2007 voor de katwijkse valkjes,kijk even bij herplaatsing

Gestart door eefje nieuwenburg, 4 maart 2007, 14:31:33

« vorige - volgende »

eefje nieuwenburg

zo ik heb echt een mega drukke week gehad met de boel in huis hier maar het is nu bijna klaar en dus weer wat meer tijd om het hier bij te houden.
de eerste 2 jongen van Vito mogen maandag of dinsdag verhuizen en ook zijn er 2jongen van dazzle uitgevlogen,kunnen ze een beetje wennen aan de grote wereld want die is wel heel spannend hoor ;)
en ik ben deze week toch nog van 2wildkleuren afgekomen,1tje woont heel dichtbij,in de flat aan de overkant bij ons en de ander ook in katwijk.
dus wie weet raak ik die andere 2ook nog wel kwijt.

helaas is de bonte witmasker geannuleerd,deze was al gereserveerd maar dat is afgezegd jammer hoor.
ik ben nu wel nog bezig met wat mensen die er misschien wel interesse in hebben maar dat word afwachten.

nou ik ga als ik vanmiddag tijd heb echt weer foto's maken want die hadden er al moeten staan,ik schaam me ook diep :-[

groetjes eefje

eefje nieuwenburg

zo hehe eindelijk even foto's kunnen maken.
en dan doet msn weer raar dus moet het weer via een omweg maar goed ze zijn er.

het laatst overgebleven jong van Balou.

de jongen van dazzle,momenteel al 3uitgevlogen.

groetjes eefje

Catmom

Wat zijn ze toch knap, Eefje. Echt plaatjes weer. Om te zoenen.  :-*  ;)
Leuk hoor... we horen 't wel als we kunnen komen.  :)

Groetjes, Astrid en Frank

eefje nieuwenburg

hoi astrid en frank,
het gaat hartstikke goed en zal vast niet lang meer duren,moet goedkomen.

groetjes eefje

Mara

Hoi Eefje

Wat lieve foto's zeg en wat gaat het allemaal snel zeg.

Liefs

Mara

Marije

Eefje!
Het is een wonder! Ik heb gisteren Peertje voor het eerst kunnen kroelen! :D
Ik had de hoop al zo ongeveer opgegeven, maar gisteren zat ik Purrel te kroelen terwijl ze allebei op m'n knie zaten, en ze deed d'r koppie naar beneden! ;D
Ben zo blij!
De foto's....uuhm...tja...die moet ik maar een keertje op de compu zetten he!? :-X :-[
Groetjes!
Marije

eefje nieuwenburg

he da's goed nieuws!!
ga zo door!!
en ja nu wil ik idd foto's zien haha.
groetjes eefje

Marije

Foto's staan in m'n dagboekje! :D (nu al... :-X)

eefje nieuwenburg

15 mei 2007, 21:16:12 #458 Last Edit: 18 mei 2007, 08:29:59 by eefje nieuwenburg
hoi Marije,
ik ga kijken!

zo ik heb momenteel een leegloop wat de valkjes betreft ;D
3van de 4 wildkleuren zijn vorige week verhuist en vandaag is de bonte witmasker man verhuist naar Edith.
Morgen gaan de geparelde pop van Balou en een witmasker man van Vito naar Frank en Astrid verhuizen en dan na het weekend de jongen die naar Henry gaan...en dan nog 1 jong en dan is het klaar.
Maar een weekje daarna moeten de eitjes van Vito al weer uitkomen,en ze hebben er alweer 6 :o
Nou hebben ze wel bewezen dat ze hele goede ouders zijn dus ik laat ze lekker hun gang gaan maar daarna is het even afgelopen voor hun.

ik heb dus nog 1witmasker man en een geparelde geslacht onbekend over en een wildkleur,das al ,best netjes denk ik zo.

ik ben erg ziek van een flinke verkoudheid maar als ik me morgen beter voel zal ik foto's maken,zoniet dan doe ik het donderdag.
groetjes eefje

Linn

Fijn dat je voor de wildkleurtjes toch nog een baasje hebt kunnen vinden!
Beterschap! ;)

eefje nieuwenburg

nieuwe foto's,het zit wat tegen met mijn gezondheid dus helaas nu pas foto's.
gepareld jong,voor Henry,

gepareld jong,voor collega,

gepareld jong ook gereserveerd,

gepareld jong,nog te reserveren,

cin.gep.witmasker popje voor Henry,

witmasker man,nog niet gereserveerd,

en een wildkleur,ook nog steeds niet  naar een nieuw huisje,

groetjes eefje

eefje nieuwenburg

deze 2nesten zijn een drama wat tam maken betreft,ze willen gewoon echt niet.
Ik wilde gister ook weer gaan kroelen en oefenen en de dames en heren hebben mij gewoon tot bloedens toe gebeten :o volwassen valkjes bijten wel eens hard dat weet ik maar die kleintjes hebben vaak niet zo veel kracht......nou ja ze hebben dus duidelijk iets tegen mij of tegen mensen en ik heb gister dus iedereen gemaild met dit bericht,want als ik ze verkoop alszijnde tam kan ik dit niet maken.
Ik baal er natuurlijk wel van maar ik zou het oneerlijk vinden als ik het niet zou zeggen.

ik heb er wel bijgezegd dat het zeker wel kan dat ze nog tam worden bij de mensen thuis maar bij mij worden ze zo vreselijk onrustig dat ik eigenlijk dat gevecht niet meer aan wil,en het maakt niet uit op welk tijdstip ik er kom,ze raken gestressed. :'(

groetjes eefje

Linn

eefje nieuwenburg

dat is zeker jammer Linn,ik was ze bijna allemaal kwijt maar dikke kans dat nu alles geannuleerd word,en dat begrijp ik ook echt!
Ik zou nl zelf ook annuleren als je voor een tam valkje gaat en dan blijkt dat het toch niet helemaal lukt.
zeker als je zelf niet zo heel veel tijd er in kunt steken want dat zal bij deze jongen dus echt heel hard nodig zijn om ze tam te krijgen.
Wellicht kan ik ze kwijtraken als voliere valkjes,want het zijn wel mooie mutaties en mooie splitten.

het volgende nest van Vito en zijn popje heeft 6 bevruchte eitjes die volgend weekend uit gaan komen,ik zal ook hier mijn best ervoor gaan doen maar ook bij dat nest durf ik niet te zeggen of het lukt,ik denk dat ze echt het drukke karakter van pa en ma hebben en die zijn allebei ook niet tam,willen wel aan je haren zitten maar niet met je handen in de buurt komen want dan is het stressen......

nou ja we moeten het maar weer afwachten.
groetjes eefje :-\

Anke

Wat jammer Eefje dat het niet lukt met de jonge valkjes.
Je vind vast wel een huisje voor ze bij mensen die het niet zo erg vinden om zelf hard aan het werk te gaan met een valkje.
Ze zijn erg mooi dus het gaat vast lukken :)
Succes!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes