Hobbykwekerij Sephora 1- *einde ronde*

Gestart door Lin, 11 februari 2007, 12:45:30

« vorige - volgende »

maaike86

hoi Linda,

Ik hoop dat je dit nog optijd leest
maar zou je please je adres naar me willen mailen voor morgen. want ik heb je adres niet. ???

Groetjes Maaike

claudia en wil

:)hoi linda ;D
ik was erg benieuwd hoe het nu met beauty gaat eet hij al beter of gaat het nog steeds niet.
leuk dat kenji opgehaald mag worden wij hopen dat beauty en paddy ook snel weg mogen.
groetjes claudia

Lin

Ik kom vanmiddag reageren hier. eerst naar de DA met mijn konijn. Ik hoop dat ie niet ingeslapen hoeft te worden.. :'( en daarna wordt inderdaad Kenji opgehaald.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Riny

6 april 2007, 09:16:40 #423 Last Edit: 6 april 2007, 09:22:06 by Riny

Hoy Lin
Mijn duimen draaien op volle toeren voor je!
Groetjes Riny

Inge88

Ahh sterkte! Is je konijn al zo oud of is hij ziek?

Rianne

Veel succes met je konijn. Ik duim dat alles goed is.

Lin

Citaat van: Inge... op  4 april 2007, 13:03:04
Jaa.. geef ze maar aandacht hoor. Dat liever dan foto's  ;) Als het goed is duurt het toch niet zo heel lang meer voor de valkjes vertrekken, dus dan alle tijd om ze te bekijken.  :D

Hoe gaat het nu met Paddy afgezien van het eten?

Meer over Paddy vertel ik zo!  :D Fotos ga ik zo plaatsen eerst die Kenji omdat die vandaag is opgehaald.

Citaat van: Punky op  4 april 2007, 13:04:15
Hey Linda,

Erg jammer dat Beauty nog niet zo goed eet. Ik hoop dat ze snel wat aansterkt.
Ik hoop dat de 3 lieve valkjes snel naar hun nieuwe eigenaren mogen  :)
Geef ze maar lekker veel aandacht! Dat vinden ze toch leuker dan foto's  ;) :)

Groetjes Amanda

Helaas wil dat niet lukken terwijl die heel alert is en ook lekker aan het scharrelen is.

Citaat van: claudia en wil op  4 april 2007, 14:52:42
hoi linda
ik vind het heel fijn om te horen dat de valkjes zo goed verzorgd worden en ik hoop dat het snel beter gaat met beauty en paddy ik maak me toch een beetje zorgen ondanks alles.
groetjes claudia

Zorgen maken hoeft niet hoor. ik heb een ander valkje in een ander nest waar ik me veel meer zorgen over maak.

Citaat van: Gerda op  4 april 2007, 15:02:50

Hoi Lin,

Had je al gelezen dat de kleindochter van Ayla en Tiamo (Sisi van Margreet) al een ei heeft gelegd!!!
Gelukkig heeft ze net als Grisha nergens last van.

Grappig he, zo'n hele familie.

Nee joh!! :-X Jeetje mina toch maar eens daar gaan lezen.ohohoh.. :-X

Riny Inge en Rian.

Bedankt! elukkig een beetje positief nieuws.. Het konijn (speedy) was van 1.1 naar 1.2 kilo gegaan. Gelukkig niet afgevallen maar dit is nog steeds de helft van het ideaal gewicht. Ik heb haar al apart gezet van haar vriendin. Ze begint nu wel selectief te eten dus heb ik speciale konijnen pelets gekocht en tevens heeft ze een vitamine injectie gekregen. We gaan haar nu weer naar mijn huis brengen en in de buitenren plaatsen. De andere laten we nog bij mijn ouders. Die blijft opspringen en dat komt speedy natuurlijk niet ten goede. Nou we zien het maar aan wat de toekomst zal brengen. ik ben blij dat we di gehad hebben. Ik brak gisteren helemaal. Ik liep helemaal te janken en was misselijk en vanochtend nog steeds misselijk. In de wachtkamer sprong zowat mijn hart eruit..

sorry voor het offtopic..  :-X Ik zal nu fotos van kenji plaatsen.

Lin

Vandaag is Kenji opgehaald door Maaike. Ze hebben maar liefst ruim 2 uur gereden. dus er wat voor over hebben hebben ze zeker.

We zijn meteen maar een ronde gaan doen. Ik heb meteen de andere kleine valkjes laten zien. Toen we naar beneden gingen namen we Kenji mee. Kenji was erg druk in het begin. Later bleef die gelukkig wel bij Maaike zitten. Maaike zal vast nog wel laten horen hoe het met Kenji gaat.

Ik begin met alle fotos van Kenji van de afgelopen dagen. Gisteren stond mijn hoofd er niet naar dus toen heb ik geen een gemaakt.

Beauty

Met Beauty wil het maar niet lukken. Ik zal nog maar wat eivoer erbij gaan geven. Scharrelt mee op de bodem en roept allemaal maar daar houdt het bij op. Beauty oogt niet slecht qua gedrag, maar ze blijft een laag gewicht houden. We gaan er gewoon mee verder.

Paddy

Met Paddy gaat het nu ook goed. Als die morgen ook nog zo goed eet dan kan die opgehaald worden. Maar eerst dus nog even morgen afwachten. Ik moet het wel zeker weten.

Groeten, Lin

Inge88

6 april 2007, 14:26:14 #428 Last Edit: 6 april 2007, 14:29:02 by Inge...
Aaahhh geweldig nieuws!  ;D  ;D  ;D En ik zat al te wachten op slecht nieuws...
Sinds wanneer heb je hem nu zien eten/aan het gewicht gezien?

