Hobbykwekerij Sephora 1- *einde ronde*

Gestart door Lin, 11 februari 2007, 12:45:30

« vorige - volgende »

Lin

Nu even wat over Paddy.

Blijft nu stabiel met gewicht gelukkig. Zit ook elke keer kleine beetjes te eten. Ik hoop dat als ik terug kom of vanavond dat het gewicht hetzelfde is gebleven. Als dat zo is dan kan hij vanavond of morgen opgehaald worden.

Inge koop even voor de zekerheid vandaag een digitale weegschaal. Mocht je twijfelen dan kan je altijd nog wegen. Maar de eerste dag zal het wel even wennen zijn voor Paddy.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

claudia en wil

:D hoop dat beauty nu goed gaat eten en wat aankomt ipv afvallen fijn dat paddy stabiel blijft met gewicht en eten ::)
groetjes claudia

Inge88

Hi Lin!

Zoals je waarschijnlijk gezien hebt, heb ik je een sms gestuurd. Ik ben benieuwd hoe het gewicht is nu... ik heb vandaag de hele dag gewerkt, dus reageer nu pas. Ik heb al een digitale weegschaal thuis (tja, ouders die aan sonja bakker deden he  ::) )

Saar

Ik wens je fijne paasdagen :D

Groetjes Saar :-*

claudia en wil

;D wat een geweldige paasfoto heel erg leuk gedaan  ::)

linda hoe gaat het vandaag met beauty is er al een kleine
verbetering.
in elk geval fijne paasdagen en hoor gauw weer hoe het gaat

iedereen fijne dagen gewenst
groetjes claudia

:) ;) ;D

Mara

maaike86

Hoi Hoi!

Met Kenji gaat het heel goed ;D
In het begin was die heel stilletjes en net een standbeeld :P
Maar sinds vanochtend klimt en vliegt die de hele kooi al door :) Hij is ook al een langetijd uit de kooi geweest dat ging ook heel goed. op mijn vinger stappen en terug in de kooi zetten gaat ook prima. als die op mijn schouder zit gaat die ook heel veel fluiten :D

Groetjes Maaike

Lin

Saar en Mara bedankt voor jullie paaswensen!

Citaat van: claudia en wil op  7 april 2007, 20:15:44
;D wat een geweldige paasfoto heel erg leuk gedaan  ::)

linda hoe gaat het vandaag met beauty is er al een kleine
verbetering.
in elk geval fijne paasdagen en hoor gauw weer hoe het gaat

iedereen fijne dagen gewenst
groetjes claudia

:) ;) ;D

Dank je. Ik had achteraf de valkjes in de foto groter moeten maken.
Ik zou eigenlijk niet online komen omdat ik niet in de stemming was maar dat vind ik ook zielig voor jou.

Beauty heeft iets erbij. Ga vaanvond geen pap geven en dat 1x daags aanhouden zoalng ie niet afvalt. Inge heeft Beauty ook gezien en je merkt niks aan Beauty dat ie zo weinig weegt. Als je een keertje wil langskomen is dat altijd prima hoor. Sorry dat het zo lang duurt maar het gaat nou eenmaal niet anders. Ik denk trouwens wel dat Beauty een hij is.  :-X

Citaat van: maaike86 op  7 april 2007, 21:34:49
Hoi Hoi!

Met Kenji gaat het heel goed ;D
In het begin was die heel stilletjes en net een standbeeld :P
Maar sinds vanochtend klimt en vliegt die de hele kooi al door :) Hij is ook al een langetijd uit de kooi geweest dat ging ook heel goed. op mijn vinger stappen en terug in de kooi zetten gaat ook prima. als die op mijn schouder zit gaat die ook heel veel fluiten :D

Groetjes Maaike

Hey Maaike dat doet mij goed!  ;D Echt heel leuk zeg. probeer Kenji rustig te kroelen met 1 vinger in de nek. Dat hebben ze liever dan een hele hand op de rug. Bedankt voor je bericht!

----

Dag allemaal,

Paddy is dus opgehaald door Inge. Nu heb ik alelen beauty hier om tam te maken en zelfstandig te maken. Wel gezellig nog 1tje thuis maar ook wel frusterend eentje die niet wil aankomen. In het andere best zijn er 3 doodgegaan. Maar dat is daar allemaal te lezen. Alanya en Timmio zitten nu op 5 eitjes!

claudia en wil

;D HOI LINDA  ::)
WE VINDEN HET ERG FIJN DAT JE ONDANKS DAT JE HOOFD ER NIET NAAR STAAT ONS EVEN LAAT WETEN HOE HET MET BEAUTY GAAT WAT ONTZETTEND VERDRIETIG VAN DE DRIE KLEINTJES.
IK ZOU HEEL GRAAG EEN KEER WILLEN KIJKEN BIJ BEAUTY .
MISCHIEN KUNNEN WE IETS AFSPREKEN IK HOOR WEL WANNEER HET JOU SCHIKT EN OP WELK ADRES IK MOET ZIJN
GROETJES CLAUDIA 8) ::)  :-*

Lin

Hoi claudia ik zal je even een im sturen en van de week weer eens wat fotos plaatsen mocht het even duren dat we kunnen afspreken.   :D

claudia en wil

;) wel spannend dan kunnen we beauty in het echt even
zien ik hoor het wel groetjes claudia 8)

claudia en wil

super spannend ik ga vrijdag bij beauty kijken ben zo benieuwd hoe het gaat en of hij al iets gegroeid is

Lin

Gisteren heeft Beauty veel trosgierst gegeten. Vandaag hoop ik dat hij wat meer aan de zaadjes zal gaan.

Lin

claudia en wil

;) is beauty nog afgevallen of komt hij nu wat aan ::)