Hobbykwekerij Sephora 1- *einde ronde*

Gestart door Lin, 11 februari 2007, 12:45:30

« vorige - volgende »

Lin

Citaat van: margreet op 31 maart 2007, 22:04:25
hallo Lin,

Een laatste blik op je 5 valkjes, het gaat zo snel, zijn mooie valkes geworden hoor.

groetjes Margreet

dank je wel.

Citaat van: Mara op  1 april 2007, 13:27:07
Hoi Lin,

Hele mooie foto's!

Mara

thanx

Citaat van: Inge... op  1 april 2007, 14:23:27
Ja leuke foto's! Paddy die zit dus nog steeds met Kenji in een kooi en Beauty bij de ouders?

klopt helemaal. Paddy moet nu echt meer gaan eten want anders laat ik paddy voeren door de ouders. gisteren was ie ietsje afgevallen.

Citaat van: maveef op  1 april 2007, 22:03:30
Hey Lin,

Hier alles goed. DeeDee is erg lief en heeft al wat gevlogen en komt ook op onze hand zitten. Ze blaast nog wel soms, maar ja dat is normaal he, ze moet nog even wennen.
Ze is nu stil, denk dat ze slaapt.. Gaan straks nog even bij haar kijken.

Hoe is het met je surprise eitje afgelopen??

ik zal even snel lezen bij je. laat haar maar goed trainen met vliegen. Ja de eitjes gaan goed bij Alanya en Timmio maar ik twijfel of ik ze een ronde laat doen. Bij Kashira ligt nu nog 1 ei dat andere ei was verrot.. :-\

Citaat van: claudia en wil op  1 april 2007, 23:00:47
hoi linda
hoe gaat het nu met beauty heeft hij al weer wat beter gegeten we hopen dat alles goed gaat we hebben vanavond nog een valk uit rotterdam gehaald hij is ongeveer 10 jaar oud
en heeft nog nooit gevlogen ik vond dat zo zielig dus even kijken wat hij bij ons doet
groetjes claudia ;D :) :-*

Nee met Beauty gaat het niet goed met eten. toch maar weer terug bij de ouders alleen die hebben niet zo zin meer in voeren omdat ze zelf al jongen hebben. Mocht ie vandaag niks gehad hebben dan zal ik pap geven.

10 jaar dat is al een mooie leeftijd. Hoeveel valkjes heb je nu eigenlijk?

Hey wilma,

eigenlijk wilde ik die niet plaatsen.. ik ben daar niet tevreden over. :-X ;D

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

maveef

Jammer dat het 2e eitje verrot is.

DeeDee vliegt echt al goed hoor, ze gaat steeds boven op de gordijnroede zitten haha.. Maar nu zit ze in de grote kamer, dus kunnen we haar beter leren vliegen ;)

Wilma1

NOU, OKE DAN  ::) HET VALKJE MAAKT GELUKKIG  :D VANDAAR DIE MOOIE UITSTRALING VAN JE.... ;D.

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

claudia en wil

ik heb nu 7 valkjes en beauty word dus nr 8 ze zitten met zijn zessen in een kamer voliere en vliegen 2 keer per dag los vijf zijn er tam en twee niet.
ik hoop dat het snel beter gaat met beauty het is echt een schatje om te zien he
groetjes claudia

maaike86

Hoi

Ik hoop echt dat het snel beter gaat met eten bij de 2 witmaskers. zal leuk zijn als die ook deze week naar jullie kunnen :) Ik ga kenji vrijdag ophalen, verheug me der echt al  op :D

eet kenji wel al goed?

Groetjes Maaike

Inge88

Nou Paddy, eten hoor!  ;) Op een gegeven moment moeten ze het toch doorkrijgen..  :)

Lin

fotos komen morgen weer! sorry maar ik heb het ontzettend druk.  Kenji eet al een tijd goed maar paddy en Beauty nog niet.

claudia en wil

hoi linda
ik hoop dat beauty en paddy vandaag beter hebben gegeten komt het vaker voor dat baby valkjes niet goed  ::) :-*
we hopen dat het snel goed gaat met de kleintjes ik vind het erg spannend allemaal.
groetjes claudia :)

claudia en wil

ik bedoel komt het vaker voor dat baby valkjes niet goed eten mijn vraag staat een beetje vreemd in mijn andere stukje

Lin

niet op die leeftijd eigenlijk. Het kan wel komen als ze pap hebben gehad dat de omschakeling langer duurt. Maar zoveel pap hebben deze niet gekregen alleen als het nodig was. ik laat Beauty nu eerst "aansterken" die slaapt trouwens weer bij de ouders in het blok...

Paddy is weer bij Kenji en nu maar weer kijken hoe het gaat.

Lin

Ik ga denk ik pas vrijdag fotos plaatsen of verdelen over de dagen. want ik ga liever met ze zitten op de bank dan fotos te plaatsen in mijn schaarse tijd. :-X

Inge88

Jaa.. geef ze maar aandacht hoor. Dat liever dan foto's  ;) Als het goed is duurt het toch niet zo heel lang meer voor de valkjes vertrekken, dus dan alle tijd om ze te bekijken.  :D

Hoe gaat het nu met Paddy afgezien van het eten?

*Amanda*

Hey Linda,

Erg jammer dat Beauty nog niet zo goed eet. Ik hoop dat ze snel wat aansterkt.
Ik hoop dat de 3 lieve valkjes snel naar hun nieuwe eigenaren mogen  :)
Geef ze maar lekker veel aandacht! Dat vinden ze toch leuker dan foto's  ;) :)

Groetjes Amanda

claudia en wil

hoi linda
ik vind het heel fijn om te horen dat de valkjes zo goed verzorgd worden en ik hoop dat het snel beter gaat met beauty en paddy ik maak me toch een beetje zorgen ondanks alles.
groetjes claudia

Gerda

Hoi Lin,

Had je al gelezen dat de kleindochter van Ayla en Tiamo (Sisi van Margreet) al een ei heeft gelegd!!!
Gelukkig heeft ze net als Grisha nergens last van.

Grappig he, zo'n hele familie.