3 mei 2025, 16:36:29

Pipi's vriendjes

Gestart door *Manon*, 26 februari 2007, 12:41:38

« vorige - volgende »

Diaantje

Hoi'

Wat leuk zeg dat Pipi zo vooruit gaat echt super!
Zo zie je maar wat je breikt in zo een korte tijd. spannend hoor nog even en dan komt Lizzy.

Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

danielle

Wat een pracht vogel krijg je zech!
Echt een super mooie vogel.
Past ook wel bij Pipi  ;D. Hopelijk worden het ook goede vriendjes

Danielle

*Manon*

Hoi Danielle,

ja wat een supermooi beessie hé!
Ben er helemaal weg van en super blij.

Ik hoop ook dat Pipi haar aardig gaat vinden, maar dat zal wel, neem er goed de tijd voor om ze aan elkaar te laten wennen en dan zal dat wel goed komen neem ik aan ;D

Dank je voor je berichtje
:-*

kimmie

Heey Manon,

Wat is Lizzy mooi...!!
Lizzy en Pipi worden vast een mooi stel...

Hoe gaat het nu met Pipi??
Is ze nog los geweest...?

Groetjes Kim
Groetjes Kim, Karel en Lady

*Manon*

Nee Kim, Pipi is niet meer los geweest, ze is nu aan het uitrusten van haar vermoeiende dag!
Hahahahaha

Mara

Hoi Kruimel

Pipi krijgt een heel mooie vriendinnetje.

Mara

Caroline

Ze heeft groen licht, ze mag weg!!  :D

Ik heb je een mailtje gestuurd.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Inge88

Zo, ik ging ook maar eens neuzen in jouw boekje.. en ik lees dat je Lizzy al mag komen ophalen! Leuk zeg!  :D

Diaantje

Manon,
Wat leuk je mag Lizzy al ophalen!!
Super veel plezier met haar erbij.
Is ze nu al bij jullie?

Dagboek Tjippy en Yuki

kimmie

Heey Manon...

Wanneer ga je Lizzy halen...??

Heel veel plezier met Lizzy...
Natuurlijk willen wij alles over haar en Pipi weten...

Groetjes Kim
Groetjes Kim, Karel en Lady

Jaylien

Hoi Hoi

Zo jou dagboek ook gevonden wat een mooie scheet zeg die pipi van je en wat een geweldige naam.

Ik kan ook niet wachten tot Zira volgende week zaterdag 17 maart bij ons komt wonen. Heb je dat ook met Lizzy?
Ik heb het gevoel dat ik soms een beetje door sla hihi. Mensen om mee heen zeggen wel van goh wat leuk hoe dol blij je bent met de komst van een volgel. En andere zijn weer jah jah het is maar een volgel doe eens normaal.
Nou jah met mensen die zeggen het is maar een volgel jah zo mogen hun het vinden maar goed ieder dier is toch bijzonder en als je er 1 maal 1 hebt hoort dat dier toch bij jou en je familie? Maar goed ik ga er vaak niet op in hoor want jah wat andere er van vinden moeten ze zelf weten hihi.

Ik heb dat BV weer met honden die zou ik nu nooit in huis nemen. Niet omdat ik ze niet leuk vind, maar omdat ik niet van 4 keer per dag met je hond uit gaan leuk vind en als het regent en de hond klopt zich uit. Nee daar moet ik nu niet aan denken. maar goed iedere gek zen gebrek als we elkaar maar in de waarde laten.

Ik had trouwens nooit gedacht dat ik ooit een volgel als huis dier zou nemen en al helemaal niet dat ik er helemaal besmet mee zou raken. maar ik vind het geweldig.

Wanneer kan je jou Lizzy ophalen?

Spannend he lijtk wel een bevalling hihi

Greetzzz

Dit is ons mooi wonder Zira 8 weekjes oud.
Volg Zira in het dagboek van Zira!!
Greetzz Jaylien

*Manon*

hoi hoi,

a.s zaterdag gaan we Lizzy ophalen... pfff moet nog lang wachten en vind het ook helemaal niet leuk.
A.s. vrijdag gaan we namelijk naar Vlissingen, dus eigenlijk komen we dan langs de plaats waar Caroline woont. zaterdag gaan we terug en dan halen we Lizzy op.

Het wordt voor mij namelijk nog wel moeilijk om door de week Lizzy op te halen, aangezien Jael naar school moet en ze kan niet overblijven.. het zou betekenen dat ik jael dan van school zou moeten houden, omdat ik er toch wel dikke 2 uur over rij om Lizzy op te halen!
Vandaar dat ik nog ff geduld moet hebben, maar Jaylien, ik lees dat jij je schat ook zaterdag 17 maart kunt ophalen, dus dan wachten we nog ff samen  ;)

Vrijdagavond nog wel ff gelachen om onze Pipi... die is echt niet goed wijs... ze heeft een spiegeltje in haar kooi en dat vind ze ook leuk...
Gaat ze met haar koppie achter de spiegel zitten....  ??? zo heeft ze de hele avond gezeten.... ik heb me rot gelachen... wat een dul zeg!!

Verder heb ik me ook nog ff de ogen uit gekeken gisteren.... :o
Pip had gepoept en die poep is op het trapje gevallen... toen het opgedroogd was, ging ze er heen en at het op!! ???
Weet iemand van jullie of dat normaal is... vind het nogal vies!!

Nou het is vandaag heerlijk weer buiten, ben druk bezig met mijn strijkgoed en vanmiddag ga ik er heerlijk op uit!

maveef

Hoi Manon,

Lizzy is zeker prachtig!! Ik ga vanavond naar Caroline, zal wel even de groetjes doen aan Lizzy :)

Die van mij eten ook vaak hun poep op :s Rare beesten, haha. Of ze pulken er aan, meestal jaag ik ze een beetje weg en zet ze bij hun eten neer als hint ;) Volgens mij is het normaal, weet niet zeker.

Wat een grapjas die Pipi, dus hij zit niet voor de spiegel, maar er achter ;) moet kunnen..

Diaantje

hoi hoi,
Leuk zaterdag Lizzy halen..Ik mag zondag of maandag Simba ophalen..
Dus nu wachten we met z'n drieen.. maar wachten kan nog zolang duren....

Dagboek Tjippy en Yuki