Hij was best schuw toen wij hem in het vervoersboxtje deden; logisch ook, hij weet niet wat hem overkomt. Onderweg naar huis ging hij het boxje een beetje verkennen; continu draaien en knabbelen. Nu zit Paddy in zijn nieuwe kooi. Hij is erg rustig, ik heb hem een paar keer geprobeerd op de grond te zetten bij zijn voerbakje en waterbakje die ik daar ook had neergezet, maar hij weigert daar te blijven zitten; klimt direct weer omhoog via het trappetje. Hij zit nu bovenin de kooi in een hoekje tegen de tralies; met zijn rug naar ons gekeerd natuurlijk  :P

Ik heb een foto gemaakt; morgen zal ik er meer maken, ik laat Paddy nu eerst rustig op zijn gemak wennen aan zijn nieuwe kooi en omgeving.

Saar

Wat een lieffie :D
En als ie eenmaal gewend is draait ie vast helemaal bij :D
Groetjes Saar :-*

marga

hoi inge
wat een schatje is het
en zo mooi
ben benieuwd naar de volgende foto s
heel veel geluk met Paddy
groetjes marga

Riny

Hoy Inge
Eindelijk is het wachten afgelopen en heb je Paddy thuis.
Ik wens je heel veel plezier van, en met je nieuwe huisgenootje.
Heel nieusgierig ben ik naar alles wat je met hem gaat beleven.
groetjes Riny