2007 voor de katwijkse valkjes,kijk even bij herplaatsing

Gestart door eefje nieuwenburg, 4 maart 2007, 14:31:33

« vorige - volgende »

eefje nieuwenburg

Hoi Marije,
je word op je wenken bedient,heb net nieuwe foto's gemaakt.
dit nest is echt super leuk,ik moet mezelf wel verplichten dat ik elke dag even tijd voor ze maak maar het gaat super!
maar ja ik heb het er zo druk mee dat ik gewoon niet om de dag foto's kan maken.

ze worden mooi!
groetjes eefje

Mara

Catmom

;D Yes!!!  ;D Bikkel kent het bouwvakkersfluitje! Vanavond opeens na het eten, Frank was even naar boven en daar ging'ie! Helemaal geweldig natuurlijk! Frank heeft een paar keer geoefend met hem, ik heb 't ook een paar keer gedaan. Eigenlijk niet eens zo erg veel, we steken meer tijd in het tam krijgen dan dat we hierin hebben gestoken. LOL Echt super natuurlijk!  ;D We hebben nog een aantal keren zitten fluiten naar hem, want Frank wilde het natuurlijk ook wel horen... en ja hoor, hij gaf er nog twee kort achter elkaar. Helemaal geweldig!!!

Groetjes,
Frank en Astrid

Anke

Hoi Eefje,
Wat een prachtige valkjes!!
Fijn dat ze zo lief zijn :)
Daar vind je vast snel een huisje voor ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

eefje nieuwenburg

NOu Anke,dat valt nog tegen,heb nu al een paar keer geadverteerd maar ik geloof niet dat er veel animo is,en dat terwijl het echt hele leuke jongen zijn.
Ik ben het popje wel kwijt maar de mannen niet.
En dat terwijl ik voor de bonte witmasker uit het vorige nest 3personen had wil nu niemand meer.......snap er niks meer van....
maar ja nog 3weken dus we hebben nog tijd.
groetjes eefje

eefje nieuwenburg

Hoi Frank en Astrid,
helemaal over jullie berichtje heen gelezen maar wat leuk dat Bikkel het fluitje kent!
ik heb er hier ook 1 zitten die de hele dag zo zit te fluiten,als ie hoort dat ik binnenkom begint ie ermee net zolang totdat ik even bij hem ga kijken.

Hallo allemaal,

de oudste 2 jongen zijn uitgevlogen,wat een leuke jongen,zo bijdehand en voor de duvel niet bang :D

gister was wel het oudste jong bijna opgegeten door demi,die snapt dat gefladder niet en omdat het jong ging vliegen en neerstortte dook Demi er boven op,bijna was ie onthoofd :o,grote paniek en dus zit demi voortaan in de bench als het kroeluurtje is aangebroken,gewoon om ongelukken te voorkomen.

groetjes eefje

Anke

Hoi Eefje,
De kleintjes worden groot zie ik :)
Heel verstandig dat het hondje even in de bench gaat.
Bij mij in huis zijn de katten ook niet aanwezig als de vogels mogen vliegen. Just in case....
Hoe gaat het met het tam maken van de jongen?
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

eefje nieuwenburg

HOi Anke,
de katten mogen er ook niet meer bij nu ze gaan vliegen maar ik had gehoopt dat Demi ondertussen wat rustiger geworden was,aangezien het met het konijn ook goed gaat.....maar helaas nou ja het is vaak maar een uurtje dus zo rampzalig is het niet als ze dan in de bench moet.

groetjes eefje

eefje nieuwenburg

het is veel te lang geleden dat ik wat van me heb laten horen en ook nog al die tijd geen foto's geplaatst maar ik heb het op mijn werk zo druk,er is het 1 en ander verandert en dat betekend minder vrije tijd :-\

maar ik heb even een paar foto's,ze zijn groot,allemaal uitgevlogen en kunnen komende week verhuizen,als ze tenminste een leuk baasje vinden :-\ want ook deze keer geen interesse,iedereen wil lutino's en die heb ik niet.....

zo het is niet veel maar goed ze staan er allemaal op hoor. ;)

groetjes eefje

Mara

Hoi Eefje

Wat mooie valkjes heb jij zeg. Ik snap niet waarom iedereen nu in een keer lutino's wil? Ze zijn echt heel mooi. Vooral die gepareld. Om te  :-*.

Mara

Marc van de Kuifjes

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Anke

Hoi Eefje,
Wat een mooie valkjes heb je toch ;D
Die vinden vast wel een huisje.
Ik heb even gekeken maar jij woont maar 40 minuten bij mij vandaan :)
Dat is goed om te weten voor in de toekomst ;D ;)
Groetjes Anke

eefje nieuwenburg

hallo allemaal.

de geparelde gaat naar een collega,die wilde persee een popje dus dat kwam goed uit.
en de bonte blijft bij ons,ik wilde heel graag een bonte,heb er al2 versleten maar die paste niet in de groep en deze is vanaf dag 1 bij de groep dus dat moet haast wel goedkomen.
de andere 3mannen zijn dus allemaal nog vrij,een bonte witmasker een gewone witmasker en een wildkleur.

groetjes eefje

eefje nieuwenburg

zo ik heb maandag de ouders weggehaald bij de jongen,ze moeten nu maar eens zelf gaan eten want ze zijn lui!

en ik vond dus gister alweer een ei in de voliere,geen idee van wie het is.
als deze jongen weg zijn mogen Teun en Duca het voor het eggie gaan proberen,ik heb geen idee wat de splits van Teun zijn dus ben heel benieuwd wat eruit zal komen.

groetjes eefje

Valkparkiet007

is mij ook opgevallen iedereen wil lutios.. .. weetje de kweker dacht rocky een geparde was geel met grijs...maar er kwam een Wit maskter..en het is een mannetje hij is supper mooi..lijkt of zijn kippoe in witte verf heeft gedoken :D en mooi zijn ze ook !

Groetjes en vleug van Rocky  :-*
*******Rocky******& de andere valkje komt nog aan