2007 voor de katwijkse valkjes,kijk even bij herplaatsing

Gestart door eefje nieuwenburg, 4 maart 2007, 14:31:33

« vorige - volgende »

eefje nieuwenburg

Hoi Mirella,
nee dat ging niet,de ouders stoppen ze zo vol :o
maar als ze vanavond zo lang bij me gaan zitten dan moet het misschien wel lukken dus ik ga het sowieso proberen.

morgen vertel ik alles :D
groetjes eefje

remi1990

Hoi Eefje,

Okee, ik kijk al uit naar je berichtje morgen :D. Als ik uit mijn werk kom ga ik meteen even hier op het forum kijken.

Groetjes Mirella

margreet

hallo Eefje,

Wat doen ze het allemaal lekker goed, ik vind het altijd zo'n koddig gezicht net uitgevlogen valkjes. Zo lief stuntelig.
Heb ondertussen ook weer 2 jonkies, derde moet nog uitkomen, heb een aantal eitjes weggehaald. vind het wel genoeg voor ze 3 jonkies. Je moet er toch weer veel tijd insteken. Maar daar weet je alles van.
Dan gaat echt het slot erop, na de vakantieperiode maar weer even kijken.

groetjes Margreet

eefje nieuwenburg

Hoi Margreet,
wat leuk toch nog jonkies,ja ik heb het momenteel echt zo druk dat ik alleen mijn eigen verhaal een beetje bijhou maar ik heb echt geen tijd om uren achter de pc te zitten dus ja ik loop momenteel heel erg achter :-X

Gister dus een kroeluurtje gehad,nou de witmaskers vonden dat maar niks en vlogen stuk voor stuk weg,maar na geruststelling toch maar weer op de hand en toen mocht het wel,dus even lekker zitten kletsen en kroelen en toen op de boom gezet om lekker om zich heen te laten kijken.
Toen het uurtje voorbij was zijn ze allemaal vanaf de boom op mijn vinger gestapt en zo in het bakje weer terug de kooi in,ik denk dus dat dat wel goed moet komen :D

groetjes eefje

remi1990

Hoi Eefje,

Wat een deugnieten zijn het toch hè.

Hoe is het met het kleine spul, en met mijn kleine vent?

Ben benieuwd naar nieuwe foto's ;D

Groetjes Mirella

eefje nieuwenburg

Hoi Mirella,
alles gaat prima.
ik ga vanavond weer met ze kroelen en morgen maak ik weer nieuwe foto's.
heb het echt heel druk dus voor de laatste week komen er even om de 3dagen foto's sorry.
Moet ook mijn kroeluurtje echt plannen ivm de katten en de honden,en die krijgen ook al zo weinig aandacht :-[ door dat we zo druk bezig zijn met de kleine verbouwing :-\
maar gelukkig word het straks allemaal weer wat rustiger.

groetjes eefje

remi1990

5 mei 2007, 20:24:07 #441 Last Edit: 5 mei 2007, 20:25:49 by mirella
Hoi Eefje,

Het geeft niet hoor, begrijp het wel.

Vinden ze het kroelen al wat leuker? Of nog steeds niet?

Ben je met een verbouwing van je huis bezig?

Ik heb vandaag een leuke ringschommel gekocht, die zijn zo leuk en aan de onderkant zitten draadjes waar ze aan kunnen pulleken.

Groetjes Mirella

eefje nieuwenburg

Hoi Mirella,
het gaat allemaal nog niet van harte maar dat moet toch wennen,dat komt wel goed.
we gaan in oktober onze woonkamer groter maken maar die kamer die erbij komt is dus nu onze slaapkamer,dus we moeten met bed en kasten naar een andere kamer verhuizen en die moet helemaal opnieuw gedaan worden,geschildert,behangen,vloerbedekking eruit en nieuwe er weer in enz enz. dus lekker chaos.

groetjes eefje

remi1990

Goedemiddag Eefje,

Hoe ging de kroelsessie gisteravond? Ik hoop goed.

Heb je nog wat aan je huis kunnen doen?

