Hobbykwekerij Sephora 1- *einde ronde*

Gestart door Lin, 11 februari 2007, 12:45:30

« vorige - volgende »

Inge88

Leuke foto's hoor! Waarschijnlijk zijn niet alle drie de valkjes na het weekend weg? Nou zodra Paddy weg mag maak ik meteen tijd vrij  :P Ben zoo benieuwd of hij ook écht eet. Want dat is natuurlijk heel goed nieuws dan..  :) Maar je zei al dat het goed ging  :D

Gerda, Paddy heeft echt zo'n wit wangetje he. Ik vind het mooi  :D

claudia en wil

hoi linda
wat zijn de foto's leuk en het filmpje van beauty echt heel leuk
mijn andere valkjes reageerden ook op het geluid van het
filmpje.
en we wachten het nog even af wanneer we haar mogen halen.  :D :)
groetjes claudia

Rianne

Leuke foto's!! :D Je staat er leuk op, weer eens wat anders als die recht-toe-recht-aan foto's :)

Inge88

Hoe gaat het nu? Ben een beetje heel erg nieuwsgierig..  :-X ook vandaag vrij van werk dus ben nu weer veel op het forum en ga de kooi weer opnieuw inrichten, toch een beetje te vol naar mijn idee. En ga de beukensnippers straks in de onderbak doen; de laatste voorbereidingen  :D

Mara

Little Cockatoo

Gr. Hanneke

Vogels: Vido, Chico en rosé kaketoe Yinka

ManjaV

Hoi Lin,

Wat een schattige foto's zeg. Het zijn echt hele lieve valkjes.  :-*
Je zal ze wel missen!
Gelukkig krijgen ze leuke baasjes.

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Lin

Citaat van: eefje nieuwenburg op 30 maart 2007, 16:50:12
leuke foto´s hoor!

ik ga niet met ze op de foto hoor,dat vind ik maar niks,mijn hoofd op de foto :P

groetjes eefje

hihi nee maar is wel leuk om samen op de foto te gaan het zijn toch een beetje je kinderen. echt helemaal ingezoomd wil ik ook niet hoor daar schrik ik ook van.

Citaat van: Gerda op 30 maart 2007, 16:53:14

Hoi Lin,

Ik zie de afscheidsfoto's langskomen. Maar ik begrijp dat ze nog niet allemaal weggaan.
Het is snel gegaan zeg!! Wat een lievertjes!!

Vooral Gizma en Paddy zijn mijn favorieten. Paddy lijkt erg op Milo. Hij krijgt nu al een beetje wit koppie, dat is snel :)

Sterkte met het afscheid nemen. Het zal nu misschien wat makkelijker zijn dan in het begin toen de eerste drie weggingen.

Liefs, Gerda

Hey!

Nee klopt avnavond is de 2e wegegaan. bijna de helft dus. Het is trouwens Gizmo ipv gizma  :D Ja die heeft echt een mooie houding net als DeeDee heel lang en gestrekt. Paddy heeft wel wat van Milo weg ja. Jammer dat Sanne niet meer op het forum komt. Het gaat inderdaad wat makkelijker nu. Niet dat het me niks doet maar je ziet dat ze goed terecht komen en dat doet je goed.

Citaat van: Inge... op 30 maart 2007, 17:00:03
Leuke foto's hoor! Waarschijnlijk zijn niet alle drie de valkjes na het weekend weg? Nou zodra Paddy weg mag maak ik meteen tijd vrij  :P Ben zoo benieuwd of hij ook écht eet. Want dat is natuurlijk heel goed nieuws dan..  :) Maar je zei al dat het goed ging  :D

Gerda, Paddy heeft echt zo'n wit wangetje he. Ik vind het mooi  :D

Ja volgens mij sta jiij binnen een half uur op de stoep  ;D

Citaat van: claudia en wil op 30 maart 2007, 18:59:44
hoi linda
wat zijn de foto's leuk en het filmpje van beauty echt heel leuk
mijn andere valkjes reageerden ook op het geluid van het
filmpje.
en we wachten het nog even af wanneer we haar mogen halen.  :D :)
groetjes claudia

Dank je! Het duurt nog wel even met Beauty maar zelf denk ik dat het een man is hoor.  :-X

Citaat van: Rianne op 30 maart 2007, 19:05:35
Leuke foto's!! :D Je staat er leuk op, weer eens wat anders als die recht-toe-recht-aan foto's :)

Bedankt. Nou ik ben best trots op de fotos ze zijn echt haarscherp. Toch maar vaker overdag fotos nemen..

Hanjan, Mara en Manja
Leuk dat jullie ook even kwamen. Ik ga ze zeker missen. Maar niet teveel aan denken.  :)

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Lin

Vandaag is DeeDee opgehaald door Evelien en haar vriend Marcel.
het zag er goed uit want DeeDee zat er leker rustig bij en lekker aan Eveliens haar te knabbelen Ik ben benieuwd hoe het ook daar zal gaan, maar dat komt vast goed als ik de verhalen hoor. Hier is hun dagboek:
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,22660.75.html

Die van Gizmo is hier te volgen:
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,23574.0.html

Vandaag ging het niet echt super met eten bij de witmaskers Paddy en Beauty. Paddy weegt nog hetzelfde als gisteren en Beauty had er tien gram af in 3 dagen. Dat gaat niet, dus die heb ik door de ouders laten voeren en weer terug gezet want die bleeg roepen naar Paddy nadat die gevoerd was.

de fotos van de laatste drie gee spectaculaire want het was al donker:

Beauty

Paddy

Kenji

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

margreet

hallo Lin,

Een laatste blik op je 5 valkjes, het gaat zo snel, zijn mooie valkes geworden hoor.

groetjes Margreet

Mara

Inge88

Ja leuke foto's! Paddy die zit dus nog steeds met Kenji in een kooi en Beauty bij de ouders?

maveef

Hey Lin,

Hier alles goed. DeeDee is erg lief en heeft al wat gevlogen en komt ook op onze hand zitten. Ze blaast nog wel soms, maar ja dat is normaal he, ze moet nog even wennen.
Ze is nu stil, denk dat ze slaapt.. Gaan straks nog even bij haar kijken.

Hoe is het met je surprise eitje afgelopen??

claudia en wil

hoi linda
hoe gaat het nu met beauty heeft hij al weer wat beter gegeten we hopen dat alles goed gaat we hebben vanavond nog een valk uit rotterdam gehaald hij is ongeveer 10 jaar oud
en heeft nog nooit gevlogen ik vond dat zo zielig dus even kijken wat hij bij ons doet
groetjes claudia ;D :) :-*

Wilma1

Dit vind ik een hele mooie foto van je!!!
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3