Jammer dat het met Beauty nog niet zo goed gaat. Vind hij het niet apart bij al die kleine donsjes?  :P

Ik vind het hele mooie foto's!
Ik vind Paddy een mooi valkje  :) Ik zie dat hij nu ook wat meer kuif heeft!

Hopelijk knapt je konijn weer goed op! Ik kan goed begrijpen dat je er zelf ook gewoon ziek van bent geworden...

Lin

Wel he?

sinds gisteren wordt het met de tijd meer. Vanochtend een paar gram erbij. Beauty is nu ook bij Paddy in de kooi sinds 2 (?) dagen. Maar die is nu aan het roepen om aandacht. Ik ben bang dat Beauty de andere jonge valkjes zou gaan pletten. Dat doen we dus niet meer. Kuifje komt er inderdaad aan. Ja alle hoop is weer gericht op het aankomen van het konijn.

claudia en wil

:) geweldige fot'os van beauty paddy en kenji ze zijn echt
allemaal even schattig de foto's van beauty met de hele kleine valkjes zijn super.
hoop dat het eten snel beter gaat.
fijn dat paddy nu ook snel weg mag en we wachten af wanneer beauty met ons mee mag
groetjes claudia

claudia en wil

::)lind :-*
hoop dat alles goed gaat met je konijn het is altijd vervelend als er iets met je dieren is.
claudia

kimberley

Hoi lin

even snel een berichtje, gizmo en taiko gaan goed. eten en drinken lekker, vliegen veel en ze beginnen elkaar wel leuker te vinden.

wat balen voor je van beauty, toch vreemd dat ze zo'n laag gewicht blijft houden. ik hoop dat ze toch beter gaat eten e.d.

oja ik wilde je nog bedanken dat we even bij je in het blok mochten kijken, het was zo lief!! roon vond het ook helemaal gaaf, die kleine vogeltjes..... :-*

en je konijn...., hopen dat ie nou heel langzaam zn gewicht terugkrijgt. heeft ie nou geen last dat zn maatje niet bij hem zit? als ik mijn konijnen uit elkaar zou halen, nou dan heb ik echt een probleem! of hebben hun dat niet?
geef hem ook maar leker aandacht en eten, misschien een beetje vitamines door zn water...
heel veel succes, ik duim voor jou en je konijn dat ie beter wordt.

:)

Lin

Citaat van: claudia en wil op  6 april 2007, 20:03:09
:) geweldige fot'os van beauty paddy en kenji ze zijn echt
allemaal even schattig de foto's van beauty met de hele kleine valkjes zijn super.
hoop dat het eten snel beter gaat.
fijn dat paddy nu ook snel weg mag en we wachten af wanneer beauty met ons mee mag
groetjes claudia

Beauty bleef afvallen en echt wel 5-10 gram op een dag. Op het laatst woog ie nog maar 58 gram. Hij eet wel eivoer tussendoor maar dat is te weinig. Ik ben nu dus weer aan het pappen. Het pap voeren gaat heel makkelijk. Al zou ik het schaaltje neerzetten slobbert ie net zolang totdat ie vol is. Vanochtend weer gevoerd en ja hoor ik kom terug is ie zaadjes aan het pellen.. Nou ja een goed teken dus. Dat ie kan pellen weet ik wel maar te weinig dus. Mocht ie vandaag wel genoeg gegeten hebben dan krijgt ie geen pap. Maar ik neem aan dat ie zich niet vol eet dus pappen zal even nodig zijn totdat ie een normaal gewicht heeft.

Gisteren natuurlijk met hem op de bank gezeten en het is maar een apart vogeltje. ;D Normaal vliegt die meteen naar je schouder toe en blijft daar zitten. Nu had ik een broodje bij mee en als ik hem wilde kroelen ging ie eten.  ??? En het ene moment ging ie weg als ik wilde kroelen en de andere keer ging ie er echt voor zitten.

----
Zal later nog meer over paddy vertellen en reageren op jullie.

Lin

Citaat van: claudia en wil op  6 april 2007, 20:06:49
::)lind :-*
hoop dat alles goed gaat met je konijn het is altijd vervelend als er iets met je dieren is.
claudia

Ja zeker vervelend.. :-\

Citaat van: kimberley op  7 april 2007, 09:48:59
Hoi lin

even snel een berichtje, gizmo en taiko gaan goed. eten en drinken lekker, vliegen veel en ze beginnen elkaar wel leuker te vinden.

wat balen voor je van beauty, toch vreemd dat ze zo'n laag gewicht blijft houden. ik hoop dat ze toch beter gaat eten e.d.

oja ik wilde je nog bedanken dat we even bij je in het blok mochten kijken, het was zo lief!! roon vond het ook helemaal gaaf, die kleine vogeltjes..... :-*

en je konijn...., hopen dat ie nou heel langzaam zn gewicht terugkrijgt. heeft ie nou geen last dat zn maatje niet bij hem zit? als ik mijn konijnen uit elkaar zou halen, nou dan heb ik echt een probleem! of hebben hun dat niet?
geef hem ook maar leker aandacht en eten, misschien een beetje vitamines door zn water...
heel veel succes, ik duim voor jou en je konijn dat ie beter wordt.

:)

Ik had het al in je eigen dagboek gelezen. Die kleintjes zijn inderdaad lief. Maar veel mensen vinden ze ook eng en durven ze ook niet vast te houden omdat ze zo klein zijn. Die schrikken dan echt. Uit elkaar houden moeten we nog doen. Op dit moment zit er een gaas tussen als afscheiding.