Groetjes Mirella

eefje nieuwenburg

Hoi Mirella,
de vogels zijn nog erg schrikachtig maar goed we blijven oefenen en ook als ze bij hun nieuwe baasje zijn zal er intensief geoefend moeten worden.dat moet zowieso maar omdat het er bij mij soms erg druk is,ook kwa leven in huis zullen ze even wat drukker kunnen zijn kwa karakter,ook zijn beide ouders niet tam,ik heb geen idee of dat van invloed is.
Maar ik heb al eens eerder gezegd,ik heb valkjes van 2mnd oud uit de voliere gekocht en die zijn nu nog steeds hartstikke tam,stapten na een week al op en is zelfs nu ik minder tijd besteed aan de valkjes(sinds 1jaar zijn ze uit de woonkamer) niks mis mee,nog gewoon lekker tam!

groetjes eefje
ps zo straks ga ik foto's maken.

eefje nieuwenburg

nieuwe foto's

jongen van dazzle en luna

jongen van vito,

groetjes eefje

Catmom

Hoi Eefje,

Ik zie dat de laatste van Vito ook is uitgevlogen? Dat was een paar dagen geleden nog niet, mailde je toen. Da's de "onze", toch?  :) We gaan 'm Bikkel noemen, hebben we besloten. Voor de geparelde zijn we er nog niet uit.

Ohoh... Nina en Pino zijn echt maatjes aan het worden hoor! Nina liet haar kopje krauwen door Pino, zagen we gisteren. Pino laat zich helemaal niet gek maken door Nina en speelt met alles wat los en vast zit. Nina is daardoor absoluut ook nieuwsgieriger geworden. Beiden eten ze tegelijk van de gierst die ik ze voor hou en ook daarbij pikt Nina niet meer zo venijnig.

Straks als de andere twee erbij zijn, dan zal het een dolle boel gaan worden in die kooi, verwacht ik. We kijken er vreselijk naar uit.  ;D

Groetjes, Astrid en Frank

Marije

Hoi Eefje!
Wat een mooie foto's weer! Alle jongen al besproken?
Met Peertje gaat het steeds beter! Ze stapt nu al zonder aarzelen op m'n vinger, en heeft ook al meerdere keren op m'n knie geslapen! ;D Alleen kroelen moet ze niks van weten, deed ze dat bij jou wel?
Ze zit nu bij Purrel in de kooi, en lijkt wel een ander valkje! Klautert lekker heen en weer, poetst en knabbelt lekker aan het snoepstaafje, terwijl ze toen ze hier net was bevroren op d'r stokje zat....'t is een droppie! :D
Groetjes,
Marije
P.s. De foto's volgens snel, beloofd! ;)

*Yvon

Hoi hoi

Het gaat echt hard met de jongen.   :D
Zo zie ik ze nog met pennetjes en als ik weer een paar dagen later kijkt,zitten ze alweer op stok.  :o :o
Ze zien er prachtig uit !!  :-*

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

eefje nieuwenburg

hallo allemaal ;D

ja de jongste van Vito is ook uitgevlogen,eigenlijk heb ik hem een beetje geholpen want ik moest het blok schoonmaken ;)
Er ligt ook al weer een nieuw eitje bij dit koppel,dat mag want ze mogen nog een ronde.
Het eerste jong zal volgende week waarschijnlijk al wegmogen,ik ga er deze week even extra goed voor zitten om te kijken of ze al zelf eten.

Hoi marije,
dat kroelen vond ze hier ook niet zo maar ik weet niet of dat was omdat ze het niet leuk vond of omdat ze het eng vond,maar ik ben wel blij dat ze al lekker opstapt!

Hoi Margreet,
de jongen zijn nog niet allemaal besproken,ik heb natuurlijk nog steeds alle wildkleuren zitten(heb nog steeds geen tijd gehad om te bellen)
ik heb nog 3geparelde jongen die niet gereserveerd zijn maar goed die zijn ook nog jong en ik heb er nog niet mee geadverteerd dus als ik dat ga doen zal het wellicht harder gaan.
Ik moet even meer tijd krijgen om dat allemaal te gaan doen maar dat zal vanaf deze week weer wat beter gaan.

groetjes eefje