7 mei 2025, 15:07:30

Nieuw!!, Laatste Foto's 13 April

Gestart door margreet, 5 maart 2007, 12:21:49

« vorige - volgende »

margreet

hallo Allemaal,

Ik vind het altijd leuk als mensen met eigen ogen kunnen zien hoe  en waar hun valkje opgroeit. Heb je de kooi al besteld Tessa, wordt wel een superkooi maar met het oog op een 2e valkje heb je een goede keus gemakkt.
Verder gaat het allemaal zijn gangetje, met de jongen gaat het heel goed.
Het 1e ei van Lucky en Peppi is vandaag gelegd, hier heb ik in de plaats een eitje van Sissy gelegd.
Sissy heeft nu 4 eitjes en haar belangstelling voor het blok is iets groter. Als ze daadwerkelijk over gaat tot broeden krijgt ze ook een paar bevruchte eitjes. Eerst maar even kijken of Pa ook mee gaat doen.
Vrijdag weer nieuwe foto's

groetjes Margreet

margreet

Hallo allemaal,

hierbij de laatste update van mijn jonge valkjes. Vanaf volgende week gaan de eersten naar hun nieuwe baasje. Ze zijn dan 6.5 week. Alleen iniemienie blijft nog eventjes. Ze doen het allemaal erg goed en omdat er niet zoveel meer te vertellen valt wil ik dit dagboeje voorlopig even sluiten.

Mochten er nog verrassingen komen omtrent de eitjes van Sissy die nu bij Lucky liggen dan meldt ik dat wel weer even. Blijf uiteraard wel actief op het forum en zal jullie verhalen zoveel mogelijk bijhouden.

Groetjes Margreet

Caroline

Jeetje, alweer naar hun nieuwe baasjes, wat gaat de tijd toch snel.

Succes met afscheid nemen.

Groetjes!!

PS. leuke foto´s trouwens.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

•=Bonnie=•

Leuke foto's. Hard gaat het he, zo hoor je de eerste piepjes en zo zijn ze alweer weg.  :-\

carco

Gaat zeker snel.
Jammer dat je je dagboekje al weer gaat sluiten: ik zal het wel missen hoor.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Mara

Hoi Margreet,

Leuke foto's heb je weer gemaakt. De tijd gaat snel hoor!

Mara

Gerda

Hoi Margreet,

Wat fijn dat de kleine hummels al zo ver zijn dat ze naar hun nieuwe baasjes gaan!
Ik ben benieuw of en wat er uit de eitjes van Sissy komt.
Je kunt het altijd in mijn verhalenboekje melden  ;) (bij oma Grisha)

Op jouw verzoek sluit ik dit verhaal, als het eventueel weer open mag/moet, stuur dan maar een berichtje

Groetjes, Gerda