schimmel op de luchtwegen en opgenomen

Gestart door Kimm, 14 februari 2007, 17:29:15

« vorige - volgende »

Kimm

14 februari 2007, 17:29:15 Last Edit: 23 februari 2007, 18:52:05 by Kimm
heeft iemand ook ervaring met schimmel op de luchtwegen??? mijn valkje is ziek, ook onder  het onderwerp stomen. nu heb ik er extra medicijnen bij, maar ik vraag mij af of iemand hier ook ervaring mee heeft en zo ja hoe dat is afgelopen? ik hoop op een reactie. ???
groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Karin

Ik heb er zelf geen ervaringen mee, maar ik vond dit artikerl, misschien heb je er iets aan ? :
klik hier
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Rianne

Mijn valkje heeft het ook gehad, maar ik was er te laat mee. Na 14 dagen antibiotica was het nog niet weg. Toen ben ik er mee naar een vogelkliniek in Meppel geweest. Het ging steeds beter met haar maar ze is toch overleden.

Verschijnselen: Benauwd, piepend ademen, met de staart bewegen tijdens het ademen, gorgelen...

Kimm

hallo karin en rianne,

ten eerste bedankt voor jullie reactie! Mijn valkje zit nu al meer dan 10 dagen aan de antibiotica en hij knapt niet op. ook heeft hij nu een drankje tegen de schimmel. Wel vind ik dat hij meer gaat poepen en de poepjes ook blijven hangen aan hem. Dit ben ik allemaal niet gewend. Ik  ben ook erg bang dat ik beauty ga verliezen. elke keer als ik wakker word of thuis kom van mijn werk vraag ik mij af: zal hij ernog zijn? Ik probeer er alles aan te doen. rianne, had jouw valkje ook last met poepen? en floot hij ook minder?
groetjes van kim :(

Rianne

Hoi Kim,

mijn valkje was een popje, dus die floot sowieso al niet vaak. Problemen met de ontlasting komen mij niet bekend voor, het valkje at gewoon en klom door de kooi heen, maar niet veel want dan zat ze weer te hijgen en piepen.