20 juli 2025, 00:46:14

Pipi's vriendjes

Gestart door *Manon*, 26 februari 2007, 12:41:38

« vorige - volgende »

Diaantje

HOi Manon,

Wat lees ik nou.... je bent zwanger...!!!!!
Meid wat super zeg!
Soms kan het raar lopen he... ik hoop voor je dat alles goed blijft gaan, ik zal voor je duimen!!!!!!!!!!!!!

Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

Saar

Psssssssssssssssssssssssssssssst
Ik heb lilo vanmorgen betrapt met haar snaveltje in t voerbakkie :o ;D Niet verder vertellen hoor... ze werd ook boos toen ik het zag :o :P
Groetjes Saar

*Manon*

Hoi hoi allemaal,

Dank jullie voor de lieve berichtjes!

Hoi Debby, dank je voor de link en ik ga vanmiddag foliumzuur halen, ja dat was ik al lang niet meer aan het slikken, ging er nergens meer vanuit hé  ;)

In mijn andere boekje heb ik een updeetje van mijn zwanger zijn gezet, anders loopt het allemaal zo door elkaar  ;D ;D

Nu even on topic, Met Raya gaat het goed, ze zit nog wel stilletjes en veel op dezelfde stok.
tot aan gisteravond heeft ze niks gegeten en begon me toch wel wat zorgen te maken..
Ik heb haar op de voerbak gezet en ze begon te eten... pfffff gelukkig!!
Gistermiddag heb ik al met haar op de toilet gezeten en ze vond er maar niks aan, maar dat was dan jammer voor haar...
Blazen dat ze deed en weglopen over de grond van de toilet... lekker makkelijk, onze toilet is niet zo groot, je kunt amper je kont keren....  :D :D
Maar goed, op een gegeven moment, had Raya zelf ook wel in de gaten dat ze weinig kans maakte en toen gaf ze zich maar over, maar opstappen wou ze echt niet want dan vloog ze weer weg.
Toch heb ik haar zover gekregen dat ze ging opstappen... toch handig hoor zo'n kleine ruimte... en ze ging zelfs op mijn schouder zitten te dutten... nou, geweldig toch hé en dat voor de eerste toilettraining.

Straks neem ik haar weer mee en dan kijken hoe het gaat, al is ze nog wel wat vliegerig als ik in de kooi kom, maar als ze weer gewend is aan mijn handen, stapt ze al weer op...

Het blijkt dat ze tam is geweest en toen is ze weer bij haar ouders in de voliere geplaatst en toen is ze weer minder tam geworden.... dus ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt met wat tijd en geduld.

Hey Saar, wat een trutje die Lilo zeg... boos worden omdat jij kijkt hoe zij aan het eten is... hahahaha... BETRAPT!!!!  ;D ;D ;D

Groetjes Manon

Saar

29 april 2008, 10:18:34 #1188 Last Edit: 30 april 2008, 18:24:37 by Saar
Citaat van: *Manon* op 29 april 2008, 10:08:58

Hey Saar, wat een trutje die Lilo zeg... boos worden omdat jij kijkt hoe zij aan het eten is... hahahaha... BETRAPT!!!!  ;D ;D ;D

Groetjes Manon

Ooowwww het kan nog erger :P... Als mevrouw een kroel wilt en je geeft die niet dan gaat ze zitten snauwen ;D Wat dat betreft is het precies Ukkie en die heeft ook een eigen gebruiksaanwijzing ;D Let maar op, Lilo zal uiteindelijk de baas zijn hihi :P Ukkie die weegt maar 74 gram, maar die is Ludo van 114 gram de baas hoor.. Als ze echt boos wordt dan vlucht ie maar weg ::)
Groetjes Saar :-*

*Manon*

Hoi hoi,

Ik heb Gendika gebeld voor de uitslag van Sascha............

Sascha is een

MAN

Groetjes Manon

Caroline

Raya is prachtig!!!  :D

Je vermoeden bleek dus juist, Sacha een man  :D wordt het de partner van Raya??

Spannend hoor wachten tot 7 mei voor de echo .... als je dat kleine pindaatje dan ziet ben je echt helemaal zwanger .... tenminste dat had ik.  ;)

Ik ga zo even kijken bij je andere topic.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mara

Hoi Manon

WAt een prachtige aanwinst is Raya zeg. Ze is echt heel mooi!!! Heb al gereageerd in je andere boekje over je zwangerschap.  :)

mara

Sally

Hey Manon,

Proficiat met je zwangerschap. Echt super zeg!

EN ook proficiat met Raya, ze is heel erg mooi.

En je vermoeden dat Sascha een man was heb je dan toch juist :)
Nu kan je dus opzoek naar een popje voor hem. :D

Groetjes Sally

Anke

Hoi Manon,
Hoera een man ;D
Die mag vast verliefd worden op Raya :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Manon*

Hoi hoi Caroline,
Nee, Sascha wordt niet de partner van Raya... tenminste hoe het er nu voorstaat.
Moet nog effe puzzelen, want ik weet alleen dat Raya een bonte cinnamon geparelde is en de splitten weet ik niet.
Dus ja.. wat gaat daar uitkomen.

Ik wil even wachten, ik heb een reservering lopen voor een fallow pop, maar ook daar moeten we DNA testen... dus als er niks bij zit de eerste ronde, misschien mag hij dan toch het vriendje van Raya worden en dan maar kijken wat er uit komt.
Het is natuurlijk ook wel leuk dat er split fallow uitkomt en dan een popje of man erbij zoeken en dan eigen kweek verder kweken... maar ja..
De eerste taak is om Raya weer tam te krijgen en dat gaat wel goed, de stapt al heel goed op als ik met mijn hand in de kooi ga, dus geen paniek meer  ;)

Hoi Mara,
Dank je wel  :-*

Hoi Sally,
Ja mijn gevoel was juist, maar wou toch het zekere voor het onzekere nemen... Ik heb vanmorgen gebeld naar Gendika en vanmiddag kreeg ik al post met het certificaat... lijkt overtoom wel  :o

Hoi Anke,
Nee dat mag Sascha niet >:(  ;) ;D ;D ;D ;D nou ja... misschien  :P :P

Groetjes Manon

Kimm

hoi manon,

geniet je een beetje van je zwanger zijn? ik hoop het wel voor je hoor.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

30 april 2008, 11:06:28 #1196 Last Edit: 30 april 2008, 11:14:20 by Dierenfreackske
Hoi Manon ...alles kids ? Grtjs Ann

Anke

Hoi Manon,
Dat mag je dan wel heel duidelijk zeggen tegen Sacha en Raya ;D
Voor je het weet hebben eigenwijze valkjes zelf al bepaald op wie ze verliefd gaan worden :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Saar

Hoi hoi
Hoe gaat t met de valkjes?
Met de kleine Lilo gaat t nog steeds goed hoor :)
Iets minder kaal maar nog steeds lui ::)
Groetjes Saar :-*

danielle

HOi Manon,
Ik lees hier alleen maar goed nieuws  ;D .
Wouw zeg, wat een geweldig nieuws dat je zwanger bent.
Echt van harte gefeliciteerd. Ik ga echt heel erg voor je duimen dat het allemaal goed blijft gaan! Dit hebben jullie wel verdiend!

En wat een mooie aanwinst heb je, Raya is echt een mooi valkje. Die moet je inderdaad meenemen als je zo'n mooierd ziet  :D

Groetjes Danielle