Dagboek van Izzie & Spikey. Kan een slot op.

Gestart door danielle, 28 februari 2007, 19:39:40

« vorige - volgende »

Sally

Hey Danielle,

Wat een leuke foto's.
Hihi je gaat er toch geen drank orgel van maken he? :P

En weet je al wanneer je Spikey op mag gaan halen?

Groetjes Sally

danielle

Citaat van: Marlies op  1 april 2008, 16:01:58
:o :o :o :o :o  Lelijke zuipschuit !!!!!!!!!!!

Dat heeft ze dus echt niet bij ons geleerd hoor. :o
Citaat van: Dierenfreackske op  1 april 2008, 13:45:54
Hoi Danielle , wat een leuke en mooie foto's zeg , ja , die weet ook wat klasse is he ! Grtjs Ann

Marlies  :-X  :-X  :-X, dadelijk mag Spikey hier niet meer komen wonen van Petra.
Het heeft denk ik meer met klasse te maken  :D .

Citaat van: Sally op  1 april 2008, 17:17:22
Hey Danielle,

Wat een leuke foto's.
Hihi je gaat er toch geen drank orgel van maken he? :P

En weet je al wanneer je Spikey op mag gaan halen?

Groetjes Sally

;D Nee hoor Izzie zal geen drankorgel worden, eerder ik, omdat ik elke keer het glas heel snel leeg moet drinken omdat anders Izzie ervan gaat drinken    ::)

♪ Marlies

*Petra*

Hoi Danielle,

Tja, bij nader inzien .....

Geintjuuhhhh  ;D!!

Ik lust ook wel graag een biertje, geen wijn, maar dat leer jij hem wel drinken ;).

Deze morgen is hij weer een gram zwaarder als gistermorgen, zo klimt hij mooi langzaam omhoog.
Hij heeft alleen water en grasparkietzaadjes in de kooi, dus hij kan niets anders dan hard pellen om aan te komen. Hij kan niet ergens van snoepen, ipv. pellen, dus dat gaat echt goed!
Vanmorgen woog hij 84 gram, hij klimt iedere morgen met 1 gram. Goed nieuws dus  ;).

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Dierenfreackske

danielle

Hoe Petra,
Wouw wat is SPikey toch een stoer valkje dat hij zo goed eet.
Ik ben echt trots op hem. HIj kan dus bijna komen, ik kan niet meer wachten. Ik kijk er zo naar uit, dat hij komt.
Aan de ene kant vind ik het ook wel spannend, omdat ik niet weet hoe Izzie op hem reageerd. Hopelijk is ze lief voor hem.

Hoi Ann,
Het gaat goed hier, goed nieuws gekregen van Petra. SPikey doet het heel goed en kan dus snel naar mij toe komen. Super he!

Marlies
Gelukkig gaat het helemaal goed komen  ;D

Groetjes Danielle

Dierenfreackske

Hoi ...wat super dat je zo goed nieuws gekregen hebt zeg en dat Spikey  nu snel naar je toe kan komen he ! Grtjs Ann

Annelies

Hoi Daniëlle

Oh voor jouw is het ook feest zie ik vrijdag.
Gaaf hoor, kan me voorstellen dat je wil dat het vrijdag is.
Spikey ziet er gaaf uit hoor en wat een leuke foto's heb je in je boekje gezet zeg, ze sliep zeker wel lekker 's avonds

Gr. Annelies

♪ Marlies

Citaat van: danielle op  2 april 2008, 11:57:16

Marlies
Gelukkig gaat het helemaal goed komen  ;D

Groetjes Danielle

Daar was ik ook helemaal niet bang voor. :)

Veel plezier vrijdag, maar dat zal best lukken.

danielle

Hallo allemaal,
Spikey doet het inderdaad zo goed, dat ik hem morgen al kan ophalen. Hij is 7 weken oud, dus hij heeft toch goed zijn best gedaan. Ik vind het wel heel erg spannend, kan nu ook bijna niet meer wachten.
Ik ga vanavond alles goed in orde maken voor Spikey. Dadelijk haal ik de reserve kooi op in eindhoven, ben daar dan toch voor school. En ook ga ik even de kooien goed schoonmaken en mijn eigen huisje.

Annelies, leuk he, dat we beide morgen ons valkje kunnen halen  :D.

Groetjes Danielle

Dierenfreackske

Hoi Danielle , waaaaauw , morgen al , gefeliciteerd hoor ! Veel geluk alvast en een goede thuiskomst met Spikey he ! Grtjs Ann

♪ Marlies

Hoi Daniëlle,

Wat mag je Spikey al snel ophalen. :o

Ben benieuwd hoe Izzie reageerd, maar dat horen we vast wel. :P

Veel plezier morgen !!!

Groetjes Marlies ;)

Annelies

Hoi Daniëlle

Ik ga je heel veel plezier wensen morgen met het ophalen van je nieuwe kanjer.

Gaaf weer een babie in huis, lekker genieten  opletten zorgen maken, eet hij wel drinkt ie wel. leuk hoor het zijn net kleine kinderen en dan dat stuntelen wat je weer in huis heb heerlijk.

Meisje heel veel plezier en we spreken elkaar morgen.

Gr. Annelies

*Petra*

Hoi Danielle,

Het lijkt wel of Spikey het aanvoelt, vanmiddag was hij super eigenwijs  ::). Ff goed onder controle houden, dat kleine ventje  ;). Tot morgen,

Groetjes Petra.

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

danielle

Citaat van: Peetie op  3 april 2008, 22:37:58
Hoi Danielle,

Het lijkt wel of Spikey het aanvoelt, vanmiddag was hij super eigenwijs  ::). Ff goed onder controle houden, dat kleine ventje  ;). Tot morgen,

Groetjes Petra.

Oh jee... hij is dus lekker eigenwijs  :D . Hier staat alles al klaar. ZIjn kooitje staat er, met het eten en drinken er al in. De rest is ook schoon gemaakt. En Izzie is al aan het oefenen om op haar manier te zingen. Ook de grasjes zijn aan het oefenen met een vrolijk verwelkomings liedje  ;D .
Ja Spikey komt in een lekker drukte terecht. Hij zal zich in ieder geval niet alleen voelen.

Tot morgen!